Výlet na kozí farmu

Tipy na výlet Rodina s dětmi Romantika Vycházka - půldenní Celodenní výlet Putování (více dnů) Do přírody Na kole

Udělejte si rodinný výlet nebo jen tak vyražte na vandr, na koni či po svých krásnou krajinou Šluknovského výběžku. Jako zastávku tak i cíl si můžete určit kozí farmu Nová Víska. Ta se nachází ve vsi Nová Víska u Dolní Poustevny, nabízí možnost exkurzí a návštěv farmy – návštěvník má možnost na farmě vidět kozy, koně, osla, drůbež, prasata a jiná hospodářská a domácí zvířata. Pro koňáky a jejich koně nabízí přes léto skromné ubytování (přespání).

Kozí farma Nová Víska

Návštěvníkům farma nabízí:

• možnost zakoupení kozích produktů
  • prodej velikonočních kůzlat
  • ochutnávku kozího mléka a přírodních kozích sýrů různých příchutí: naturál, česnek, chilli, provensálské koření a jiné
  • prohlídku kozí farmy s možností poznání všech zvířat, které jsou na farmě chována: kozy, osel, kůň, vepři, drůbež a další.
  • pomoc při práci na farmě s celkovým zapojením do její činnosti (pomoc s dojením, úklidem stáje, úklidem dojírny, pasením koz, čištěním koně a osla, krmením zvířat aj.)-po domluvě
  • svezení na koni i oslu
  • pro koňáky a jejich koně nabízíme přes léto skromné ubytování a ustájení (přespání) a jiné aktivity (skákací hrad, posezení u táboráku atd.)-po domluvě

Na farmě si můžete ochutnat a zakoupit přírodní kozí sýr různých příchutí a zapít ho můžete kozím mlékem. Ubytovat se můžete ve stanu i jinak u kozí farmy nebo je v okolí spousta penzionu.

To ať každý vyzkouší sám.

Na farmě si můžete, zakoupit kozí produkty jinak se za nic jiného neplatí. (ale oběd v restauraci si taky budete muset zaplatit:-).)

Poslední aktualizace: 20.9.2010
Výlet na kozí farmu na mapě
Autor: farmaviska

Příspěvky z okolí Výlet na kozí farmu

Na rozhlednu Ungerturm.
Výlet z Dolní Poustevny po staré solné stezce na rozhlednu a do hezkého městečka Sebnitz. Vycházím z nádraží v Dolní Poustevně po žl…
Na zalesněném vrcholu kopce Gerstenberg stojí 4 metry vysoký historický sloup saské triangulace z roku 1865 s pamětní deskou Christi…
Anenský vrch je na první pohled nenápadný kopec nad Lobendavou, po bližším…
Kaple sv.Anny na Annenském vrchu na Šluknovsku.              …
První písemná zmínka o vsi je z roku 1449. Obec leží v mělkém údo…
Na druhé straně silnice proti kostelu stojí zajímavá socha sv. Jana z Nepomuku. Je to hezké baroko z roku 1746. Většinou se píše, že sochař není…
Pomník je umístěn při jižní straně kostela. Vede k němu písková cesta…
Z Dolní Poustevny přes Sebnitz,Tanečnici d Mikulášovic.Cesta nádhernou…
Stačí malé přehlédnutí na křižovatce a následuje neplánovaný cíl.…
Jdeme na Anenský vrch, nedaleko nejsevernější obce České republiky -…
Město Dolní Poustevna leží v západní části Šluknovského výběžku v nejse…
Šluknovský výběžek: Také přezdívaný „Drsný Sever“. Vydáme se do nejsevernějšího kouta České republiky. Severní Čechy jsou někdy až…
  Poloha   N 51°0.980, E 014°19.650 Ve Šluknovském výběžku,…
Rozhledny kolem Šluknovského výběžku: Jeden z příspěvků jsem již věnoval rozhlednám Šluknovského výběžku. Není proto od věci, pokud…
Na česko-německém pomezí, jen kousek od přechodu pro motorová vozidla…
Postaven v letech 1901 -1903. Je 190m dlouhý, má pět polí po 38 m, čtyři…
Město Sebnitz leží v údolí řeky Sebnitz sevřené Lužickými horami a kopci…
Při toku říčky Sebnitz rozkládá se krásné stejnojmenné městečko. Nachází…
Kaple sv.Jáchyma, resp. to co z ní zbylo se nachází pře…
Další z turistických tras po Šluknovském výběžku, tentokrát musím říct velmi vydařená, není monotonní a nabídne třeba zázračný…
Výlet zahájíme z nádraží Mikulášovice dolní nádraží.Vydáme se po modré značce nejprve polní a poté lesní cestou na asi 3,5 km…
Dobytí severního pólu 10. - 11. prosince 2011 Sobota Tentokrát jsme se vydali do malebného Šluknovského výběžku s cílem dobýt…
Pokud se budete chtít vypravit za nejsevernější rozhlednou celých Čech, z Mikulášovic vás povede modře značená turistická značka na vrch Tanečnice.…
Děčínsko je oblast, na jejímž území se nachází nejsevernější bod v ČR. Proto nás nepřekvapí, že se na jeho území nachází i…
Z malého nádraží jdu po silnici do Lipové. Na návsi v nově zrekonstruovaném podstávkovém domě je informační centrum a v přilehlé zahradě je menší geologický park. Pokračuji k…
Kostel svatého Bartoloměje se nachází ve Vilémovské ulici. Původně renesanční kostel byl výrazně přestavěn v 18. století. Okolo…
Mikulášovice leží v Severních Čechách, západním směrem od města Rumburk v…
Rozhledna Tanečnice se nachází na stejnojmenném vrchu 597 m.n.m. 3 km od Mikulášovic.Stojí nedaleko od hranic s Německem,nabízg…
  Hřensko – soutěsky a Pravčická brána. V minulém výletu jsme se podívali na Moravu, a tentokráte jsme otočili na druhou stranu…