Únětický pivovar - dobrá zveřina Petron

Tipy na výlet Za gastronomií Gastronomie

Když manželé Lucie a Štěpán Tkadlecovi před čtyřmi lety obnovovali starý pivovar v Úněticích u Prahy, kde zlatý mok vařili už mniši v 16. století, doufali, že se mezi velkými výrobci prosadí. Povedlo se a svůj koncept následně rozšířili o restauraci.
Vaří se tu podle receptů šéfkuchaře Lukáše Nechyby a podmínkou je, aby se jídla dobře snoubila s pivem. Podzim zde nyní zpestřují tematické víkendové akce se specialitami z různých druhů mas a zvěřinových hodů. Nově je zařazena divočina a do konce října stihnete ještě českého králíka a přeštické prasátko. Zvěřinu Petron odebíráme jen od společnosti Bidvest , která je zárukou kvality. www.unetickypivovar.cz

Adresa: Rýznerova 19/5, Únětice
Otevřeno:
PO-ČT: 11:00 – 22:00
PÁ – SO: 11:00 – 23:00
NE: 11:00 – 21:00

O zvěřině Petron
Zvěřinové maso je jedním z nejpřirozenějších pokrmů, jež je konzumován po staletí. Ve většině evropských zemí se zvěřina používá celoročně a její obliba stále stoupá. Proto také většina naší české zvěřiny putuje za hranice. Značka Petron má vlastní zpracovnu a nabízí českým restauracím prvotřídní kvalitu zvěřinového masa. Více na www.dobra-zverina.cz

Poslední aktualizace: 8.2.2016
Únětický pivovar - dobrá zveřina Petron na mapě

Příspěvky z okolí Únětický pivovar - dobrá zveřina Petron

Turistická známka č. 1998 - Únětický pivovar
Únětický pivovar se nachází v obci Únětice - cca. 5 km od hranice hlavního města Prahy. První ověřená zmínka o …
Startem této vycházky je obec Únětice, kam jezdí autobus z Prahy- Dejvické. Od zastávky autobusu dojdeme kousek k rozcestníku modré…
Kousek od Únětic na odbočce z Naučné stezky Roztocký háj - Tiché údolí najdeme Alśovu vyhlídku, buližníkový skalní útvar. Nejlépe…
Bližší zprávy o šerém dávnověku Úholiček nemáme. Víme, že 1200 - 800 před…
Úholičky leží 4 km severozápadně od Roztok u Prahy. Úholičky se původně …
Starý Suchdol je nejstarší částí Suchdola; jeho středem je veliký…
Autobusem 107 nebo 147 vyrazíme z Dejvické a vystoupíme na zastávce…
Zámek a obec Statenice leží 8 km severozápadně od Prahy - Červeného vrchu…
Slavná minulost tohoto místa je spojena s počátkem rodu Přemyslovců…
Česká zemědělská univerzita v Praze je veřejnou vysokou školou (podle…