Rozhledna Anna - Anenský vrch - Orlické hory

Tipy na výlet Rodina s dětmi Romantika Celodenní výlet Do přírody Na hory Na kole

Po hřebeni Orlických hor za rozhlednou Annou a přenocováním v penzionu.

Za výhledy do okolí Orlických hor a za rozhlednou Annou.

Ubytovali jsme se v penzionu Adelheid.

Líbili se nám nejvíce rovinaté cesty po hřebení a občasné výhledy do vnitrozemí.

Na rozhledně Anna nejsou žádné poplatky nebo vstupy! A v penzionu jsme zaplatili jednu noc za osobu 390kč.

Poslední aktualizace: 19.11.2014
Rozhledna Anna - Anenský vrch - Orlické hory na mapě

Příspěvky z okolí Rozhledna Anna - Anenský vrch - Orlické hory

Turistické rozcestí Anenský vrch
Turistické rozcestí leží na hřebenovce Orlických hor pod vrcholem Anenského vrchu. Prochází tudy hlavní hřebenová červeně…
Anenský vrch je jedním z dominantních vrcholů Orlických hor s dlouho…
Rozhledna Anna
Rozhledna Anna Na stavbu byly použity jako sloupy modříny, vybrané z porostů v oblasti Rychnova nad Kněžnou. Podlaha…
Orlické hory a jejich podhůří jsou…
Turistický rozcestník, který se nachází v sedle pod Mezivrším (939), ukazuje turistům cestu do tří směrů. Po značce červené ve směru…
Komáří vrch
Komáří vrch - přírodní rezervace na hlavním hřebenu Orlických hor. Základ rezervace je tvořen zakrslou horskou bučinou se smrkem,…
Dělostřelecká tvrz Hanička
Pevnost Hanička je nejznámější hraniční opevnění v Orlických horá…
Na výlet jehož cílem jsou Orlické hory a Tvrz Hanička jsme se z Vysočiny…
Děl. tvrz Hanička
Hanička je jednou z největších českých pevností postavených před druhou s…
Autem zaparkujeme na parkovišti, které se nachází vedle…
Pohraniční ves (635 m) při pravém břehu Divoké Orlice. Roku 1550 se připo…
Kostel Nanebevzetí Panny Marie v Neratově a místní hospůdka
Neratov byl významným poutním místem již od 2. poloviny…
Obšírně se rozepisovat o záchraně chrámu Nanebevzetí Panny Marie v…
Neratov – kostel Nanebevzetí Panny Marie
Přesto, že novodobá rekonstrukce kostela začala již v roce 1990, ještě v roce 2002 byl všeobecná označován jako zřícenina chrámu, ve které probíhají…
Středa 26. 8. 2020 Kupodivu se v noci výrazně neochladilo. Možná i proto, že se zatáhlo a občas sprchlo. Na dnešek hlásí vichřici, t…
Čtvrtek 27. 8. 2020 Večer bylo příjemně, klid, ale já nemohla dlouho…
Neratovský kostel byl postaven v letech 1723-33, v té d…
Rozcestník stojí u autobusové zastávky v Neratově pod kostelem Nanebevzetí Panny Marie. Vycházejí odtud od r. 2011 dvě turisticky značené trasy…
Tento tip na výlet vlastně vznikl víceméně náhodou. Potřebovali…
Neratov se veřejnosti v poslední době dostává do podvědomí díky…
Jedná se o nejdelší lanové centrum v Orlických horách a jedno z největších…
Horská chata Perla postavená v roce 1984 jako podniková chata…
Pro milovníky vojenské historie je nedaleko Rokytnice v Orlických horách…
Pondělí 13. 9. 2021 Už večer jsme si připravili svačinu. Hned po snídani…
Jeden víkend (v roce 2010) jsme se rozhodli strávit v Orlických horách.Pro…
bunkr Na Holém
Bunkr Na Holém, resp. pěchotní srub R-S-74 je součástí prvorepublikového…
Barokní kaple Navštívení Panny Marie pochází z roku 1760. Je kruhového půdorysu a nachází se na hlavním hřebeni Orl. hor ve výšce 1035 m. Sloužil…
Vrchní Orlice  -  kostel sv. Jana Nepomuckého
Vrchní Orlice - kostel sv. Jana Nepomuckého
Vrchní Orlice od roku1603 samostatná obec, dnes osada nacházející se mezi…
Orlické Záhoří je společné pojmenování osad a obcí v údolí Divoké…