Romantické Bobří vodopády

Tipy na výlet Rodina s dětmi Romantika Vycházka - půldenní Do přírody

V dnešním výletu se vydáme za poznáním Bobřích vodopádu. Vodopády se nachází v chráněné krajinné oblasti České středohoří. Přístup k ním je snadný a nenáročný.

Jak se k nim tedy dostaneme:

Pokud pro cestu zvolíme osobní automobil, je výhodné zastavit přímo na rozcestí nacházejícím se na silnici Velká Javorská - Verneřice. Poté se vydáme po lesní pěšině, kterou lemuje zelená turistická značka. Zhruba po půl kilometru dorazíme k Bobřímu potoku. V těchto místech můžeme obdivovat nádherné vodní peřeje, které zde potok vytváří. Po nabažení se budeme pokračovat dále po zelené značce po proudu potoka. Zanedlouho se nám naskytne pohled na samotné Bobří vodopády, které byli cílem našeho výletu.

Pokud rádi zvěčňujete své okamžiky z výletů, je zde ideální místo na pořízení krásných fotografií. Máte zde možnost zvěčnit se přímo s vodopádem, jen musíte počítat s tím, že vás trochu pokropí voda z padajícího vodopádu, což může být v horkých letních dnech považováno za příjemné osvěžení.

Jedeme za poznáním dalšího kousku krásné přírody Českého středohoří.

Pokud máte rádi opékané buřtíky, doporučuji si na výlet vzít nějaké s sebou, protože u Bobřího potoka se nachází příjemné posezení i s ohníčkem.

Nejvíce se nám líbila příroda, která se nachází kolem Bobřího potoka a samozřejmě i samotné vodopády byly naprosto okouzlující.

Žádné vstupy ani jiné poplatky se zde neplatí.

Poslední aktualizace: 12.6.2010
Romantické Bobří vodopády na mapě
Autor: chantal

Příspěvky z okolí Romantické Bobří vodopády

Velká Javorská - Havraní vrch - rozhledna Strážný vrch
pohodová procházka po zelené značce z obce Velká Javorská směrem k Havranímu vrchu , od kterého pak klesáte po modré přes zaniklou…
Nevýrazný holý vrchol na náhorní rovině poblíž rozhledn…
Malebná chráněná část Bobřího potoka se nachází asi 4 km východně od Verneřic ve východní části Českého Středohoří. Bobří potok vytvořil hloubkovou e…
Jedna z nejznámějších přírodních památek východní části Českého s…
Do severočeského městečka Verneřice, které se nachází na pomezí Ústeckého…
Bobří soutěska s vodopády je od roku 1968 přírodní památkou. Protéká tudy Bobří potok, který pramení na východn…
Bobří soutěska je romantická skalnatá rokle na Bobřím potoce. Tato…
Do Bobří soutěsky jsme se šli podívat, když jsme byli na výletě v Úštěku. Jeli jsme do obce Verneříce, otamtud je to kousek. Mapka…
U modře značené cesty z Merboltic na rozhlednu Strážný vrch jsou dva skalní útvary - Rytířův skok nebo také Strážní věž a Zvonkový kámen. Skála Rytířův skok dostala jméno podle…
Rozhledna Strážný vrch Merboltice
Rozhledna Strážný vrch stojí na stejnojmenném vrchu (601 m n. m.) nad obcí Merboltice. Postavena byla obcí Merboltice v roce 2006.…
Při naší zpáteční cestě z Hřenska pokračujeme v návštěvě rozhleden. Je jich tady spousta, tak si Ota musí doplnit mezery ve svém roz…
Mezi Žandovem a Verneřicemi na hranicích bývalého českolipského a děčínského okresu se nachází rozhledna, která svojí stavbou patří mezi ty…
Nově postavená rozhledna nad obcí Merboltice,nedaleko Žandova. …
Minipivovar s výborným pivem v Ústí n.L. ještě v době naší návš…
U silnice mezi obcemi Heřmanice a Janovice v Českém středohoří stojí 2 metry vysoký čtyřboký pískovcový sloup - brzdový kámen. V ploše hlavice sloupu je znázorněna rukojeť…
Míříme do Českého Středohoří, konkrétně do obce Verneřice, kterou protéká…
Janovice, vesnice asi 1,5 km na sever od Kravař. Trvale zde žije asi 80…
Naší feldu jsme zaparkovali v Janovicích. Prohlédli si několik…
Ruiny kostela Svatého Havla, Bílý Kostelec, Litoměřicko, Ústecký kraj. Kostel byl postaven roku 1733 z financí hraběnky Šporkové. Dnešní podobu…
Vísecká Rychta se nachází v obci Kravaře v Čechách na hranici Českého…