Termální koupání v Laa Thaya

Tipy na výlet Rodina s dětmi Celodenní výlet Za sportem

Termální  koupání a nejen pro dospělé

Letošní léto, jsme si naplánovali výlet s návštěvou termálního koupaliště hned za hranicemi s Rakouskem. Městečko se jmenuje Laa  an der Thaya a je v podstatě hraničním přechodem kousek

od Znojma. Asi jako nejlepší dopravní prostředek bych doporučila auto. Je ovšem také pravda ,že ¨tanto druh výletů pořádají i některé cestovky.

Toto plavecké sportoviště je vhodné pro všechny věkové kategorie od malých batolat po lidi důchodového věku. V areálu je několik různě velkých bazénů a bazénků, v každém rozdílná teplota, v jednom je slaná voda a to opravdu pořádně- však by měla mít alespoň částečně léčivé účinky. Přesné ceny vstupného a otevírací doby najdete na :

Foto: andeny

Byli jsme celá rodina naprosto nadšení a spokojení. V ceně vstupného –pokud jedete v letní sezoně je i slunečník a dvě lehátka. Přestože bylo docela dost plno ,tak jsme našli volné místo- pravděpodobně naši sousedé prodávají jiným způsobem a to tak, že když prodávají něco, tak zajistí 100% dostupnost.

Co se týká občerstvení- taky jsme museli samozřejmě ochutnat a něčím se posilnit. Nemusíte se však obávat nějakého pohoršení, když budete mít s sebou příruční ledničku a svačinku. Nemá tam s tím nikdo problém i místní to tak praktikují.

Po vydatné koupeli se vyplatí zajet alespoň na malou chvilku na malé náměstíčko projít se kousek a prohlédnou opravdu pěkně upravené historické budovy, ale hlavně na jedné straně je super cukrárna s výbornou zmrzlinou, ale i dalšími dobrotami.

Můžu jen konstatovat že líbilo se nám naprosto vše na celém výletu. počasí bylo skvělé , lidé se chovají slušně a vy si jen užíváte. Nutno dodat ,že mimo zábavu si můžete říci, že jste vlsatně udělali i něco zdravého pro své tělo.

Foto: andeny

Na této adrese je nejlépe se podívat na ceny vstupného - jsou aktualizované a včetně otvírací doby...

Nás vstupné vyšlo na asi 21 eur- 2 dospělé a dvě děti ve věku7 let. Máte také na výběr  pokud byste chtěli mít zaplacenou gabinu na odložení věcí, nebo vám stačí jen se v kabince převléknout- variant je několik. Dostanete na ruku každý elektronický náramek a při odchodu  ho odevzdáte  a zaplatíte vše co je během dne přičítáno na náramku. Znamená to, že pokud si koupíte cokoliv  areálu neplatíte hned ,ale právě až při odchodu.

Závěrem opravdu jen ,že všem takový výlet doporučím.

Poslední aktualizace: 13.1.2011
Termální koupání v Laa Thaya na mapě
Autor: andeny

Příspěvky z okolí Termální koupání v Laa Thaya

Laa an der Thaya – kaple sv. Jakuba (Hl. Jakob Kappele)
Dolnorakouské příhraniční město Laa an der Thaya (Láva nad Dyjí) je - i…
Vyrazili jsme do městečka Laa an der Thaya, které se nachází nedaleko…
Výstavné město (Láva nad Dyjí) nedaleko hranic s jižní Moravou je vyhledávané zejména díky Termálním lázním a aquaparku, ale i vlastní město stojí…
Termální lázně Therme Laa se nachází v malebném městečku Laa an d…
Nachází se v historické části města na městském náměstí v přízemí dominantní budovy Nové radnice. …
Nachází se na severovýchodním okraji historického centra u vodníh…
Jedeme do rakouského města Hanfthal, nedaleko česko-rakouských…
Nachází se v centru obce v novém objektu při hlavní ulici směřující k rakouské h…
Hevlín je velkou jihomoravskou obcí s 1370 obyvateli a najde…
Asi 5 km od rakouského města Laa an der Thaya se nachází statek…