Výlet na multižánrový festival Vyžlovský vodník

Tipy na výlet Rodina s dětmi Za kulturou Za sportem Do přírody

Jedeme na multižánrový festival Vyžlovský vodník do obce Vyžlovka, která se nachází v okrese Praha - východ. Konkrétně jedeme přímo na krásné přírodní koupaliště - Vyžlovský rybník. Můžeme jet autem odkukoliv až na místo nebo z Prahy autobusem pražské integrované Dopravy ze stanice metra Háje. Jedeme autobusem číslo 381, 382 nebo 387 a vystoupíme v centru obce Vyžlovka a pak jdeme po označené trase chvilku pěšky obcí s krásnou přírodou přímo k Vyžlovskému rybníku.

Jedeme na 2. ročník multižánrového festivalu, který se koná právě na koupališti Vyžlovka, jež je naprosto nádherné a přírodní. Byla jsem už na 1. ročníku a bylo to skvělé. Takže návštěvu 2. ročníku mohu jen doporučit. 2. ročník se koná 22. května 2010 a festival začíná ve 12.00 hodin. Vystoupí například zpěvák Lešek Semelka, skupina Los Homolos a další. K dispozici pro děti bude skákací hrad. Dále pro děti klaun Popleta, bude zde i ohňová show a k dispozici též lezecká stěna. a samozřejmě mnoho dalšího, každý si najde to svoje, vždyť je to multižánrový festival.

Občerstvení se dá samozřejmě koupit přímo na koupališti, jsou tam stánky s občerstvením a na oběd nebo třeba na kávu si můžeme zajít do restaurace, která je přímo na koupališti. Po celou dobu festivalu je samozřejmě restaurace na koupališti otevřená.

Mně se velmi líbil 1. ročník, takže se dá předpokládat, že i 2. ročník tohoto festivalu bude velmi zajímavý. Rozhodně naprosto doporučuji. Je tam vždy mnoho různých akcí a koupaliště Vyžlovka - přírodní rybník - je opravdu krásné a za dobrého počasí nabízí nádherné koupání, kromě místa, kde se koná festival a je rozlehlá přírodní pláž s trávou a stromy, je koupaliště obklopené krásnými lesy. Také je na koupališti hřiště na plážový volejbal.

Vstupné je do 17 hodin pro děti 30,- Kč a pro dospělé 80,- Kč a od 17 hodin je vstupné pro děti 30,- Kč a pro dospělé 120,- Kč. V ceně vstupenky pak už jsou zahrnuty všechny akce a vystoupení, které multižánrový festival nabízí. Vystoupí například zpěvák Lešek Semelka, skupina Los Homolos a další.

Poslední aktualizace: 21.5.2010
Výlet na multižánrový festival Vyžlovský vodník na mapě
Autor: Jessica

Příspěvky z okolí Výlet na multižánrový festival Vyžlovský vodník

Vyžlovský rybník
Vyžlovský rybník se nachází v obci Vyžlovka v okrese Praha - východ.…
Vracíme se z Dolních Počernic do Plzně. Nejedeme přímo, ale trochu oklikou přes místa, která neznáme. Zaměřujeme se hlavně na…
Dřevěnou rozhlednu s železnými prvky můžeme najít na návrší cca 200m severně od obce Vyžlovka, cca 35km jv. od centra Prahy.…
Jedeme z Dolních Počernic do Plzně. Neustále se však zdržujeme v oblasti…
Jedeme do obce Louňovice autem odkudkoliv nebo autobusem z Prahy č. 381…
Národní přírodní rezervace Voděradské bučiny leží na rozlehlém území mezi…
Voděradské bučiny. S několika členy našeho All Stars Teamu jsme se…
NPR Voděradské bučiny na podzim Národní přírodní rezervace Voděra…
Obec Jevany, ze všech stran obklopená lesy a s krásným Jevanským rybníkem…
Při cestě z Kutné Hory jsme odbočili z hlavní silnice, jelikož jsme dostali chuť na dobrou kávu. V mapě jsme si vyhlédli kavárnu v J…
Pokud vyrazíte na jihovýchod od Prahy, narazíte na oblast rozsáhlých lesů…
Při cestě z Voděradských bučin do Jevan po červené značce nelze minout…
Vycházka se dá absolvovat v kterékoli roční době, pokaždé má své kouzlo. …
Mukařov, jejíž součástí jsou i obce Srbín a Žernovka, leží na 7 k…
Z Víťovy rozhledny jedeme do Úštěku. Téměř na trase je zřícenina zvonice, kterou si nechci nechat ujít. To vše se nachází ve východn…
Kostel sv. Martina se nachází v Kozojedech u Kostelce nad Černými lesy. Není přímo v obci, vede k němu užší silnice - cesta, takže…
Obec je vzdálená asi 3 km od Kostelce n.Č.l. západním směrem a je obklope…
Národní přírodní rezervace Voděradské bučiny se rozkládá na území velkém 658 ha a v nadmořské výšce od 350 m. n. m. do 500 m. n. m.…
V 19. století významné poutní místo, které najdeme na modré turistické…
Zasněženým Říčanskem Moje první letošní zpráva, trochu pozdě takže všem…