Sportovně relaxační areál Hluboká nad Vltavou

Tipy na výlet Rodina s dětmi Romantika Za sportem Na kole

Do sportovně relaxačního areálu se dostanete např. prostřednictvím cyklostezky. Cyklostezka z Českých Budějovic do Hluboké je jedna z nejoblíbenějších v jižních Čechách. Více než 10 km dlouhá trasa je asfaltová a vedená, krátkého úseku přes obec Bavorovice, mimo silniční komunikace. Stezka je vhodná zejména pro rodiny s dětmi a in-line bruslaře, protože je bez převýšení. Úseky lemují břeh Vltavy, částečně se line mezi rybníky.

Všem cykloturistům je k dispozici také stezka na pravém břehu, ta je však určena výhradně turistům na kole - vede totiž po zpevněné cestě.

Areál nabízí stavby jako je dětský dřevěný hrad (12,5 m x 12,5 m), obří vzduchová trampolína, různé prolézačky, skluzavky, lezecké stěny, vstupní bránu s posezením a další atrakce. Součástí areálu je také ohniště, místo pro rybaření a dřevěný vstup do řeky s odrazovým prknem. Sportovní vybavení si můžete přinést vlastní, nebo zapůjčit v půjčovně.

V areálu najdete 2 baseballová hřiště, 4 kurty na plážový volejbal, 3 stoly na stolní tenis, víceúčelové hřiště, hřiště na petangue a badminton. Součástí areálu je Adrenalin park s lanovým centrem a dalšími atrakcemi.

Na své ratolesti můžete v klidu dohlížet z terasy místní restaurace.

Sportovně relaxační areál nabízí ubytování hostelového typu vhodné zejména pro skupiny. Vícelůžkové pokoje mají společné sociální zařízení. Vše je moderně a účelně provedeno.

Ubytovat ser můžete také ve stanech, které jsou k dispozici

Areál je ideální pro rodiny s dětmi. Nabízí širokou škálu aktivního vyžití a je vhodný k odpočinku a relaxování.

Vstup do areálu je zdarma. Vstupné na jednotlivé atrakce se různí, více na http://www.areal-hluboka.cz/atrakce/ceniky.

Poslední aktualizace: 3.2.2016
Sportovně relaxační areál Hluboká nad Vltavou na mapě

Příspěvky z okolí Sportovně relaxační areál Hluboká nad Vltavou

Golf klub Hluboká nad Vltavou
  Golfový areál v Hluboké nad Vltavou má jedinečnou historii, tato lokalita je výjimečně dochovaným příkladem…
Hluboká nad Vltavou leží v Jižních Čechách severním směrem od Českých Bud…
Opatovice jsou malou a krásnou vesničkou poblíže Hluboké nad Vltavou.…
5.–6.8.2020   Nevstoupíš dvakrát do stejné řeky, ale do stejného …
  Bylo to právě tady, na zelenavé louce pod Hlubokou, kde přišel Záviš z Falkenštejna o život. Jeho popravu měl na svědomí král Václav, k…
Jedeme po rychlostce z Veselí nad Lužnicí na České Budějovice,…
Plavební komora na jezu v Hluboké nad Vltavou Od loňského roku 2013 mohou lodě plout po Vltavě z Českých Budějovic až k hrázi Hněvkovické přehrady …
Ako u každého zámku, tak aj pri krásnom romantickom Zámku Hluboká sa…
Vyrážíme na kolech přes centrum Hluboké nad Vltavou po cyklotrase č.1081…
Státní zámek Hluboká nad Vltavou
Nádherný romantický goticko-renesanční jihočeský zámek,…
Jedným z historických klenotov v Českej republike je zámok Hluboká nad Vltavou asi 15 kilomerov severne od Českých Budějovíc. Pokiaľ…
Zámek Hluboká je na pohled jedním z nejkrásnějších a nejlépe dochovaných…
Hluboká nad Vltavou leží kousek od Českých Budějovic - od kterých můžeme…
ZOO Ohrada Hluboká nad Vltavou leží v těsné blízkosti města a zámku Hluboká nad Vltavou, vedle…
Státní Zámek Hluboká nad Vltavou a jeho blízké okolí v rámci slev…
Nejlepší spojení je z Českých Budějovic autobusem nebo také vlakem. Našim…
Pro ty, kteří rádi spojují památkovou turistiku s tou gastronomickou, je…
Zámek Hluboká leží v Jihočeském kraji (vzdušnou čarou 10 km od mě…
NZM Ohrada – muzeum lesnictví, myslivosti a rybářství
Tento zámek byl původně v 18. století postaven jako…
Jako ve všech větších městech, i v jihočeské metropoli nemůže chy…