ZOO Ústí nad Labem

Tipy na výlet Rodina s dětmi

Zoologická zahrada se nachází na kraji čtvrti Krásné Březno.

Směr od Prahy: stále po hlavní silnici, po Labském nábřeží, za novým Mostem první odbočka vlevo (světelná křižovatka) po zhruba 100 m vpravo je parkoviště přímo naproti hlavnímu vchodu do ZOO.

Směr od Teplic: po dálniční spojce, na kruhovém objezdu na konci spojky, směr Děčín, po Labském nábřeží, za novým Mostem první odbočka vlevo (světelná křižovatka) po zhruba 100 m vpravo je parkoviště přímo naproti hlavnímu vchodu do ZOO.

Směr od Litoměřic: po střekovské straně směrem na Děčín, dále odbočit vlevo na nový Most (Krásné Březno), na mostě vpravo, po sjezdu první odbočka vlevo (světelná křižovatka), po zhruba 100 m vpravo je parkoviště přímo naproti hlavnímu vchodu do ZOO.

Souboj
Souboj  •  Foto: Janulinka

Směr od Děčína: stále po hlavní, před nájezdem na přemostění železniční tratě odbočit vpravo směrem na Krásné Březno, kolem pivovaru. Zhruba 500 m za pivovarem vlevo je parkoviště přímo naproti hlavnímu vchodu do ZOO.

Trappola ZOO
Popis:

Nabízíme pokrmy italské kuchyně. Zajistíme rozvoz jídel.

Otevírací hodiny:

Pondělí 10:00 - 21:00
Úterý 10:00 - 21:00
Středa 10:00 - 21:00
Čtvrtek 10:00 - 21:00
Pátek 10:00 - 21:00
Sobota 10:00 - 21:00
Neděle 10:00 - 21:00

Lamy krotké jsou společně s lamami guanako a alpakami jihoamerickými zástupci čeledi velbloudovitých. Lama krotká a alpaka patří mezi domestikovaná zvířata, která se ve své domovině chovají jako zdroj vlny, masa, mléka, trusu, popř. jako dopravní prostředek. Lama guanako a vikuňa, kterou jako jedinou ústecká ZOO nechová, jsou divoká zvířata.

Vstupné do zoo – jednotné po celý rok

Dospělí: 100,- Kč děti, studenti, důchodci: 50,- Kč rodinné vstupné (2 dospělí a 2 děti): 270,- Kč

Otevírací doba

Letní sezóna

1. 4. - 31. 10. denně 8.00 až 18.00 hodin

Zimní sezóna

1. 11. - 31. 3. denně 9.00 až 16.00 hodin

Po dobu zimní sezóny je horní pokladna uzavřena!

Po změně letního času (konec října) je zoo po zbytek měsíce otevřena pouze do 17.00 hodin!

Handicapovaní návštěvníci

děti, vozíčkáři: Zdarma + 1 doprovod 50% sleva držitelé průkazů ZTP: 50% sleva držitelé průkazů ZTP/P: 50% sleva + 1 doprovod 50% sleva

Poplatek za psa (na vodítku): 20,- Kč

Pedagogický doprovod školních tříd a dalších dětských skupin (min. 10 dětí) má vstup zdarma.

MOŽNOST VYUŽITÍ PERMANENTNÍCH VSTUPENEK (více na VÝHODNĚ DO ZOO)

Poslední aktualizace: 18.3.2010
ZOO Ústí nad Labem na mapě
Autor: Stuart

Příspěvky z okolí ZOO Ústí nad Labem

Pamětní deska obětem výbuchu muničního skladu v Ústí nad Labem.
V ulici U Cukrovaru v Krásném Březně stojí nenápadný po…
Velké Březno je malebná obec v polabské kotlině uprostřed přírody…
Vodopád je v úzké hluboké a Divoké rokli pod sídlištěm Dobětice v Ústí nad…
Nad Krásným Březnem ve svahu nízkého zalesněného návrší je ukryt zapomenutý reliéf ve tvaru stromu znázorňující rodokmen rodiny Wolfrumů. Carl Georg Wolfrum patřil k…
Hezké počasí nás zlákalo na výlet k vodopádu a na rozhlednu. Od opraveného…
Areál ZOO se rozkládá v městské části Krásné Březno na svahu Mari…
Hezký a snadno dostupný vodopád  v blízkosti Ústí nad Labem. Nachází se v rokli Pekelského potoka pod osadou Mlýniště. V závěru…
Zoologická zahrada vznikla z původně soukromé ptačí rezervace,kterou…
Zoologická zahrada v Ústí nad Labem je příjemná zahrada s řadou…
Nad městskou částí Krásné Březno v Ústí nad Labem je ukryta divoká a hluboká rokle s příkrými svahy a nádherným Pekelským vodopádem. K vodopádu vede pěšina, která odbočuje ze…
Výlet na zámeček Větruši a dál… Blížil se víkend a tím i příjezd mé…
Vycházka v okolí Ústí nad Labem s hezkými výhledy na Kr…
V blízkosti nádraží Ústí nad Labem sever, u silnice vedoucí do Neštěmic…
Jednou z dominant Ústí nad Labem je Marianská skála, která se strmě vypíná…
Prvně jsme se zde zastavili před 6 lety, když jsme jeli do Hřenska. To jsme se zastavili hlavně v centru. Letos jsme tudy opět projí…
Rozsáhlý znělcový masiv téměř v centru města Ústí nad Labem, který ční 120…
Nad levým břehem Labe v Krásném Březně se zvedá vrch na…
Erbenova vyhlídka Erbenova vyhlídka (místně též Erben…
Už storočia je dominantou Ústí nad Labem hrad Střekov p…
Studánka je na začátku Bertina údolí, ve svahu Mariánské skály nedaleko středu města Ústí nad Labem. Při budování naučné stezky v…
Erbenova vyhlídka se nachází na kopci Brand nad městem Ústí nad Labem. První rozhledna na tomto místě stávala již v roce 1889, o…
Jedeme na Erbenovu vyhlídku. Dostaneme se sem z centra města buď po modré…
hrad Střekov
Proč se nevydat do Ústeckého kraje, a rovnou do samotného Ústí nad Labem, má určitě co nabídnout, na své si tu turisté rozhodně…
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, rád bych vás pozval na výlet  krásnou přírodou. Vycházíme od…
  Je to trochu paradox. Jednu z nejromantičtějších zřícenin u nás – hrad, v jehož ruinách Múza líbala Goetha, Máchu i Wagnera –…
Při návštěvě Ústí nad Labem si nenechte ujít návštěvu gotického hradu…
Ústí nad Labem leží v severních Čechách, východním směrem od města Teplice…
Střekovská rozhledna (též zvaná i jako vyhlídka) se nachází na vrchu Malé…
Zřícenina hradu Střekov stojí na strmé 100 metrů vysoké…