Prohlídka tajemného hřbitova Nicolaifriedhof, Bautzen

Tipy na výlet Rodina s dětmi Romantika Vycházka - půldenní Za kulturou

Dnes se vypravíme vlakem z Zittau do stanice Bautzen. Cesta potrvá hodinu a půl.

Dnes ve městě Bautzen navštívíme hřbitov Nicolaifriedhof s pozůstatky kostela Nikolaikirche, který má neopakovatelnou mystickou atmosféru. Obzvláště na podzim, když mu mlha propůjčila tajemný závoj a my si připadáme jako v jiném století někde    v Anglii nebo Irsku.

Dnes jsme jedli opět pouze očima, srdcem a všemi smysly i nadsmysly, neboť to byl velmi mystický zážitek, jak jinak na tak mystickém místě.

Nejvíce se nám líbila celková atmosféra tohoto místa. Genius locci.

Jízdné z Zittau do Bautzenu 10,40 Euro na osobu. Platí se za průvodce, pokud chcete komentovanou prohlídku celého Bautzenu, jejíž součástí je i tento hřbitov s ruinami kostela. Ale pokud jdete po vlastní ose, je vstup na hřbitov zdarma, stejně jako na každé volné prostranství.

Poslední aktualizace: 15.3.2024
Prohlídka tajemného hřbitova Nicolaifriedhof, Bautzen na mapě
Autor: Mikejla

Příspěvky z okolí Prohlídka tajemného hřbitova Nicolaifriedhof, Bautzen

Chrám stětí svatého Jana Křtitele Rumburk
Chrám stětí svatého Jana Křtitele najdete spolu s křížo…
  Čertův kámen  u Pnětluk se nachází v lese pod zříceninou hradu …
Pro letošní silvestrovsko-novoroční pobyt jsme si vybrali německé město těsně za našimi hranicemi na úbočí Krušných hor - Chemnitz, česky Saská…
Nad údolím řeky Zschopau byl ve 13. století postaven hr…
Na zámku Augustusburg je nejrozsáhlejší sbírka dvojstopých motorových vozidel v Evropě. 175 vystavených motocyklů na ploše 1200 m2 představuje vývoj motocyklů od roku 1885 až do…
Na výstaviště v Lipsku po dálnici č. 14, sjezdem 24 Leipzig-Messegelende na placené parkoviště na výstavišti…
Máte již zmapované hlavní německé památky a rádi byste poznali da…
V lese jihozápadně od Lengefeldu v Krušných horách se dochovala jedna z nejvýznamnějších technických památek na těžbu a zpracování vápence od 16. do 20. století. Zdejší vápno se…
Zwickau (Cvikov) je okresní město Saska, které nabízí mnoho turisticky atraktivních cílů. Mimo jiné jsou to Dóm St.…
Wokensteiner Schweiz zahrnuje tyčící se skály na obou stranách řeky Zschopau mezi městem Wolkenstein a vlakovou zastávkou Warmbad. Skalní oblast dostala své jméno v dobách…
Nedaleko od našich hranic ve Wolkensteinském Švýcarsku skalnaté údolí řeky Zschopau lemují působivé rulové skalní útvary vysoké až 30 metrů. Je zde několik krátkých, ale výrazně…
Nádherná vyhlídka na vrcholu rulové skály ve Wolkenstei…
Greifensteine je skupina skal v Krušných horách v zalesněné oblasti mezi městy Geyer a Ehrenfriedersdor. Archeologické nálezy dokladují, že zde asi od roku 1200 stával malý…
Automobilové muzeum Augusta Horcha v německém Zwickau (Audistraße 7) před…
Ehrenfriedersdorfský řezbářský spolek vybudoval okružní stezku Greifensteinským lesem. Okolo této turistické stezky stojí vyřezávané postavy tovaryšů, bájných bytostí, trpaslíků…
Uprostřed lesa na úpatí vrchu Greifensteine v Krušných …
Městečko Wolkenstein v Krušných horách, které se nachází v Německu, v malebné oblasti mezi kdysi známými hornickými městy Marienberg…
Městečko Wolkenstein nacházející se v Krušných horách, na německé straně,…
Městečko Wolkenstein v Německu, v Krušných horách, se nachází v malebné oblasti mezi kdysi známými hornickými městy Marienbergem a A…
Tato úzká skalní spára s kolmými stěnami je pravděpodobně výsledkem eroze. S rozvojem turismu v této oblasti byla spára částečně rozšířena a byly zde zabudovány schody. Vede…
Městečko Wolkenstein v Krušných horách, které se nachází mezi Marienbergem…
Městečko Wolkenstein v Krušných horách, které se nachází v Německu, v…
Nedaleko od našich hranic jsou přímo pod zámkem Wolkens…
Nádražní budova ve Wolkensteinu byla postavena kolem roku 1865, ale…
V letech 1892 – 1986 vedla z nádraží ve Wolkensteinu úzkokolejná trať do Jöhstadtu s názvem Preβnitztalbahn /Přísečnická dráha/. Trať byla dlouhá 23 km a měla rozchod 750 mm.…
Na výrazné rulové skále u brodu přes říčku Schwarze Poc…
Výlet do krásné krajiny příhraničních Krušných hor. Vyu…
Návštěva starého horního města, které je zapsáno v seznamu památek UNESCO. Využil jsem autobusové spojení z Chomutova do Marienbergu. Konečná stanice autobusu je na náměstí v…
Morgensternhöhe je kopec v saské části Krušných hor mez…
Rozjeli jsme se do Brandova. Je to horská obec na hranici s Německem…