Za vínem na Karlštejn

Tipy na výlet Vinařská turistika

Víno není jen alkohol. Víno je společenský nápoj. Pokud se o ně zajímáte, vyzkoušejte vinařskou turistiku. Připravili jsme pro vás seriál o vinařských zajímavostech, dáme vám tipy na výlety za vinařskými nej, pozveme vás na tradiční i netradiční vinařské akce a ukážeme vám, že dovolená s vínem a za vínem stojí zato. Seriál připravujeme ve spolupráci se stránkami www.wineofczechrepublic.cz, kde najdete ještě víc užitečných informací a odkazů.

XVI. Karlštejnské vinobraní se koná od roku 1996 a navazuje na předválečnou tradici. Kromě ochutnávky vín a burčáku je letos na 29. a 30. září připraven bohatý program se středověkou tematikou.

Podívaná v podobě přehlídky gotického odívání, výuky historických tanců, vystoupení polykačů ohně, fakírů a dvorních mágů přenese návštěvníky do doby dávno minulé. Cestu k hradu lemují stánky připomínající dobové krámky. Vrcholem dvoudenní události je průvod, který se v čele s císařem římským a králem českým Karlem IV. a jeho družinou vydá z karlštejnských vinic přes obec až na hrad. Účastníci jsou vítáni ve stylizovaných kostýmech.

Více informací najdete na www.vinazcech.cz.

Poslední aktualizace: 27.9.2012
Za vínem na Karlštejn na mapě

Příspěvky z okolí Za vínem na Karlštejn

Co odhalila rekonstrukce Národního muzea
Když muzeum uzavřeli   Museum pro návštěvníky uzavřeli v roce 2011. Tehdy…
Spotřební družstva COOP v České…
Bezpečí pro vaši rodinu, to je hotel pro nakažené. Hotelová…
Léto nás přímo vybízí k outdoorovým aktivitám, a tak často vyrážíme za …
Areál bývalého kláštera kanovníků Sv.Augustina s kostelem Panny Marie a S…
Muzeum se nachází vedle Kostela Panny Marie a sv. Karla…
Novoměstský klášterní kostel Nanebevzetí Panny Marie a sv. Karla …
Novoměstský kostel Nanebevzetí Panny Marie a sv. Karla Velikého n…
V Praze na pomezí PrahA 2 a PrahA 4 vyrostlo v posledních letech nové…
Muzeum Policie Ceské republiky je umísteno v areálu pražského Karlova…