Termálné kupalisko - Veľký Meder

Tipy na výlet Rodina s dětmi Romantika Pro zdatnější Vycházka - půldenní Celodenní výlet Putování (více dnů) Za kulturou Za sportem Do přírody Na golf Na hory Na kole

Autom alebo autobusom či vlakom tam možete dostať. Nie je to dosť ďaleko.

Su tam viac kultúrnych pamiatkov, termalne kupalisko a máte príležitosť športovať

Mám skúsenosti s jednou ubytovaním tam vo Veľkom Mederi. Býva tam jedná stará, je to v kludnom mieste blízko k termalnej kupaliske. Lacno to dáva, hygiena je super, mal som zvlášť kuchynu a kúpelnu. Super to bolo. Adresa : Lesná 13, 932 01 Veľký Meder. Kontakt : 031 555 20 05 Mária Méryová

Termálne kupalisko a okolie, kultúrne pamiatky v meste a príležitosť aj rybáriť.

Ubytovaní máte lacno a tam dostanete zlavu do termalneho kupaliska. Zhruba 10 Eu na den s termalnou kupaliskou. Jedlá cca 3,5€ za menu a ostatné veci v termalnej kupaliske su v cene.

Poslední aktualizace: 31.5.2012
Termálné kupalisko - Veľký Meder na mapě

Příspěvky z okolí Termálné kupalisko - Veľký Meder

Bamboo Cafe ve městě Veľký Meder
Tato příjemná a zajímavá kavárnička se nachází v centru města Veľký Meder…
Symbol Veľkého Medera, ktorý sa dostal aj do jeho erbu. K mohutnému dubu…
Tento vláčik nájdete počas letnej sezóny vo Veľkom Mederi.  …
Pohyblivá webkamera snímá panoramatický pohled…
Len hodinu z Bratislavy vzdialený Thermal park Corvinus Veľký Meder ponúka…
Obec Okoč leží v severovýchodní části Žitného ostrova, asi 15 km jihovýchodně od Dunajské Stredy. První písemná…
Čiližská Radvaň je obec ležící v Podunajské nížině, v jihovýchodní části Žitného ostrova, asi 7 km jihozápadně od…
Obec Kľúčovec leží v jižní části Žitného ostrova, asi na půl cesty spojující Medveďov a Číčov. První písemná zmínka…
Obec Baloň leží v jižní části Žitného ostrova, jihozápadně od Čiližské Radvaňe při silnici spojující Veľký Meder s…
Obec Pataš leží v jižní části Žitného ostrova, asi 5,5 km východně až jihovýchodně od Gabčíkova a 5 km…
Obec Boheľov leží v centrální části Žitného ostrova, přibližně v polovině cesty mezi Dunajskou Stredou a Veľký…
Obec Medveďov leží v jižní části Žitného ostrova, 26 km jižně až jihovýchodně od Dunajské Stredy a asi 3 km…
Obec Dolný Štál se nachází ve střední části Žitného ostrova, asi 8 km jihovýchodně od Dunajské Stredy. První…
Obec Padáň leží v centrální části Žitného ostrova, asi 8 km jihovýchodně od Dunajské Stredy a 3 km jihozápadně od…
Dunaj, druhá největší evropská řeka, pramení v Černém lese (Schwarzwaldu)…
Obec Sap leží v jižní části Žitného ostrova při břehu Dunaje asi 6 km západně od Čiližské Radvaně, asi 25 km jižně…
Obec Ňárad leží v jižní části Žitné ostrova, asi 6 km západně od Čiližské Radvaně a 1,5 km severozápadně od obce…
Obec Mad leží v centrální části Žitného ostrova, asi 5 km jihozápadně od Dunajské Stredy. První písemná zmínka o ní…
Obec Gabčíkovo se nachází v samotném středu Žitného ostrova. První písemná zmínka o ní pochází z roku 1264, tehdy…
Gabčíkovo je poprvé zmiňováno v roce 1102. V té době se mu ale možná…
„Sypte“. Pět písmen, která změnila svět kolem Dunaje. Tento povel vydal na…
Největším lákadlem města Dunajská Streda je bez pochyb Thermalpark – nejoblíbenější a…
Dunajská Streda nebo Dunaszerdahely. Název Dunajská Streda pochází z roku 1256, odkdy se používá ten druhý, to nevím. Ale maďarština…
Dunajská Streda je město ležící v jihozápadní části Slovenska v Podunajské nížině, v samotném srdci Žitného ostrova…
Prohlídku maďarského města Györ, ležícího na soutoku tří řek - Mošonského Dunaje, Ráby a Rábce, jsme začali na náměstí, kde se nacház…
Přesto, že jsme původně plánovali návrat domů až na pondělí,…
Most národního hrdiny a nejvýznamnější postavy Maďarské revoluce z…
Centrální náměstí v historickém Györu zdobí od roku 1686 krásný Mariánský sloup. Podobné sloupy se stavěly na památku nějaké významné události. U nás…
Neobarokní Radnice v Győru je skutečně monumentální budovou, posta…
  Jedeme do města plného historických památek a našincům velmi…