Tvrz HUMMER - zábavní areál pro celou rodinu

• Autem
    - 3. km dálnice D11 směr Hradec Králové, sjezd u první Benzinky

• Autobusem
    - přímá linka z Černého Mostu ze stanoviště č. 8 ZDARMA - odjezdy autobusů aktualizujeme na www.tvrz-hummer.cz
    - bus MHD z Černého Mostu na zastávku Na Kovárně nebo Třebešovská a pak 15min pěšky

• Na kole, na bruslích
    - cyklostezka A50 Horní Počernice - Klánovice

Souřadnice pro GPS navigaci: 50°6'30.387"N 14°38'21.584"E

Tvrz HUMMER je stálý přírodní zábavní park ve středověkém stylu, první svého druhu v České republice. Návštěvníci zde mohou zažít na vlastní kůži atmosféru středověkého města, šermířská, hudební a taneční představení a poutavé i efektní programy a hry nejen s historickou tématikou.

Městečko v sezóně ožívá středověká vesnice lidovými umělci, řemeslníky a trhovci. Návštěvníci se mohou projet v okolí na koni, občerstvit se ve stylové Taverně nebo si půjčit dobový kostým. Je zde také dětský koutek plný her, trampolín, středověké ZOO a další atrakce pro děti včetně soutěží.
Tvrz HUMMER je otevřena celoročně.

• Tvrz HUMMER se specializuje na celodenní akce pro veřejnost, převážně pro rodiny s dětmi.

• Můžete zde oslavit narozeniny a nebo uspořádat svatbu jak v klasickém, tak i ve středověkém stylu

• Do Tvrze mohou děti vyrazit na školní výlet se zábavně - výukovým programem tématicky cíleným do středověku.

• Areál nabízí prostory a zábavní programy pro firemní akce od návrhu až po realizaci.

Součástí Tvrze HUMMER je terénní polygon, na kterém se můžete svézt ve vojenských Humvee, civilních vozech HUMMER H2 nebo H3 a vyzkoušet si tyto legendární vozy řídit. Můžete si také zazávodit na čtyřkolce v naší HUMMER Academy,.

Taverna - Tvrz HUMMER (grilované specialitky)

Program, Šermíři, středověká vesnička, atrakce pro děti, show s koňmi, středověké ZOO, divadelní představení.

Vstupné dle typu akce. Zpravidla dospělí 80,- Kč, děti 30 Kč. Aktuální info o typu akce a ceně na www.tvrz-hummer.cz - DĚTI někdy ZDARMA

Poslední aktualizace: 21.7.2010
Tvrz HUMMER - zábavní areál pro celou rodinu na mapě

Příspěvky z okolí Tvrz HUMMER - zábavní areál pro celou rodinu

Zapomenuté pražské pomníky, sochy a kříže - díl XI. -Novodvorský křížek
Oblast Nových Dvorů (dnes u Klánovic ) byla osídlena již od nepaměti. Od 13. století tu stávala tvrz Slavětice s velkou okrouhlou…
Naše společná cesta začíná a končí na 3. kilometru dálnice D11 směrem na…
                          Kostel sv. Markéty v Oberau    Pfarrkirche St. Margaretha  Kitzbühelské Alpy, Tyrolsko, Rakousko, Oberau/Wildschönau 20.8.2018 Barokní kostel sv.…
V pražském Klánovickém lese, v katastrech pražských městských…
Výchozím místem naší trasy je vlaková zastávka Klánovice, kde lze případně…
Klánovice byly založeny r.1878 na pozemcích Václava Klána, vznikala tu zástavba letních domů pražských měšťanů. Až roku 1920 se…
"Na Hornopočernicku" se říká oblasti západního klánovického výběžku (u cyklostezky a Nepasického nám.), přilehlým polím až k Horním…
Klánovice jsou nejvýchodnější pražskou městskou částí. Leží asi 20 kilome…
Klánovice jsou mondénní pražskou čtvrtí, čí spíše letoviskem uprostřed…
Jak jsem už kdysi DÁVNO sliboval, že se BRZY dočkáte i Lesní galerie II, tak tady konečně je.Galerie ve východní části Klánovického lesa směrem na Úvaly je značně rozsáhlejší…
Rozcestník Zálesí se nachází v Klánovickém lese asi 700m od žst.Praha-Klánovice. Rozdělují se zde žlutá a červená značka vedoucí…
Blížící se Vánoce jsou spojeny s vůní hořících svíček na adventním věnci…
Staré Horní Počernice ležely v okolí dnešního Křovinova náměstí, na což poukazuje například tamní kaplička; po jejich severním…
Čertousy jsou místní část dnešních Horních Počernic, dříve samostatná ves. Rozkládají se v prostoru mezi zastávkami Čertousy - Na…
Na dnešní výlet se vydáme metrem ze Smíchovského nádraží a jedeme na Černý…
Tentokrát se vypravíme na dvě, od sebe nepříliš vzdálená místa mezi Běchovicemi a Horními Počernicemi.  Socha Milenců ve VÚ…
Obec Oujezd je poprvé připomínána ve 14.stol majetku zderazského kláštera, několikrát změnil majitele (měšťan Rotlev) a závěrem…
Kopec eliptického půdorysu vznikl napůl přírodní cestou a napůl umělým…
Trasa je třetí částí našeho cyklovýletu po stopách F.L.Věka, který jsme…
Historie těchto míst sahá do doby dávno minulé, 4500 před Kristem, první zmínka o Chvalech je v listině Vyšehradské kapituly z r.…