Salmovské údolí -Černý rybník-St.Hraběcí

Tipy na výlet Rodina s dětmi Romantika Vycházka - půldenní Do přírody Se psem

Pohodová nenáročná procházka krásným podzimním údolím Vilémovského potoka na Šluknovsku

Vilémovský potok protéká pěkným Salmovským údolím ,mezi Velkým Šenovem(kde napájí tzv.Černý rybník)vesničkou Staré Hraběcí a Salmov.Místy vytváří pěkné peřejnaté úseky,kde voda divoce přepadává přes kameny a vytváří místy hezké kaskády.

Na Starém Harběcím je pěkná hospůdka.Pivko Svijany a studená kuchyně.

Krásná příroda a podzimní atmosféra

Do Salmovského údolí se dostaneme nejlépe z Velkého Šenova po zelené Tz a u Černého rybníka se dáme přes hráz a pak hned cestičkou vlevo proti proudu potoka.

Poslední aktualizace: 3.11.2020
Salmovské údolí -Černý rybník-St.Hraběcí na mapě
Autor: radimm

Příspěvky z okolí Salmovské údolí -Černý rybník-St.Hraběcí

Vrch Hrazený
Čedičový vrch porostlý bukovým lesem je nejvyšším vrcholem Šluknovské…
Liliový pramen se nachází nedaleko Salmova. I když je zde zřízeno místo pro odpočinek (zastřešené lavičky), nevede sem žádná značená…
Nenáročný výlet ve Šluknovském výběžku ,zimní krajinou ,z Velkého Šenova…
Dalsí výlet na Šluknovsku vede po nově vyznačené trase přes Nové Hraběcí a…
Zimní pěší výlet ve Šluknovském výběžku k zřícenině Furstenwaldského mlýna…
Velký Šenov je město ve Šluknovském výběžku, ležící mezi Mikulášovicemi a…
 Jedna z dalších tras , které nabízí Šluknovský výběžek, vede z městečka…
Kaple Nejsvětější Trojice se nachází u silnice z Brtníků do Mikulášovic, asi 400 metrů za odbočkou na Velký Šenov, po levé straně na místě zvaném U…
Kaple se nachází východně od Mikulášovic u silnice na Brtníky. St…
Kostel svatého Bartoloměje se nachází ve Vilémovské ulici. Původně renesanční kostel byl výrazně přestavěn v 18. století. Okolo…
Křížová cesta je asi jeden kilometr severně od Velkého Šenova na jižním úbočí Křížového vrchu. Byla postavena v roce 1856 a podle data vzniku byla osmou křížovou cestou ze…
Rozhledna Tanečnice se nachází na stejnojmenném vrchu 597 m.n.m. 3 km od Mikulášovic.Stojí nedaleko od hranic s Německem,nabízg…
Bude to honička, ale když už jsme se rozhodli obětovat benzín na vyjížďku do nejsevernějšího koutu našeho státu, proč nevyšplhat na všechny rozhledny,…
Nabízím velmi nenáročnou spíše procházkovou trasu vedoucí z českých Mikulášovic kolem rozhledny Weifberg (nabízí nádherné výhledy na…
Tato trasa, nacházející se v Českém Švýcarsku, je velmi příjemnou…
Mikulášovice leží v Severních Čechách, západním směrem od města Rumburk v…
Nevelký secesní domek stojí uprostřed Mikulášovic přímo proti kostelu. Na…
Osada Kopec, správně náležící pod Staré Křečany, se nachází ve Šluknovské…
Křížová cesta se nachází na Křížovém vrchu, v jižní části Šluknova. Cestu…
V městě Šluknově, v jeho jižní části, na Křížovém vrchu, místními…
Z malého nádraží jdu po silnici do Lipové. Na návsi v nově zrekonstruovaném podstávkovém domě je informační centrum a v přilehlé zahradě je menší geologický park. Pokračuji k…
Vydáme se znovu do nejsevernejšího kouta naší republiky tentokrát do…
Šluknov leží v Severních Čechách, severozápadně od města Rumburk nedaleko…
Čtvrtek 23. 7. 2020 Večer to vypadalo opět na studenou noc, ale bylo…
Zámek Šluknov se nachází v nejsevernějším městě České republiky. Budova…
Zámek se nachází ve městě Šluknov na Děčínsku v Ústeckém kraji. Zámek je…
Při cestě z Rumburka půjdeme po turistické trase v oblasti, které říkám oblast tří rozhleden. Dorazíme nejprve na Rozhlednu Dymník, dále…
Pokud se budete chtít vypravit za nejsevernější rozhlednou celých Čech, z Mikulášovic vás povede modře značená turistická značka na vrch Tanečnice.…
Kyjovský hrad je ve srovnání s ostatními hrádky v okolí nezvykle velký a …