Špindlerův Mlýn - Čertova zahrádka - Špindlerův Mlýn

Tipy na výlet Rodina s dětmi Vycházka - půldenní Na hory

Ze Špindlerova Mlýna autobusem, směr Špindlerova bouda. Jízdenku si koupíme jen k Erlebachově boudě.
Vystoupíme u Erlebachovy boudy, přejdeme silnici a po žluté značce dolů, vedle Josefovy boudy sejdeme krátkým úsekem nerovné pěšiny, a přes silnici sejdeme na cestu Holmanku. Pohodovou, zpěvněnou, prostě pravou přírodní procházkovou cestu.  Výhledů moc nebude, nejlepší naproti na Dřevařskou cestu v  části Kozích hřbetů.
U odpočívadla opustíme žlutou značku a po značce naučné stezky, a po Holmance,pokračujeme na konec cesty, kde sejdeme na začátek Čertovy zahrádky.
Od mostku se můžeme podívat pár kroků nahoru, k bývalé kovárně. Vrátíme se a pokračujeme přes Čerovu zahrádku, později podél Čertovy strouhy k chatě KRNAP, odkud jdeme zase po žluté k Boudě U Bílého Labe. Odtud po silnici a modré značce  s doprovodem Bílého labe k Dívčím lávkám.
Od Dívčích lávek k Pod Dívčí strání , odtud opět pohodovou ,promenádní cestou do Špindlerova Mlýna.
Od Erlebachovy boudy do Špindlerova Mlýna je to 7 km.

U Erlebachovy boudy je kaplička sv.Františka s Assisi, stojí za nakouknutí. Nejen podél Holmanky můžeme vidět, i fotit, umění paní Přírody, různé útvary i tvary pařezů apod..Ty, co jsme vyfotili my, už tam být nemusí, mimo kamenů, ale určitě tam bude něco jiného, co bude stát za vidění i focení. Chce to jen dát volnost fantazii. Vedle fotografií krajiny, i nás, si  to doma v klidu pak můžeme prohlížet , třeba i vymýšlet příběhy,  říkanky a prodloužit si tak zážitek z výletu. Navíc děti právě to baví víc než hezké výhledy.
Cestou Čertovou zahrádkou se dozvíme z informačních cedulí zajímavosti o horách.
Totéž i na dětském hřišti Svoz, kolem kterého půjdeme od Boudy U Bílého Labe.
Na kraji Špindlerova Mlýna  jsou placené i zdarma sportovní akrakce.

Většinou jíme v Boudě U Bílého Labe.  Lze se najíst na terase i vevnitř. S nabídkou i jídlem jsme zatím byli spokojeni.
Zvlášť venku je stánek s opečenou klobáskou, pivem a limonádou. Ani klobáska nemá chybu.

Celý výlet je  zajímavý i hezký. Čertova zahrádka má svou krásnou atmosféru, stejně tak pohled z mostu u Boudy U Bílého Labe na soutok Čertovy strouhy s Bílým Labem.

Ale jedno pozor: jednou v červnu jsme si objednali  na Boudě U B.L., zmrzlinový pohár s ovocem a šlehačkou. Úžasně dobrý. O měsíc později, už o prázdninách, jsme pohár doporučili naší návštěvě. Neodolala jsem a objedlala si ho také. Ovšem místo dobré šlehačky jsme dostali, podle mého, pěnu na hašení nebo na holení. Prostě něco, co se nedalo jíst.Cena byla stejná. Ještě nikdy ( až později na jiném místě)  jsem něco takového neochutnala. Rada: předem se  obsluhy zeptejte na typ šlehačky. Ať nejste  zklamaní.

Ze Špindlerova Mlýna na Špindlerovu boudu jezdíme i taxi, parkoviště poblíž zastávky, při plném obsazení auta je cena stejná jako u autobusu.

Poslední aktualizace: 19.4.2023
Špindlerův Mlýn - Čertova zahrádka - Špindlerův Mlýn na mapě

Příspěvky z okolí Špindlerův Mlýn - Čertova zahrádka - Špindlerův Mlýn

Pěšky na Sněžku ze Špindlerova mlýna
Krkonoše jsou bezpochyby jedny z nejkrásnějších hor u nás. Jsou h…
Nás výlet začneme na autobusovém nádraží ve Špindlerově Mlýně.Vypravíme se…
V severní části Špindlerova Mlýna na pravém břehu Labe můžeme zažít i trochu adrenalinu, nebo i strachu… Nachází se zde Adventure…
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, rád bych Vás pozval na putování po…
To, že Bílý most v centru Špindlerova Mlýna je dnes již dominantou je…
Špindlerův Mlýn - kostel sv. Petra a Pavla
Popisovat Špindlerův Mlýn jako středisko zimních sportů je nošení dříví do lesa. Ve Špindlu však najdeme i duchovní památku…
                              Kaple sv. Františka z Assisi 17.8.2020 Nenachází se přímo ve Špindlu, ale v blízkosti Erlebachovy boudy (hotel).…
Na tento výlet lze vzít i větší děti.Naše…
Za poznáním, vzděláním, zábavou, hrou, přírodou, sportem i sp…
Dlouho jsme přemýšleli o výletu do Špindlerova Mlýna, jako malý j…
Po modré ze Špindlerova Mlýna na Labskou Boudu. (…
Plánujete dovolenou nebo prodloužený víkend v Krkonoších? Navštív…
Tato trasa nezačíná na náměstí Špindlerova Mlýna, ale za hotelem …
                                                 Špindlerův mlýn …
Trasa měří 16,5 km+jízda lanovkou.Trasa začína na parkovišti nedaleko…
Krkonošské horské městečko Špindlerův Mlýn je nejnavštěvovanějším horským…
Ze Špindlerova Mlýna po zelené, začíná za hotelem Lomnice u mostu…
Špindlerův Mlýn leží v Severních Čechách, severním směrem od města…
Areál AQUA Parku Špindlerův Mlýn pro Vás připravil letní soutěž o…
Aktuální info :film uvedený do kin v roce 2022 : Poslední závod režiséra…