Vánoční trhy v Rakousku 2014, Vídeň, Mariazell, zájezdy

Tipy na výlet Rodina s dětmi Romantika Vycházka - půldenní Za kulturou

K vánočnímu období patří adventní a vánoční trhy a s nimi spojené zvuky vánočních zvonků, adventní písně, tradiční lidové koledy a vůně svařeného vína. Pojedeme se podívat na adventní trhy do Rakouska. Vyrazit můžete sami autem, levně a pohodlně vlakem (z Prahy můžete jet za 19 euro, z Brna za 9 euro) nebo s cestovní kanceláří Čedok.

Níže vám představíme hned několik míst, kde můžete zažít tu nejpůvabnější vánoční atmosféru z celého Rakouska.

Advent ve Vídni

V adventní době se Vídeň představuje návštěvníkům na mnoha vánočních trzích ze své nejromantičtější stránky. Vánoční trh před vídeňskou radnicí patří už více než dvacet let k nejatraktivnějším událostem vídeňské turistické sezony. Hledáte-li však něco trochu více dynamického, pak je tím pravým místem pro vás Zima v MQ. Toto oblíbené místo zimního setkávání nabízí ledový bar, živé produkce diskžokejů a vizuální produkce.

• Vánoční trh na náměstí Karlsplatz, 22.11. - 23.12.2013

• Vídeňský vánoční trh - Vídeňský kouzelný advent a Vídeňský adventní trh Christkindlmarkt na Radničním náměstí (Rathausplatz), 16.11. - 24.12.2013

• Vánoční vesnička u zámku Belvedere, 22.11. - 23.12.2013

• Vánoční trh u zámku Schönbrunn, 23. 11. - 26.12.2013; Novoroční trh 27.12.2013 - 01.01.2014

Advent v Salcbursku

Přímo v Salcburku se koná několik adventních a vánočních trhů - vánoční trh v historickém centru na náměstích Domplatz a Residenzplatz, vánoční trh na náměstí Mirabellplatz či adventní trh na nádvoří pevnosti Hohensalzburg.

• Vánoční trh na náměstí Mirabellplatz, 22.11. - 24.12.2013

• Adventní trh na nádvoří pevnosti Hohensalzburg, 28.11. - 23.12.2013

Advent v Dolním Rakousku

Předvánoční doba v Dolním Rakousku má zvláštní kouzlo, spojené s nádechem historie v takových místech, jakými jsou klášter ve Světlé, zřícenina hradu Aggstein či zámek Kirchstetten.

• Advent v klášteře ve Světlé (Zwettlu), 13. 11. - 18.12.2012

• Advent na zámku Hof, 24.11. - 22.12.2013

Advent v Korutanech

Centra Klagenfurtu a Villachu se v předvánoční době promění na jednu velkou adventní nákupní zónu a malebná zátoka jezera Wörthersee ve Veldenu se osvětlí obřím plovoucím adventním věncem.

• Vánoční kouzlo a Christkindlmarkt v Klagenfurtu, 23.11. - 24.12.2013, náměstí Neuer Platz

• Christmandlmarkt ve Villachu,22.11. - 24.12.2013

Dobře se můžete najíst u stánků, přímo na vánočních trzích, včetně oblíbeného svařeného vína. Ubytování najdete snadno na našem webu, přímo na mapě, ceny se pohybují od 25 Euro/noc.

Kromě vánoční atmosféry a všech možných dobrot si můžete zajistit i originální vánoční dárky a dobré ceny, často levněji než u nás v ČR.

Více info o vánočních trzích v Rakousku najdete na stránce http://www.austria.info/

Poslední aktualizace: 14.10.2014
Vánoční trhy v Rakousku 2014, Vídeň, Mariazell, zájezdy na mapě

Příspěvky z okolí Vánoční trhy v Rakousku 2014, Vídeň, Mariazell, zájezdy

Rakúsko - Viedeň - Albertina Modern
Po vzhliadnutí expozície umenia v Albertnine sme sa vydali na neďaleké…
Pri spiatočnčj ceste na hlavnú železničnú stanicu sme vystúpili na stanici metra Karpsplatz. Tu bol náš cieľ pozrieť si kostol sv.…
Brahmsův vídeňský pomník – nebo chcete-li památník – najdeme na zdejším…
Karlskirche - kostel svatého Karla Boromejského se nachází na Karlově…
Rektorátny kostol svätého Karola Boromejského, ktorý je známy viac pod názvom Kostol sv. Karola bol postavený v prvej po…
Informace o tom, že vídeňský kostel sv. Karla Boromejského, postavený podle návrhu věhlasného architekta Fischera z Erlachu, patří k…
Jednou z nejdůležitějších barokních a dle mého názoru také jednou z nejzajímavější sakrálních památek ve Vídni je kostel Karlskirche…
Že je vídeňský kostel Karlskirche jedním ze symbolů hlavního města…
Druhý deň návštevy Viedne sme mali na doobedie zamierené k motýlom a do múzea.Začali sme využívať dvojdňový lístok na mestskú dopravu, ktorý sme si…
Jak pojmout návštěvu sídelního města monarchie, jejíž součástí byla i naše…
Město sice dalo jméno tanci z období největšího rozmachu Vídně, vídeňskému valčíku, ale Vídeň byla také městem jiných uměleckých for…
Jedeme do Vídně autobusem Studen Agency. Odjezd z Brna v 6.00, příjed do…
Vídeňskou Akademii výtvarných umění – celým názvem tedy Gemäldegalerie der…
Zo Stephansplatz som sa s mamou a sestrou vydala po rušnej obchodnej ulici…
Naschmarkt je nejoblíbenější vídeňskou tržnicí. Leží v centru-mezi náměstím Karlsplatz a zastávkou metra Kettenbrückengasse. Z obou…
Tento „několikadílný“ pomník nebo památník z roku 1988 není jen…
Sovětský voják nebo rakouský policista? Kdo koho hlídá na Schwarzenberském…
Hlavným cieľom návštevy Viedne v deň štátneho sviatku v Rakúsku bolo…
Stánky přeplněné zbožím, vykřikující prodejci, a především úžasná…
Jedná se o římsko-katolický kostel ve Vídni, který se nachází na jedné z hlavních ulic, na Wiedner Hauptstrasse. Je to jeden ze star…