Z Kročehlav do Kladna

Tipy na výlet Rodina s dětmi Vycházka - půldenní

Ve středu 25.8. loňského roku se konala oslava mých, už pokročilých narozenin. Sraz, i s dětmi, jsme měli v restauraci na pomezí Kročehlav a Kladna. Bral jsem si foťák, chtěl jsem zdokumentovat zase nějakou pitomost, kterou provedli při prováděné „revitalizaci „ našeho sídliště. Nakonec jsem cestou pořídil obrázků víc. Třeba neposlušné dlažební kostky.

O ceduli na boční fasádě hospody U Meisnerů vím už dlouho, ale teprve dneska mě v pěkném světle opravdu zaujala.

Nedaleký transformátor byl taky zajímavý.

Stojí proti Hořejšáku, zdejšímu rybníku. Ten dolejší už dávno není. Prý se tu koncem války zvrhl náklaďák s municí, byl tedy strach ho čistit, tak se zanášel a zanášel, až ho zavezli. Teď je tam parkoviště obchoďáku. Ale na tom, co zůstal, vykvetly kytičky.

U hospody jsem byl dřív. Prošel jsem si kus uličky, kde jsem snad nikdy nebyl. Dírou v plotě jsem objevil nezvyklý pohled na kladenský magistrát.

Když jsem se vrátil, holky už seděly na zahrádce. Pavel s chotí samozřejmě ještě nebyl, ti chodí vždycky pozdě, ale společnost stejně u stolu měly.

Dovnitř, do nekuřáckého prostředí, nás vyhnaly vosy, kouřit jsem chodil ven. Vařili dobře, Lenka, která to doporučila, byla pochválena..

Šli jsme na rodinnou večeři, ale později jsem si uvědomil, že je to vlastně procházka po zajímavých zákoutích našeho nepříliš atraktivního města.

Večeře byla v restauraci Al Ponte. Vyvedla se dobře. Pro přespolní je nabídka ubytování široká, od ubytoven po luxusní hotel. Se všemi mezistupni.

Nelíbit se může na Kladně leccos, i když se to postupně zlepšuje. Odpárat nám nejdou pěkná zákoutí a zajímavé okolí. a ceny byly v Restauraci mírné.

Poslední aktualizace: 20.8.2011
Z Kročehlav do Kladna na mapě

Příspěvky z okolí Z Kročehlav do Kladna

Pouští (ale to napsal Karel May, tak tedy panelovým sídlištěm)
Jak tak procházím bývalým městem Kročehlavy, snažím se občas najít i něco v těch panelových sídlištích, kde bydlí většina lidí (nejen Kročehlav, ale i celého…
Sídliště by asi považoval za cíl výletu či procházky jen blázen nebo…
Takhle v první polovině ledna volala máma, že má zase nějaký problém s úředními elektrickými dokumenty. Z účtu jí nestrhli a bojí se…
Nějak nám to jaro přesunuli, učili jsme se kdysi ve škole, že první Jarní…
Silvestr 2012, člověk by se měl povinně veselit, ale mně to nebaví. Pavlínu ostatně taky ne, už ráno kamsi zdrhla, a až potom jsem…
Ony ty Kročehlavy se nám trochu roztáhly. Jih a jihovýchod obsadila síd…
Rád bych Vám tímto ukázal svou oblíbenou cyklotrasu, kterou se snažím rok…
Na poslední, tak zhruba prvorepublikový, shluk domů jsem si …
Začíná být pravdou, že se do lesa začínám bát chodit. Zvlášť někam, kde to znám. Ne, že bych měl strach z přepadení nebo divé zvěře.…
Pravda, hned jsem se k dalšímu bádání nedostal, ale pár obrázků se vylíhlo…
Další průzkumnou výpravu jsem začal v Lacinově ulici, ale z té jsem…
Jedeme se projet na kole kolem Kladna po kladenské cyklostezce 017. Když…
Samozřejmě, že jsme léto nestrávili obklopeni městem celé. Pavlína chodí…
A byl tu nový měsíc a jeho první středa, což je, jak je známo schůzka pracovní skupiny Místní Agendy 21. Každý si na stránkách kladens…
Ne každému se podaří navštívit Mauzoleum prvního císaře dynastie Čchin …
Já nejedu nikam, dnes Vás pozvu do města, kde bydlím. Kladno je dobře…
Máma zase potřebovala vyřešit problém. Přišla jí přihláška na výcvikový tábor jezevčíků a ona si s ní nevěděla rady. A ona, tam…
Tu sobotu jsem se dost špatně vyspal, pravda, vstával jse…
Znalci prominou, to s čím to sousedí, byla tuším huť Koněv a před maršálem…