TEP faktor – "Boyard" kousek od Prahy

TEP faktor najdeme v obci Chotilsko cca 50 km jižně od Prahy. Cesta z Prahy je možná po Strakonické na Dobříš a pak přes Nový Knín do Chotilska, nebo podle Vltavy přes Štěchovice.

TEP faktor je "Pevností Boyard" inspirován – nebylo úmyslem vytvořit kopii. Samotný objekt není žádnou pevností kdesi v moři, jde o bývalou bramborárnu uprostřed malebné krajiny blízko Slapské přehrady. Ale stejně jako v televizní soutěži vás i v TEP faktoru čeká spousta zábavy.

Vstupní prostor s barem je pojat částečně jako písečná pláž, zároveň slouží na pravé straně jako šatna (doporučuji si s sebou vzít sportovní oblečení).

Pokud je vás více, rozdělte se do týmů (2 – 5 osob) – u baru dostane každý tým elektronický čip (který slouží jako klíč do jednotlivých místností s úkoly) a hrací kartu. Místností je 20 + 4 prémiové, do které se ale dostanou jen ti, kteří splní všech předchozích 20 úkolů. Stejně jako v Boyardu jde o úkoly zaměřené na sílu, obratnost, smysl pro rovnováhu, logiku, šikovnost i odvahu (dámy a dívky mohu uklidnit, že v době naší návštěvy se nekonalo žádné osahávání myší, hadů, hmyzu – i když prostor pro inovace je vždy… ). Výhodou je, že pokud se vám v časovém limitu nepodaří úkol splnit, můžete se do místnosti vrátit a pokusit se o to znovu. Také nezůstanete nikde zavření.

Do 21. komnaty jsem se osobně nedopracoval, protože některé úkoly byly skutečně nad mé síly - je možné do ní alespoň nahlédnout – malá okénka prozrazují pouze zelené laserové paprsky…

Dle informací, které jsem získal od obsluhy za cca 10 dní provozu (Tep faktor byl otevřen začátkem srpna 2012) už 4 týmy dokázaly zvládnout všechny úlohy – ten nejrychlejší dokonce v čase pod 3 hodiny! Pokud si tedy chcete zasoutěžit a zároveň se s přáteli dobře pobavit a "vyblbnout" – hurá do TEP faktoru, stojí to za to!

Základní občerstvení je možné přímo v baru v TEP faktoru, ale na oběd bych určitě doporučil Restauraci "Na Prachandě" na Dobříši - viz www.prachanda.cz

Uvnitř je TEP faktor pěkně udělaný a navozuje správně temnou, ponurou atmosféru - což ostře kontrastuje s venkovním pohledem na bývalou bramborárnu Smile! Jak vejdete dovnitř, jste v jiném světě...

www.tepfaktor.cz

Poslední aktualizace: 26.9.2014
TEP faktor – "Boyard" kousek od Prahy na mapě
Autor: Bekmen

Příspěvky z okolí TEP faktor – "Boyard" kousek od Prahy

Chotilské muzeum staré Vltavy a Balonového létání
Muzeum v Chotilsku vzniklo rekonstrukcí bývalých hospodářských budov na návsi obce. Expozice představují historii středního Povltaví, ba…
Jezdili jsme po Sedlčansku, toulali se tam, ale hlavně navštěvovali rozhledny. Zatím jsme se zdržovali na pravém břehu Vltavy, nyní …
V obci Chotilsko nedaleko Prahy pořádá Jiří Bendl vernišáž s  názvem ,,Kůň na poštovní známce. Chystáme se na vernišáž poštovních známek s m…
Muzeum v Chotilsku vzniklo rekonstrukcí bývalých hospodářských budov na…
Tentokrát jsme se vydali do ork.Příbram konkrétně do obce Chotilsko.  Seznámit s historií létání balónů plynových i horkovzdušných s…
Na Drtinovu rozhlednu se můžete vydat autem ale i pěšky. Nachází se…
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, rád bych vás pozval na výlet do okolí obce Besedná. Vycházíme z parkoviště u  rozcestníku  par…
Rozhledna Veselý vrch
Veselý vrch se nachází asi kilometr od obce Mokrsko. Z rohledny na jeho vrcholu je nádherný výhled na Slapskou přehradu a okolní kra…
Na východ od Slap a zhruba 20 kilometrů od Dobříše se…
Navštívíte-li oblast okolo Slapské přehrady, určitě si nenechte ujít návštěvu Rozhledny Veselý vrch, ze které se nabízí nádherné…
Rozhledna leží na Veselém vrchu (též Veselý kopec) v nadmořské výšce 489 m.n.m. Rozhlednu tvoří telekomunikační ocelová věž s…
Ves (390 m) 4 km jihovýchodně od Nového Knína. Obcí prochází cyklotrasa …
Trasa naučné stezky, pojmenované po významném rodákovi ze zdejšího Hněvšína, vede 8 km po místech významných svou historií a tradicí…
Vážení přátelé Turistiky i turistiky, rád Vás pozvu na vycházku okolím Nového Knína. Vyrážíme z náměstí jiřího z Poděbrad a naše put…
Jedná se o poměrně krátkou trasu (8,4 km v jednom směru) s častým…
První rozhodnutí o stavbě Slapské přehrady pochází již z roku 1933, ale…
Muzeum zlata v Novém Knínu nalezneme přímo na Náměstí Jiřího z Poděbrad. V…
Vážení přátelé Turistiky i turistiky, rád bych Vás pozval na krásný výlet…
Dlouho si Vltava od Českých Budějovic až do Prahy razila cestu sk…
Národní přírodní rezervace Drbákov – Albertovy skály byla třešnič…