Přes Kuníček a Onen Svět

Tipy na výlet Rodina s dětmi Celodenní výlet Do přírody

Foto: správce

Vážení přátelé turistiky i Turistiky, rád bych Vás pozval na další výlet po rozhlednách. Tentokrát začínáme v Petrovicích, kam jezdí autobus z Prahy, Milevska i Příbrami.Z Petrovic vycházíme po červené značce, po které společně s NS Petrovicko dojdeme do obce Kuníček. Zde odbočíme po směrovkách ROZHLEDNA KUNÍČEK a dojdeme k ní na kopec nad vsí.Je to krásná stavba a je z ní velmi krásný výhled do kraje. Vrátíme se zpět do vsi a pokračujeme po červené značce a NS Petrovicko do Krasovic a dále do Vrbic. Dále pokračujeme po červené značce a teď už po NS Kovářovsko + NS Na Onen Svět až k turistické chatě Onen Svět, u které se nachází Langova rozledna. Také pěkná stavba s pěkným výhledem do kraje. Pokračujeme stále po červené a NS do Lašovic, odkud jezdí autobus do Prahy a Příbrami. V nohách máme 14 kilometrů krásnou přírodou.

Rozhledna Kuníček je krásná stavba z roku 2003 nad obcí Kuníček. Celá měří 60 metrů a má dvě plošiny ve výšce 9,5 metru a 36 metrů. Na té horní to pěkně fičí., ale výhled vše vynahradí.

Rozhledna Onen Světměří 15 metrů a nachází se u turistické chaty stejného jména, nedaleko obce Lašovice. Vystoupáte po 47 schodech a máte k dispozici 4 plošiny. Uvidíte Orlík, Temelín i Orlickou přehradu.

Jednodenní výlet. Ubytování možné na Onom Světě za velmi slušnou cenu.

Co se týče jídla, tak to je na Onom Světě excelentní.

Krásná cesta a krásné výhledy po udržovaných rozhlednách.

Na obě rozhledny se platí vstupné. Kuníček 20 Kč jednotné a na Onom Světě dospělí 30 a děti 20 korun.

Otevřeno mají- Kuníček 1.5. - 18.6. - SO, NE, SV. - 10-12 , 13-16

Autor: správce

Příspěvky z okolí Přes Kuníček a Onen Svět

Kostelec nad Vltavou
Obec Kostelec nad Vltavou leží nad údolím řeky Vltavy na jejím pravém…
Když jede člověk po silnici č. 19 z jižních Čech na Plzeň, těžko může…
Tento krásný  most přes Orlickou přehradu byl oceněn…
Žďákovský most byl po dostavění nazýván technickým divem světa. Ve…
Z Příbrami jsme vyjeli stařičkou Ladou směrem k Orlíku. Po prohlídce zdejšího zámku jsme se nalodili na parník, s nímž jsme se plavili vodami Orlické přehrady k hradu…
                            Z RADAVY  NA  RADAVU   Tento název jsem…
Orlík nad Vltavou je obec ležící v jižních Čechách na severu okre…
Neděle 15. 5. 2022 Na úzkém poloostrově v blízkosti osady Svatá Anna se spa…
Obec Orlík nad Vltavou leží v jižních Čechách, v bezprostřední…
Orlík (zámek)
Zámek Orlík se tyčí na skále nad Orlickým jezerem. Zámek se nachází…
Základní informace: Hrobka se nachází v zámeckém parku uprostřed upravené…
Přehrada Orlík je dalším ze stupňů Vltavské kaskády na území jižních Čech…
Obec Hoštice u Volyně je malinkou juhočeskou obcou v okrese Strakonice s…
Na Sedlčansku pokračujeme návštěvou rozhleden. Tahle je třetí. Je sice dlouhodobě zavřená, ale to pro nás nic neznamená. Chceme ji v…
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, rád bych Vás pzval k návštěvě Zážitkového areálu ZEMĚRÁJ, který se nachází nedaleko Kovářova a…
        Výlet rychlou lodí po přehradní nádrži Orlík    V neděli 26. 7…
                                       Kovářovskem   Kovářov je obec,…
Obec Kovářov leží asi 10 km severně od Milevska v okrese Písek ve…
Okružní trasa kolem Kovářova je opravdu nádherná, pokud alespoň trochu…
Památník se nachází asi 1 km východně od vsi Lety asi 500 m vlevo od silnice směrem k Orlíku nad Vltavou. Památník byl vystavěn v místě bývalého v…