Rozhledna Bukovka, průsečík 50. rovnoběžky a lesní balneo

Tipy na výlet Rodina s dětmi Romantika Vycházka - půldenní Do přírody

Vlakem jsem se vydal do obce Rapotín. Potřeboval jsem totiž natočit tip na výlet v Olomouckém kraji. Jisté bylo jen to, že je tady rozhledna, která je otevřená a že jsou z ní krásné výhledy.

Rozhledna Bukovka (624 m n.m.) je krásná stavba a ještě hezčí jsou z ní výhledy do okolí. To, že jakmile se vydám z rozhledny po žluté turistické značce a budu procházet průsečíkem 50. rovnoběžky a 17. poledníku, že si budu moct zahrát na Cimrmany a že se projdu lesní lázní, tak to byly jen třešínky na dortu. Masáž na velkých, menších, ještě měnších a nejdrobnějších kamenech s průchodem po Kneippově chodníčku prostě stálo za ten zážitek. Na konci výletu mě potom čekala Skalní krčma, kde se dá opékat. Tím chci říct, že výlet je vhodný pro rodiny s dětmi.

Jídlo jsem měl i tentokrát vlastní výroby, ale jakmile absolvujete tuto menší nenáročnou túru (snad jen u toho mírného kopečku na začátku trasy se trochu zadýcháte) můžete si skočit s dětmi na zmrzlinu a tatínky a dědečky poslat na pivko z pivovaru Zlosin. Vše je v dosahu vlakové stanice.

Výhledy z rozhledny jsou při krásném počasí doslova luxusní a udělat si takhle uprostřed lesa masáž chodidel, to prostě chceš! Takže doporučuju tento výlet všemi deseti. Video z výletu potom najdete na mých stránkách https://1url.cz/@bukovka

Vstup na rozhlednu byl zdarma, stejně jako na lesní balneo.

Poslední aktualizace: 2.6.2021
Rozhledna Bukovka, průsečík 50. rovnoběžky a lesní balneo na mapě

Příspěvky z okolí Rozhledna Bukovka, průsečík 50. rovnoběžky a lesní balneo

Na Bukovku
Cílem je katastr obce Rapotín, ale k hlavnímu bodu zájmu musíme částečně po svých. Ale zmíněná obec se jeví jako nejbližší výchozí bod. Vzhledem k to…
Tento cestopisně - výletní článek i…
Přední Bukový – rozhledna Bukovka
Když už jsem před léty napsal článek o Předním Bukovém kopci, vcelku…
První den v roce se ve velké části naší země konají různé novoroční výšlapy, vástupy a podobné výlety, jejichž hlavním účelem je…
V aktuálně uplynulým víkendem byl značný rozdíl v tom, co…
  Výrazný vrchol mezi Rapotínem a Velkými Losinami. Přístupný…
Na podzim r. 2015 začaly přípravné práce na rozhledně (úprava cesty) a s jarem 2016 se začalo se stavbou samot…
Pátek 11. 9. 2020 V noci byl úžasný klid, nikdo nás z parkoviště…
Náš přibližně třináctikilometrový výlet začíná na vlakové zastávce Velké…
V zdravém těle zdravý duch. To samozřejmě věděli již staří Řekové…
Ani v dnešní pohnuté době by člověk neměl zcela zapomínat na Matku…
Nejen obyvatelé Šumperka, ale i návštěvníci tohoto krás…
Ačkoliv slibný název lokality naznačuje přítomnost nějaké…
Autobusem do Rejchartic. Když chce člověk ušetřit nějakou chvilku a námahu je to nejjednodušší. Pár jich jede ze Šumperka přes Rapotín v pracovní dny, jeden i v sobotu…
Zdání klame, ač blíže a dostupnější od Rejchartic je název Rapotínská…
Zkratka KKC ukrývá delší název Komunikační a Koordinační Centrum Rapotín.…
Když už bylo jasné, že na vrcholu Předního Bukového kopce vyroste…
Kulturní a komunitní centrum Rapotín najdeme u křižovatky silnic č. 11 a 44, kde se dělí směry cesty do Jeseníku na Rýmařov a…
Koutecký pohádkový les 12.7.2012 565m n.m. V samotném srdci Jeseníků…
Prohlásit o něčem, že je na odpis je asi dosti ošemetná věc. Asi …