Špindlerova bouda - pramen Labe - Špindlerův mlýn

Tipy na výlet Romantika Pro zdatnější Celodenní výlet Do přírody Na hory

Ráno pojedeme autem do Špindlerova mlýna. Auto necháme na parkovišti pod lanovkou na Mednědín. Postavíme se na autobusovou zastávku a počkáme na autobus, kterým vyjedeme na Špindlerovu boudu. Najdeme rozcestník a půjdeme po červené značce směrem na Petrovy boudy. Nedaleko odtud jsou asi 3 metry vysoké kameny, ze kterých, jestli se vám na ně podaří vylézt je krásný výhled na okolní kopce, přeba i na Sněžku. O kousek dál jsou tzv. Žrnské kameny, ze kterých je taky krásný výhled ale né na Sněžku, ale do Polska. Zachvíli dojdete k dalším kamenům, tentokrát to jsou Mužské kameny, ty jsou největší ale taky nejhůře přístupné. Je z nich krásný výhled na Českou stranu. Dále půjdete kolem kopce jménem Vysokého kola. Půjdete po kameném chodníku, který je dobrý, tak akorát na zlomení nohy. Potom uvidíte celkem vysokou budovu, ta stojí na tzv. Sněžných jamách, což jsou dost příkré a vysoké skály, které si můžete prohlédnou celkem z blízka, protože jsou tam vyhlídkové plošiny. Ta budova není přístupná. Pořád budete pokračovat po červené značce. Zanedlouho na rozcestí odbočíte nažlutou a udete pokračovat na pramen Labe. Na prameni Labe je většinou hodně lidí, takže se tam asi moc dlouho nezdržíte. Jediné co si tam asi můžete prohlédnout, je zeď která je ozdobena znaky měst, kterými Labe protéká. Dále budete pokračovat po červené značce k Labské boudě. Na Labské boudě se můžete najíst. Jak se najíte, tak pokračujte směrem k Pančavskému vodopádu, odkud je krásný výhled do údolí, kterým Pančava protéká. Jak se porozhlédnete a pokocháte se přírodou, tak jděte okolo bunkrů na Vrbatovu boudu. Pak jděte po asvaltce směram na Šmídovou Medvědín. Po cestě na medvědín půjdete okolo Šmídovy vyhlídky, ze které je krásný výhled na téměř celou trasu, kterou jste právě ušli. Můžete tam zůstat jak dlouho chcete, ale musíte si hlídat čas, protože lanovka z Medvědína jezdí každou celou hodinu. Jakmile sjedete lanovkou z Medvědína a budete mít ještě hodinku, nebo dvě čas, tak se můžete stavit do Aquaparku, který je hned naproti parkoviště, kde jste ráno nechali auto.

Jdeme za krásnou přírodou, kterou jsme byli obklopeni celý den.

Nabízíme ubytování v penzionu Sněžná Sova, který se nachází v nejznámější
části Krkonoš v Peci pod Sněžkou.
Nadmořská výška 778 m n. m. a umístění stranou
od centra předurčují penzion k relaxaci a odpočinku.
Domácí kuchyně spolu s rodinným přístupem navozuje
nezapomenutelnou atmosféru pravé horské chalupy.

Ceník:

Níže popsané ceny zahrnují: ubytování, polopenzi (snídaně, večeře), DPH, parkování na našem parkovišti (pokud to podmínky dovolí, cca 8 aut v zimě, cca 10 aut v létě). Cena je uvedena vždy za jednu osobu a den.

Termín Dospělí Děti od 2 do 12 let
1.12.- 27.12. 08 395,- Kč 295,- Kč
27.12. - 3.1. 09 600,- Kč 500,- Kč
3.1. - 31.3. 09 395,- Kč 295,- Kč
1.5. - 1.12. 09 300,- Kč 250,- Kč
- plná penze 70,- Kč/os/den
- dětská postýlka 250,- Kč/pobyt
- tenisový kurt 200,- Kč/hod

Líbila se nám úžasná příroda, která nás obklopila.

Zaplatili jsme pár korun za autobus, za lanovku a za aqvapark:

Lanovka na Medvědín:

Hlavní sezona Vedlejší sezona Malá sezona
Dospělí Děti Junioři a senioři Dospělí Děti Junioři a senioři Dospělí Děti Junioři a senioři
Nahoru 140 100 120 120 90 110 100 80 90

• 2 hodiny děti od 100 do 150 cm 170 Kč | 210 Kč
  • 2 hodiny rodinné vstupné (2+2 do 150 cm) 750 Kč | 910 Kč
  • za překročenou minutu 3 Kč
  • Permanentka na 10 hodin 1 400 Kč (+100 Kč vratná kauce na kartu)
  • Použití trezoru s obsluhou 50 Kč

Autor: mirekkokes

Příspěvky z okolí Špindlerova bouda - pramen Labe - Špindlerův mlýn

K Prameni Labe
Trasa začíná ve Špindlerově Mlýně - leží u řeky Labe a Dolského potoka.…
Pančavská jáma, prostřední ze tří Labských jam spadajících téměř 200 metrů do Labského dolu. Dominatou je zejména vodopád Pančavy…
Z Rokytnice lanovkou na Horní domky,dále Dvoračky,pramen Labe a zpět kolem…
Ambrožova vyhlídka
Ambrožova vyhlídka se nachází při cestě mezi Labskou a Vrbatovou boudou (červená značka) na hraně ledovcového karu pod Pančavskou…
Pančavský vodopád
Pančavský vodopád je nejvyšší vodopád v ČR, jeho celková výška je 145…
Pomník lyžaře Bohumila Hanče se nachází při cestě mezi Labskou a Vrbatovou boudou. Přibližně do těchto míst byl vyčerpaný Bohumil…
Pančavský vodopád je nejvyšší vodopád v ČR, jeho celková výška je 148 metrů. Tok říčky Pančavy zde opouští Panč…
Harrachova jáma je krajní ze tří Labských jam, které spadají do Labského dolu od Krkonoše (Zlatého návrší) a Pančavské louky. K…
Státní přírodní rezervace, horské údolí ledovcového původu mezi Dívčími…
Labská rokle - Labský důl
Délka labského dolu, který se rozkládá mezi Dívčími lávkami a Labskou…
Navorská jáma
Navorská jáma je jednou ze tří Labských jam, které spadají od Pančavské…
Jaro do hor hned tak nepřijde, a tak Vás zvu na první díl nejkrásněj…
Sezónní informační středisko na Zlatém návrší se nachází nedaleko známé…
Do Horních Míseček dojedeme autem nebo autobusem. Pak ti zdatnější dojdou…
Zlaté návrší - Sněžné jámy - Zlaté návrší ( jen  pro starší děti)…
Okruh po hřebeni Krkonoš: pramen Labe, Pančava, vodopády atakdále…
Turistický rozcestník, který se nachází nad Vrbatovou boudou, ukazuje…
Turistický rozcestník, který se nachází u Labské boudy, ukazuje turistům cestu ve více směrech. A to po červené značce mezi pramenem…
Jdeme na moc hezké místo, které většina turistů při cestě k prameni Labe…
Vrbatova bouda v Krkonoších se nachází 6,5 km západně od Špindlerova Mlýna…