Zábavní park Europa-park

Tipy na výlet Rodina s dětmi Za kulturou Za sportem

Zábava, odpočinek a pohoda v každém ročním období, to je zábavní park Europa-park v blízkosti německého města Rust.

Podívejte se do Europa Parku prostřednictvím video trasy.

Se všedním dnem nemá zdejší atmosféra nic společného: vyhřáté pláže a party, tradiční slavnosti, osvěžující akce na vodě a zajímavé výzkumné programy – od června do srpna to vše nabízí Europa-Park, největší zábavní park v Německu.

Neváhejte a vyzkoušejte skvělé ubytovaní v kouzelném hotelu Colosseo s výhledem na zábavní park Europa-park!

K nejoblíbenějším atrakcím patří osmisedačková vodní rychlodráha Poseidon, rafting ve fjordu, malebná rybářská vesnice ve skandinávské části parku, plavení na vorech, megarychlá horská dráha SilverStar a spousta dalších.

Europa-Park je do 2. listopadu 2008 otevřený denně od 9 do 18 hod., v hlavní sezóně i déle. Zimní sezóna trvá od 29. listopadu 2008 do 11. ledna 2009 (kromě 24./25.12.), otevřeno denně od 11 do 19 hod.

Vstupné v letní sezóně:

Dospělí: 31,50 €

Děti (4-11 let): 28,00 €

Senioři/invalidé: 28,00 €

Skupiny: 27,00 €

Školy: 19,50 €

Více informací naleznete na stránkách Europa-parku www.europapark.de. Inspiraci k návštěvě dalších zábavních parků v Německu můžete načerpat na stránkách www.nemecko.travel!

TOP 100 turistických cílů Německa

Poslední aktualizace: 14.2.2024
Zábavní park Europa-park na mapě

Příspěvky z okolí Zábavní park Europa-park

Europa-Park - největší německý zábavní park
Europa park je nejoblíbenějším zábavním parkem v Německu. Europa park se…
Z Islandu do Portugalska, přes Rakousko do Ruska a dále…
Lahr je 50 tisícové město na úpatí pohoří Schwarzwald v německé spolkové…
Monumentální hrad Château du Haut Koenigsbourg (německy Haut-…
Haut Koenigsbourg je velký středověký hrad v pohoří Vogézy v Alsasku, ve Francii. Jeho počátky sahají do 12. století. Během třicetil…
Breisach am Rhein je město na horním Rýnu a leží na německo -…
Štrasburk  je hlavní město Alsaska. Leží ve východní Francii břehu Rýna a má cca  250 000 obyvatel. V minulosti patřil střídavě k…
V kraji Alsasko na severovýchodě Francie se rozkládá…
Město, které dnes patří mezi metropole Evropské unie, v němž stojí budovy…
V alsaském městečku Riquewihr sice žije jen přibližně dvanáct sto…
Alsaské městečko Riquewihr se celosvětové proslavilo svou romantickou podobou, dochovanou bez větších změn od přelomu 16. a 17. století.…
Malebné alsaské městečko Riquewihr není zajímavé jen svou…
IIL. KŘIŠŤÁLOVÉ PROROCTVÍ – adventní Po mém berlínském – světelném putování jsem se vypravil do Alsaska v předvánoční době. Nastala tedy doba projet…
Alsasko a hlavně Burgundsko jsem měl ve svém cestovním itineráři …
Téměř sedmdesátitisícové město Colmar najdeme ve francouzském…
Nejvýraznější, nejvýznamnější a nejnavštěvovanější sakrální památ…
Slavné muzeum Pod lipami, tedy Musée-Unterlinden nebo Unterlinden-Museum, patří nejen mezi nejnavštěvovanější památky sedmdesátitisícového alsaského…
Jak zjistíme při návštěvě muzea Unterlinden, podle zdejšího pazou…
Datum v kalendáři ukazuje 16.8.2006. Autobus nám přistavuje za obcí „LAHN…
Schwarzwald řečený u nás též Černý les je zalesněné pohoří v jihozápadním Německu, ve spolkové zemi Bádensko-Württembersko. Ze se…
Druhá největší evropská řeka Dunaj pramení ve Schwarzwaldu, Černém lese, a…
Luteránský kostel sv. Tomáše v hlavním městě Alsaska i Evropy, tedy Štrasburku, bývá také často označován německým názvem Thomaskirche a nachází se…
Historickou část téměř sedmdesátitisícového města Colmar, ležícího…
Hlavní město Alsaska – a někdy i Evropy – je bezesporu krásným mí…
Interiér štrasburské katedrály Notre Dame je typicky gotický i…
Krásné historické město Štrasburk, ležící v departementu Bas-Rhin…
Přesto – a nebo naopak právě proto - že štrasburská katedrála Panny Marie není tím typickým francouzským Notre-Damem s dvojicí hranolových věží, je…
Poslední skutečně poznávací den našeho francouzského putování měl …
Katolický farní kostel Saint-Pierre-le-Jeune, nacházející se v alsaském…