Stezka v oblacích - Dolní Morava

Tipy na výlet Rodina s dětmi Pro zdatnější Vycházka - půldenní Na hory

Stezka v oblacích se pyšní právem stravbou roku 2016. Nachází se na Dolní Moravě. My jsme přijeli se zájezdovým autobusem, který zůstal na parkovišti a vyšli kousek k lanové dráze. Přímo sem k lanové dráze se dá dojet i automobilem.

Foto: Martina71

K samotné stezce v oblacích se dá vyjít buď pěšky a nebo vyjet lanovkou. Vzhledem k tomu, že jsme měli málo času a bylo již pozdní odpoledne, využili jsme lanovku. Vstupné zahrnuje obě cesty, nahoru i dolů. Samotná stezka stojí za vidění. Jedná se o pomalou stoupání, cca 700 metrů. My jsme se ocitli doslova v oblacích, protože mraky byly opravdu různé. Černé před deštěm, bílé "duchny". Nahoře dost fouká, takže doporučuji např. mikinu s kapucou. Stezka je Vysoká 55 m a na vrcholu je část vytvořená ze silných lan, po kterých se dá chodit a dívat dolů. Pro někoho je to možná nepříjemný pohled a pocit. Část stezky se dá za 50 Kč absolvovat jízdou v tobogánu.

U pokladny a začátku lanovky je restaurace s občerstvením a WC. Restauraci jsme však nenavštívili, tak nemohu posoudit kvalitu.

Nezapomenutelný je pochopitelně výhled do okolí. Návštěva stezky se líbila všem věkovým kategoriím.

Vstupné bez lanovky je 200 Kč, s lanovkou 350 Kč pro dospělého. Skupiny mají slevu s lanovkou na 290,- Kč. Pochopitelně je zde i rodinné vstupné 790 Kč s lanovkou a 500 Kč bez lanovky, rovněž školní.

Poslední aktualizace: 5.7.2017
Stezka v oblacích - Dolní Morava na mapě
Autor: Martina71

Příspěvky z okolí Stezka v oblacích - Dolní Morava

Z Dolní Moravy na rozhlednu Klepáč v masivu Kralického Sněžníku
Start trasy je z Dolní Moravy od restaurace Na Rozcestí. Odtud vyrazíme po modré značce k místu zvanému Pod Klepáčem, zde se napojíme na červenou…
Jedná se o cca 20 km okruh vhodný pro horská a crossová kola, náročný svým…
Nožky svrbí, na horách je sněhu dost, předpověď počasí na víkend výborná. Ideální konstelace vyrazit na dvoudenní přechod Králického…
Nenáročná skialpová túra na Podbělku se sjezdem v panenském prašanu. Na…
Z Dolní Moravy (1) do bodu (2) - Dolní Morava BUS. Zde se napojit na…
Počas návštevy Dolní Moravy, ležiacej na ľavej strane rieky Moravy, už na…
Počas návštevy Dolní Moravy, jej atrakcii - stezky v oblacích a bobovky…
Na Dolní Moravu to od nás není zas tak daleko, takže je to hezký, byť…
Menší areál na Dolní Moravě je určen spíše vyznavačům nenáročného a…
V překrásné krajině pod Králickým Sněžníkem se nachází Muzeum…
Počas navštevy Dolní Moravy, kde hlavným cieľom bola síce ,,Stezka v…
Na Dolní Moravě se sice vše hlavní odehrává kolem velkolepého Ski…
Zatímní průběh zimy, který ani na začátku své druhé poloviny…
VÁŽENÍ PŘÁTELÉ TURISTIKY I TURISTIKY, RÁD VÁS POZVU NA KRÁSNOU TÚRU OKOLÍM DOLNÍ MORAVY, VYCHÁZÍME OD ROZCESTÍ POD BOBOVOU DRÁHOU PO…
S probíhající masivní investicí v Dolní Moravě přibývají po dvou…
Trasa začíná v Dolní Moravě a vede přes Horní Moravu po modré turistické…
V areálu se nachází celkem 8 sjezdovek všech stupňů obtížností, k…
Především rekreační obec v masivu Králického Sněžníku leží hned n…
Jediný srub svého typu na našem opevnění, izolovaná dělostřelecká pozorovatelná K-S 12b "Utržený". Pozorovatelna je nejzachovalejší…
Hned na úvod tohoto Tipu na výlet je třeba upozornit případné zájemce, že…