Zámek Benešov nad Ploučnicí

Jedeme do krásného městečka u Děčína.Toto město se nazývá Benešov nad Ploučnicí. Do města Děčín je to deset kilometrů autem je to asi okolo deseti minut a také se sem dostaneme dalšími dopravními prostředky autobusem , vlakem a třeba i na kole.V roce dva tisíce šest zde žije okolo čtyř tisíc obyvatel.

Podíváme se na zámek ze šestnáctého století,který je krásně zdobený fasádou.Leží v Zámecké padesát jedna čtyři sta sedm dvacet dva Benešov nad Ploučnicí čtyři sta dvanáct pět set osmdesát šest pět set sedmdesát pět.Bude zde možnost krátkodobého pronájmu v zajímavých místnostech tohoto zámku.Také se tu dají konat svatby.

Foto: Stuart

náměstí Míru deset, čtyři sta sedm dvacet dva Benešov nad Ploučnicí čtyři sta dvanáct pět set padesát osm šest set třicet tři‎) Hotel Jelen.Je to hotel více než pětsetletou tradicí a kontinentální kuchyní za příznivé ceny. Průměrná cena je 130 korun českých. Je to dvou hvězdičkový hotel. Bylo to tam úžasné vše se mi tam líbilo a je otevřen celoročně.

Nádherná útulná kuchyńka s krásným nábytkem také tam najdeme spousty zbroje , obrazů a nástěnných maleb.Nábytek tu je zrenovovaný a upravený do tamté doby. Je tu malebná zahrada a zámek má krásnou fasádu.V této zahradě najdeme fontánu se stříkající vodou.O velikonocích je to tu vyzdobeno různými vajíčky , ošatkami a mnohou další výzdobou.

Pro veřejnost bude otevřen 1.duba 2010-31.října 2010

I. Základní vstupné:
I. okruh - Horní a Dolní zámek (historické interiéry) 70,- Kč
II. okruh – Horní zámek + sezónní výstavy 40,- Kč
Děti do 6. let v hromadné výpravě s doprovodem 10,- Kč

II. Rodinné vstupné: (tj. 2 dospělé osoby a max. 3 děti do 15 let)

I. okruh 190,- Kč
II. okruh 105,- Kč

III. Snížené vstupné
I. okruh - Horní a Dolní zámek (historické interiéry) 50,- Kč
II. okruh - Horní zámek + sezónní výstavy 25,- Kč

IV. Volný vstup mají:
- děti do 6 let (mimo hromadné výpravy)
- zaměstnanci NPÚ + max. 3 rodinný příslušníci
- členové klubu Čtyřlístek

- držitelé karty ICOMOS, ICOM
- doprovod skupiny větší než 20 osob

- držitelé průkazu Fondu ohrožených dětí

- průvodce ZTP/P

Poslední aktualizace: 17.3.2010
Zámek Benešov nad Ploučnicí na mapě
Autor: Stuart

Příspěvky z okolí Zámek Benešov nad Ploučnicí

Okolo Ploučnice na vyhlídku, rozhlednu, zříceninu a zámek
Řeka Ploučnice na posledním úseku svého toku protéká úžasnou krajinou…
Konečně se to podařilo, mohl jsem si říct, když jsem se po věčném…
Každý milovník památek jistě ocení zámecký komplex Horního a Doln…
Město Benešov nad Ploučnicí, nacházející se na Děčínsku v Ústeckém…
Benešov nad Ploučnicí leží jihovýchodně od města Děčín. Město se rozkládá…
Z této vyhlídky se vám naskytne nejhezčí pohled na město Benešov nad…
Město Benešov nad Ploučnicí leží převážně na pravém břehu řeky Ploučnice jihovýchodně od Děčína. Historické jádro města je městskou…
Vyhlídka stojí ve svahu nad nádražím v Benešově nad Ploučnicí. Zděný altán…
Když jsme tudy v červnu 2012 projížděli a v Benešově se zastavili, tak jsme o rozhledně asi nevěděli nebo se opravovala. Jinak bycho…
Rozjel jsem se do hezké krajiny v okolí řeky Ploučnice. Od nádraží ve Františkově nad Ploučnicí jsem šel směrem po proudu řeky.…
Budova Staré radnice a pivovaru v Benešově nad Ploučnicí. …
Kostel Narození Panny Marie v Benešově nad Ploučnicí. Pozdně gotický trojlodní Kostel Narození Panny Marie, který pochází z konce 15.…
Horní a Dolní zámek v Benešově nad Ploučnicí. Zám…
Mariánský sloup na náměstí v Benešově nad Ploučnicí. …
Zřícenina hradu Ostrý, nazývaného také Šarfenštejn, stojí na čedičovém ostrohu obtékaném řekou Ploučnicí nedaleko Benešova nad…
Zde jsme se zastavili, když jsme přes Benešov nad Ploučnicí jeli do Krkonoš. Zřícenina hradu stojí na zalesněném čedičovém ostrohu…
Hlavním cílem našeho krátkého okruhu byla zřícenina hradu Ostrý,která se…
Malá Veleň (Děčín)-vlak i autobus zde staví.Tentokrát jdeme po potoce který je po levé straně od mostu přes řeku a trať. Jděte proti…
Na trase Děčín-Česká Lípa:V obci Malá Veleň-Jedlka(okr.Děčín) přejdete most přes řeku a zahnete za ním do prava.Silnice se změní na …
Turisté a milovníci přírody budou mít od soboty 16. dubna o důvod navíc navštívit půvabná Zákoutí Ústeckého kraje. Lesy ČR totiž úspěšně dokon…