Z Harrachova na Svinské kameny a zpět

Tipy na výlet Pro zdatnější Celodenní výlet Do přírody Na hory

Foto: správce

Vážení přátelé turistiky i Turistiky, tentokrát Vás pozvu na túru krásnou krkonošskou přírodou.Vyrážíme z Harrachova po červené značce, na kterou se napojíme na křižovatce nedaleko sklárny.Červená vede kolem silnice směr celnice a dovede nás až k sámošce, kde je na stromě rozcestník turistických značek.Vybereme modrou a půjdeme zpočátku po rovince, pak se bude cesta mírně zvedat, až se změní v poměrně prudké stoupání, které nás dovede k rozcestníku Pod Jakšínem.Zde změníme barvu značky na zelenou a půjdeme po rovině a pak mírně houpavou cestou celou dobu po asfaltce.Pokud bude jasno, uvidíme vpravo můstky na Čertově hoře.Zelená značka nás po 8 kilometreech dovede k rozcestníku Pod Voseckou boudou, ke které budeme směřovat po žluté značce. Vosecká bouda je chata s restaurací, ale s horskými cenami.Od Vosecké boudy pokračujeme po žluté značce směr Tvarožník.Ten je na státní hranici s Polskem.Pozor, jsou tu dvoje značky a tři rozcestníky na cečlkem malé ploše.Nás v tuto chvíli zajíma polská červená, po která půjdeme vlevo na kopeček, kde už vidíme turistický cíl této túry, Svinské kameny nebo-Trzi Svinki.Na skále uvidíme polskou turistickou chatu Szrenica.Vrátíme se zpět k rozcestníku červené a po žluté dojdeme zpět na Voseckou boudu a k rozcestí Pod Voseckou boudou.Odtud pokračujeme dále po žluté, až k rozcestí Krakonošova snídaně, kde změníme barvu značky na modrou a kolem říčky Mumlavy, dojdeme k Mumlavskému vodopádu.Zde další možnost v cenově přístupném občerstvení v bistru U Lišáka, Mumlavskou boudu Vám nedoporučím.Od Mumlavského vodopádu půjdeme po žluté značce směr HARRACHOV.Je to pohodová cesta lesem a dovede nás k rozcestníku značek Harrachov kemp, odkud po červerné dojdeme na místo, odkud jsme na túru vyráželi.V nohách máme 23 kilometrů, jsme příjemně unaveni a proto využijeme služeb našeho přechodného bydliště Wellness hotelu Harrachovka a perfektně si odpočineme

Především jedeme za krásným skalním útvarem Svinské kameny a za aktivním odpočinkem do krkonošské přírody.

Ubytovaní jsme byli ve Wellness hotelu Harrachovka, kde je i spousta možností relaxace a regenerace, co se týká jídla, tak jsme se dobře nasnídali v hotelu při snídani formou švédských stolů a pak jsme si dali celkem dobrou, i když dražší polévku na Vosecké boudě, odpolední sváču jsme zvládli U Lišáka u Mumlavského vodopádu a bohatá večeře nás čekala opět v hotelu.

Zpočátku se nám líbila cesta, která se po chvíli povážlivě zvedala, ale oceněním nám byly výhledy.Celá cesta byla celkem v pohodě a hlavně zájmový bod- Svinské kameny, to je krásné dílo přírody.

Foto: správce

Pokud nebudete využívat stravovací služby, nebudete potřebovat na túru žádné peníze, protože do Krkonoš z naší strany, se bohužel ještě neplatí a lidé se podle toho bohužel chovají.

Poslední aktualizace: 14.10.2012
Z Harrachova na Svinské kameny a zpět na mapě
Autor: správce

Příspěvky z okolí Z Harrachova na Svinské kameny a zpět

Muzeum Skla a minipivovar Harrachov
Naše společná cesta začíná v Tanvaldu. Vyrážíme směr Desná/Harrachov.Po…
Vážení přátelé Turistiky i turistiky,tentokrát bych Vás rád pozval na…
Zhruba 8 km dlouhý okružní výlet z Harrachova s převýšením cca 150 metrů.…
Jedeme do města HARRACHOV v Krkonosich. Nejlepší dostupnost je dojet na…
Turistické informační centrum se nachází v centru Harrachova v přízemí…
Pobývat v Harrachově a nenavštívit sklárnu snad ani není možné. Dozvíte…
Do Harrachova můžeme přijet jakýmkoli dopravním prostředkem.  Záleží zda…
Kaple sv. Alžběty byla postavena v novogotickém slohu v roce 1902. Stojí na…
Harrachov - lanovka na Čertovú horu Lanovka na Čertovú horu v meste…
Harrachovská kaplička svaté Alžběty s unikátním skleněným zvonem
Hned několika unikáty se může pyšnit kaplička sv.Alžběty v Harrachově, která byla postavena v roce 1902. Tím nejvýznamnějším je…
Harrachov zná nejspíš už skoro každý. Ale kdyby náhodou se přece jen našel někdo, kdo o něm ještě nic neslyšel, napíšu o…
Vážení přátelé Turistiky i turistiky,rád bych Vám doporučil za účelem…
Harrachov - kostel sv. Václava
Popisovat Harrachov jako středisko zimních sportů by bylo nošením dříví do…
Editováno v lednu 2020 : Coop proti restauraci U Paseků ukončil svůj…
Vážení přátelé Turistiky i turistiky,tentokrát Vás pozvu na vycházku po…
Sportovní areál Harrachov: Nadmořská výška: 650-1020 mPočet lanovek…
Do Harrachova je možné přijet autem, autobusem i vlakem. Jedeme za příro…
Další výlet jsme naplánovaly z Rokytnice k Mumlavským vodopádům. Auto…
Původní ves Dörfl byla založena v 17. století nedaleko Seifenbachu (Sejfs…
Harrachovské informační středisko správy KRNAP, kde návštěvník obdrží…