Zámek Dětenice bude otevřen i přes zimu

Tipy na výlet Rodina s dětmi Romantika Za kulturou

Zámecký resort Dětenice, vlakem, autem, pěšky

Zámek Dětenice bude otevřen i přes zimu

Středověký hotel je skutečně unikátní, původní skladiště píce ze 13. století bylo v roce 2009 přestavěno a vzniklo tak 81 pokojů, v nichž můžete strávit nezapomenutelnou noc. Po vstupu do hotelu Vás přivítá mnich či staročeská recepční, setkáte se s žebračkou a před dveře pokoje Vás zavede trpaslík s lucernou. Pokoj je obložen dřevem a kameny a provoněn podmanivým aroma levandule. Pokud zatoužíte po večerní hygieně, připravte se na neobvyklý zážitek-sprchovat se budete konví. V hotelu musíte být ve střehu i ve večerních hodinách, vstoupili jste totiž na území dětenických strašidel, která obývají hotelové chodby.

Pokud se rozhodnete strávit v Dětenicích víkend, určitě nebudete litovat. Kromě zážitků z nocování se můžete podívat také do pohádky anebo oslavit společně se zombie pohanské léto v zámeckých komnatách a zahradě. Večer je připraven program ve Středověké krčmě, která s hotelem bezprostředně sousedí.

Speciální programy pro podzim a zimu na dětenickém zámku:

Zatímco téměř všechny hrady a zámky mají v zimní sezóně zavřeno, v Zámeckém resortu Dětenice tomu tak není, zámecká brána je otevřena celoročně. Můžete absolvovat klasickou prohlídku zámku a prohlédnout si mimo jiné unikátní sbírku zbraní a dozvědět se zajímavosti z historie zámeckého panství, nebo zvolit netradiční cestu seznámení se s historií.

Jednou z možností je spojit prohlídku zámku s nahlédnutím do pohádky. Každou neděli od 11 do 16 hodin celý zámek usne společně s Šípkovou Růženkou. V zámeckých komnatách se setkáte s princem, dvořany a krásnou Růženkou. Pohádková atmosféra bude dokreslena také uměním hudebníků, kteří zaplní zámecké komnaty pohádkovými melodiemi.

Pokud se rádi bojíte a testujete svoji odvahu, pak bude pro Vás a Vaše děti vhodnější volbou prohlídka zámku v doprovodu strašidel. Každou listopadovou sobotu je zámek rejdištěm upírů a zombie, které potkáte také v zámecké zahradě. V komnatách Vás překvapí bezhlavý rytíř nebo Bílá paní. Návštěvníci ze záhrobí se rozhodli oslavit konec pohanského léta přímo v Dětenicích a každou sobotu od 11 do 17 hodin pořádají divoké reje.

Na zámku je otevřeno o víkendu od 11 do 17 hodin. Více informací na www.detenice.cz, info@detenice.cz,

493 596 132

Poslední aktualizace: 11.11.2010
Zámek Dětenice bude otevřen i přes zimu na mapě

Příspěvky z okolí Zámek Dětenice bude otevřen i přes zimu

Dětenice – Muzeum piva
Součástí komplexu dětenického pivovaru je také Muzeum piva. A hned na úvod…
Jedeme do Dětenic, vesnice u Jičína. Můžeme autem, ale i vlakem.  Rozhodli…
Dětenická hospoda U dvou čarodějnic (psaná někdy také jako Šenk u dvou Čar…
Dětenický zámecký pivovar je poměrně rozlehlým komplexem objektů s dlouhou…
Čtvrtek 14. 10. 2021 - dopoledne V noci se to zatáhlo, teplota neklesla pod 6 stupňů, pod peřinou nám bylo fajn. Vstáváme v 8, slabounce mrholí. Čekali jsme to…
Dětenice
Barokní zámek Dětenice byl přestavěn z renesanční tvrze v letech 1762 - 1…
Jedeme po dálnici na trase Liberec-Praha. V Mladé Boleslavi se př…
Dneska vás zvu k výbornému jídlu do široko daleko vyhlášené…
Tento tip na výlet nás zavede na zámek v Dětenicích a staročeské krčmy a zámeckého pivovaru.Pokud nejste účastníci zájezdu…
Každé setkání se smírčím křížem potěší … tedy alespoň někoho. Toto konstatování platí také pro ten v Dětenicích na Jičínsku. Zdejší bílý, pravidelně…
Obec Dětenice ( GPS: 50°22'4.953"N 15°10'22.582"E ) se nachází v okrese…
Dětenice ( GPS: 50°22'4.953"N 15°10'22.582"E ) leží v okrese Jičín v kraji…
Mezi Dětenicemi (okres Jičín) a jejich částí Osenice najdeme v blízkosti železničního přejezdu pozoruhodný barokní procesní oltář, kterému se plným …
I u nás se najdou mnohá místa, která jsou tak trošku nespravedlivě…
Pojďte s námi do pohádky zachránit princeznu Laskonku! Na Hradě s…
12. - 13. května na Starých HradechOriginální vína českých a moravských…
Pokud hledáte místo, kam vyrazit s celou rodinou a kde se rozh…
Pololetní prázdniny - od 2. do 4. 2. 2018Mimořádká akce pro RODINY S DĚTMI! Celé Česko čte…
Ochutnejte atmosféru VÁNOČNÍ POHÁDKOVÉ PROHLÍDKY. Zvýhodněným okr…
Pohádkový hrad a zámek Staré Hrady u Jičína otevřel pro své malé i velké návštěvníky novinku letošní sezóny - ČARODĚJNOU DRAČÍ KRÁLOVSKOU KOMNATU.…
Zámek Staré Hrady se nachází na Jičínsku v Královéhradeckém kraji. První…
Projděte hlavní branou a potkejte se s historií. S tou pradávnou i s tou současnou, ale i s tou pohádkovou. Hrad a zámek Staré Hrady najdete v Českém…
Pohádkový hrad a zámek Staré Hrady
O templářích, dobrém duchu a pohádkách Tak jako každý hrad, i Sta…
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, rád bych Vás pozval k návštěvě…
Humprecht
Raně barokní zámek Humprecht stojí na zalesněném čedičovém vrchu …
Prachovské skály
Přírodní rezervace vyhlášena v roce 1933. Skalní město vzniklo usazením pískovců a slínovců na dně druhohorního moře a stalo se tak…
Kost
Hrad Kost je jedním z nejzachovalejších gotických hradů v Čechách, vybudo…
Jičín leží v Severních Čechách, východním směrem od Mladé Boleslavi. Město Jičín proslavil spisovatel Václav Čtvrtek ve svých…
zřícenina hradu Trosky
Soutěž 2 body
Trosky - jednoznačně nejvýraznější dominanta Českého ráje, která se…