Tipy na výlet Rodina s dětmi Romantika Celodenní výlet Do přírody

Česká republika je známá svými překrásnými přírodními scenériemi a architekturou. Jednou z nejmalebnějších oblastí v této zemi je Českosaské Švýcarsko, které se nachází na hranicích s Německem. Pokud plánujete výlet do této oblasti, mám pro vás tip na výlet, který vám umožní zažít to nejlepší, co tato oblast nabízí.

První zastávkou na tomto výletu je Bastei most. Tento impozantní kamenný most se tyčí nad řekou Labe a zachycuje úchvatné výhledy na Českosaské Švýcarsko. Bastei most je zároveň součástí Národního parku Saské Švýcarsko v Německu. Při procházce po mostě se můžete těšit na malebnou krajinu, vysoké věže a ohromující skalní útvary.

Dalším vrcholem tohoto výletu je Pravčická brána, největší pískovcový oblouk v Evropě. Tato přírodní památka je považována za jeden z nejimpozantnějších skalních útvarů v Česku. Pravčická brána se nachází v národním parku České Švýcarsko a je snadno dostupná pěší chůzí z parkoviště.

Po prohlídce krás Pravčické brány si můžete dopřát oběd v typické české restauraci na Mezné. Tato restaurace nabízí široký výběr tradičních českých jídel, jako je svíčková, bramborové knedlíky nebo smažený sýr. Můžete si pochutnat na autentické chuťi české kuchyně a doplnit si energii pro další část výletu.

Po obědě je ideální čas na procházku skalním labyrintem Tiské stěny. Tato skalní pevnost se táhne na délce více než 2 km a láká turisty svými spletitými tunely, podzemními chodbami a ohromujícími výhledy. Procházka Tiskou stěnou vám umožní zažít nevšední dobrodružství a vychutnat si krásu české přírody.

Pokud chcete absolvovat tento výlet s minimem starostí a plně se soustředit na krásy Českosaského Švýcarska, doporučuji využít služby cestovní agentury Saxon Tours. Tato agentura poskytuje vyzvednutí v hotelu a profesionálního průvodce, který vám bude poskytovat informace o historii a zajímavostech této oblasti. Saxon Tours tak zajistí, abyste se nemuseli starat o dopravu a mohli se plně věnovat objevování této krásné části Česka.

Celkově lze tedy říci, že výlet do Českosaského Švýcarska, který zahrnuje návštěvu Bastei mostu, Pravčické brány, polední oběd v typické české restauraci na Mezné a procházku skalním labyrintem Tiské stěny, je skvělým způsobem, jak prozkoumat jednu z nejmalebnějších oblastí Česka. A s cestovní agenturou Saxon Tours si tento výlet můžete užít bez jakýchkoli starostí.

Poslední aktualizace: 10.1.2024
Tip Na Výlet Do Českosaského Švýcarska - most Bastei, Pravčická brána, Tiské stěny na mapě
Autor: SaxonTours

Příspěvky z okolí Tip Na Výlet Do Českosaského Švýcarska - most Bastei, Pravčická brána, Tiské stěny

Hřensko, místo turistiky i obchodu
Obec Hřensko je významná hned z několika důvodů. Jako klasická obec má…
Přeshraniční turistická trasa na levém břehu Labe, která vede rozsáhlými lesy, bizardními skalními útvary, přes stolové hory a 17 vy…
Nejstarší upravená vyhlídka Českého Švýcarska, nachází se cca 130m nad…
Vážení přátelé Turistiky i turistiky,tentokrát Vás pozvu na…
Jedeme z Mostu do Děčína vlakem, dále pokračujeme autobusem do Hřenska.…
Některé výlety dlouho plánuji, jiné střílím od boku.…
Pokračování cestopisu České Švýcarsko - Pravčická brána, Dolský mlýn, Panská skála, Jetřichovické skály   Děčín Třetího dne pobytu v Českém Švýcarsku…
Nad soutokem řek Kamenice a Labe, na vysokém skalním bl…
Priatelia,vynikajuca tura, hlavne v zimnych mesiacoch.My sme ju…
www.soutesky-hrensko.cz Soutěsky Kamenice se nachází nedaleko Hřenska v…
Hřensko - nejznámější a turisty nejvíce navštěvovaná obec v chráněné kraj…
V Hřensku jsme prvně byli na jaře r. 2013. Byli jsme tam asi čtyři noci.…
Naučná stezka Okolím Hřenska, dříve známá jako Naučná stezka přátelstv…
Pondělí 17. 6. 2019 Včera večer jsme dorazili do Hřenska, abychom se…
Rozhodli jsme se ukázat ratolestem krásy Českého Švýcarska. Samozřejmě, ž…
Poblíž hlavní silnice v Hřensku, v hluboké skalnaté rokli byla v roce 1905 postavena budova plynárny ve stylu středověkého hradu. V budově bylo zařízení na výrobu plynu…
Nad středem Hřenska je na hraně pískovcové stěny uprave…
V lese u cesty nazývané Steckweg, po které chodili obyvatelé Hřenska do kostelů v Růžové a Arnolticích byl v roce 1874 založen hřbitov. Byla zde postavena pseudogotická pohřební…
Pískovcová stolová hora v Saském Švýcarsku se nachází na levém břehu Labe…
Začátečnický okruh Českým Švýcarskem po červené turistické stezce. Start…