Rozhledna Janov - Janovský vrch

Tipy na výlet Rodina s dětmi Vycházka - půldenní Do přírody

Cílem výletu je rozhledna Janov.

Vyrážíme od rozcestníku Hájenky u obce Růžová.Držíme se žluté TZ která nás nejprve lesem a poté přes golfové hřiště(pozor na orientaci a ohleduplnost k hráčům) dovede přímo pod rozhlednu.Zpět jsme šli jinou cestou po koňské stezce úbočím Písečné rokle a napojili se na zelenou TZ,která nás dovedla na výchozí místo.

Rozhledy z Janovské vyhlídky jsou impozantní.Vidíme široké okolí od pásma Českého Středohoří s Bukovkou,Sněžník,německé stolové hory,stěny Česko-Saského Švýcarska,hřeben Lužických hor s Jedlovou a typický kužel Růžovského vrchu.

V obci Janov vzdálené asi 300 m jsou restaurace a penzióny s mnoha možnostmi občerstvení a ubytování.

Krajina národního parku České Švýcarsko a výhledy z rozhledny.

Vstup je zdarma na vlastní nebezpečí.Rozhledna je uzavřena v době špatných povětrnostních podmínek(vítr,námraza).Nahoře se to pěkně kývá wink.

Použití VHD:autobusová linka 592432.

Pod rozhlednu se dá dojet autem z obce Janov ale ochudíte se o procházku přírodou.

Poslední aktualizace: 28.11.2015
Rozhledna Janov - Janovský vrch na mapě
Autor: Diego

Příspěvky z okolí Rozhledna Janov - Janovský vrch

Rozhledna Janov
Na konci roku 2013 byl na Janovském vrchu postaven anténní vysílač, který zároveň slouží jako rozhledna. Vyhlídková plošina je ve…
Přírodní, plně zavlažovaný golfový areál s mimořádnou scenérií…
Když už jsme v Hřensku a milujeme rozhledny, tak samozřejmě musíme navštívit i tu, kterou máme nejblíž. Když jsme zde r. 2013 byli, …
3 km jihovýchodně od Hřenska, na okraji obce Janov byl v roce 1844 postaven větrný mlýn. Po ukončení jeho provozu byl přestavěn na…
Jarní výlet do CHKO Labské pískovce a NP České Švýcarsko. Výchozím bodem je nábřeží v Hřensku. První zastávkou je Labská vyhlídka. Na dvě upravené skalní plošiny vede z nábřeží…
Na posledních 10 kilometrech svého toku před ústím do Labe se…
Jako každý rok, měl jsem i před letošní dovolenou připraveno poměrně dost…
Hřensko je na turisty připraveno i s pramicemi v soutěskách Pokud uvidíte…
Jeli jsme si užít pobyt na několik dní v Českém Švýcarsku v okolí…
Hřensko - soutěsky. Českosaské Švýcarsko je pojem, který turisté dobře znají. My dnes – obrazně řečeno - míříme přímo do jeho…
Obec Janov, kterou jsme si vybrali jako výchozí bod při výletě na dvě…
Dříve nazývaná Edmundova nebo Dolní, skalnatý kaňon řeky Kamenice,…
Jedeme autíčkem do obce Růžová,okres Děčín. Jeli jsme si s manželem na dvě…
Při návštěvě Np České Švýcarsko si svoji pozornost zaslouží i řeka…
Jedeme se podívat snad na nejznámější klenoty NP České Švýcarsko.…
V Hřensku jsme prvně byli na jaře r. 2013. Byli jsme tam asi čtyři noci.…
Vážení přátelé Turistiky i turistiky,tentokrát Vás pozvu na…
Hřensko - nejznámější a turisty nejvíce navštěvovaná obec v chráněné kraj…
Jedeme z Mostu do Děčína vlakem, dále pokračujeme autobusem do Hřenska.…
Některé výlety dlouho plánuji, jiné střílím od boku.…
Pokračování cestopisu České Švýcarsko - Pravčická brána, Dolský mlýn, Panská skála, Jetřichovické skály   Děčín Třetího dne pobytu v Českém Švýcarsku…
www.soutesky-hrensko.cz Soutěsky Kamenice se nachází nedaleko Hřenska v…
Naše cesta vede k nejznámějšímu symbolu národního parku k Pravčické bráně.…
Zámeček se nachází v Národním parku České Švýcarsko u skalního mostu Pravčické brána (u obce Hřensko). Důvodem výstavby tohoto zámečku byla Pravčická brána,…
V sobotu 13.8.2016 se mi po dlouhé době naskytla možnost opět si udělat…
Pravčická brána je největší přirozená skalní brána na našem kontinentu,…
  Hřensko – soutěsky a Pravčická brána. V minulém výletu jsme se podívali na Moravu, a tentokráte jsme otočili na druhou stranu…
Vyhlídka Belvedér je upravená skalní terasa s pěknou…
Zbytky skalního hradu Šaunštejn, nazývaného také Loupežnický hrad…