Sáňkování v Horní Blatné

Tipy na výlet Rodina s dětmi Pro zdatnější Vycházka - půldenní Za sportem Do přírody Na hory

V Horní Blatné funguje speciální sáňkařská dráha, kterou pravidelně upravují sněžné rolby.Do města se můžete svézt po staré vozové cestě až od rozhledny na Blatenském vrchu. A to je parádní kopec!Sáňkařská dráha je volně přístupná, zcela zdarma a je možné ji sjet i na bobech. Trať je dlouhá více jak 1 kilometr a v případě dobrých sněhových podmínek ji dokonce strojově upravují rolbou.Dráha vede z Blatenského vrchu do Horní Blatné. Není tu půjčovna vybavení. Musíte si přivézt svoje. Na tuto oblast velice luxusní občerstvení je v bufetu u rozhledny.Parkovat s vozidlem můžete v Horní Blatné. V zimních podmínkách se nedostanete ani k rozcestí k rozhledně. Tato komunikace se v zimě neudržuje…

Za zábavou, za sportem...

Horní Blatná či okolí...

Foto: davidova

Sport, zábava, volnost, zdarma, zážitek, občerstvení.

Zdarma. Jediné, co je placené, je občerstvení na Blatenském vrchu, které je fakt fajn...

Poslední aktualizace: 21.2.2022
Sáňkování v Horní Blatné na mapě
Autor: davidova

Příspěvky z okolí Sáňkování v Horní Blatné

Krušné hory: Horní Blatná - trochu historie; okruh 4 km: naučná stezka Horní Blatná - Vlčí jámy (Vavřincova lavička, Ledová jáma, Blatenský vrch a rozhledna) - naučná stezka Blatenský vodní příkop (její konec) - štola Vavřinec - Horní Blatná
Neděle 5. 5. 2024 V době květnových svátků měl náš malý školáček …
Zajímavým a jistě chvályhodným počinem ve městě Horní Blatná je instalace veřejné meteorologické skříňky. Turisté, návštěvníci i…
Původní Městské muzeum v Horní Blatné vzniklo již před rokem 1938 a zaniklo počátkem padesátých let.V roce1977 vytvořilo Karlovarské muzeum novou expozici…
Horní Blatná leží v Západních Čechách, severním směrem od města Karlovy V…
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, rád bych Vás pozval na dětskou…
Vlčí jámy jsou překrásná chráněná přírodně-technická památka, která zde…
I v těchto parných dnech můžeme spatřit na našem území sníh. Je to opravdu ojedinělý úkaz na území České republiky. Mluvím o Ledové…
Nádherná rodinná trasa plná zajímavostí měří 18 km. Začíná se v Horní…
Tentokrát nechávám auto na parkovišti v Horní Blatné a po cyklostezce  Karlova stezka táhlým stoupáním jedu přes Bludnou a Rýžovnu, zastavím se u vodní nádrže Myslivny a…
Rozcestník na starém kaštanu před kostelem sv. Vavřince na stejnojmenném náměstí můžeme označit jako výhodný výchozí bod k výletům…
Za kostelem sv. Vavřince v levém horním rohu stejnojmenného náměstí stojí sloup se sochou sv. Jana Nepomuckého. Jde o barokní…
Kaple svatého Kříže stojí na hřbitově na jihozápadním okraji obce, v ulici Jiráskova. Od roku 1958 kulturní památka. Zajímavé vnitřní vybavení (tři…
Měšťanský dům č.p. 127 se nachází v Bezručově ulici. Jedná se o stavbu z…
Už od poloviny 19. století stojí téměř na okraji Horní Blatné v ulici U kapličky pozdně barokní Kaplička sv. Anny. Kaplička s…
Od nádraží v Horní Blatné po červené TZ přes městečko a po naučné stezce…
Popis trasy naleznete na adrese:http://ondra-pdvyv.wz.cz/odkazy/LVI-S.htm …
Teď už jsme nechtěli jít po vlastních stopách, alespoň většinou. Už kdysi jsem z jakési výstavy přinesl leták, ve kterém bylo…
Evangelický kostel z přelomu 19. a 20. století najdeme na levé straně…
Před lety mnoha (dohodli jsme se zhruba na dvaadvaceti), když byly naše dětičky malé a poměrně roztomilé a Pavlína byla ještě…
Nedaleko města Horní Blatná, při cestě po červené turistické znač…