Park exotických zvířat Dvorec

Tipy na výlet Rodina s dětmi Vycházka - půldenní

Pokud v rámci svých výletů budete potřebovat pokrýt zhruba dvě hodiny času,mám pro Vás tip na doplňkovou akci.Park exotických zvířat Dvorec.My jsme tuto soukromou ZOO navštívili odpoledne po výletu v Terčině údolí a byl to celkově velmi vydařený den.
Park exotických zvířat nalezneme při cestě z Trhových Svin na Borovany.Nelze očekávat,že by dvorecká ZOO mohla konkurovat velkým zahradám ve velkých městech nicméně můj dojem z ní byl velmi dobrý.ZOO byla založena v roce 2007 a specializuje se na chov ohrožených šelem.Skutečnou raritou je chov bílých tygrů.Myslím,že nemá smysl vyjmenovávat zde veškeré chované druhy,ale vyzdvihnul bych pavilon s terárii jemuž dominuje chov kober snad všech existujících druhů.Jedinečným exemplářem je hroch skutečně obřích rozměrů.V den naší návštěvy slavil narozeniny a ošetřovatelé mu naservírovali skutečnou vitamínovou bombu-zelenino-ovocný dort.Šlo o nahlášenou akci a kolem výběhu se nashromáždilo neskutečné množství návštěvníků proto nemohu přidat foto.Některé druhy zvířat jsem viděl poprvé v životě.
Co se týče zázemí,nabízí ZOO občerstvení,WC i mini dětské hřiště.Děti pak jistě ocení pohyb mezi domácími zvířaty v jejich výbězích.Parkoviště je hned oproti vstupní bráně.
Závěrem připojím malou perličku z místních zdrojů.Když majitel s chovem začínal,využíval hlavně prostory svého domu s provizorní klecí se lvy.A tak se stalo,že lidé čekající u Borovan na ranní spoj do zaměstnání viděli kousek od zastávky lvy,kteří se šly proběhnout.Jeden telefonát majiteli vše vyřešil.Majitel si lvy odvedl na provaze a život se vrátil do zaběhnutých kolejí....

Jdeme do ZOO.

V areálu parku je hospůdka u krokodýla kde lze posedět a občerstvit se.

Terária,chov bílých tygrů,mluvící papoušci...

Otevírací doba duben-srpen 9-18 hodin.Vstupné 140,- děti 3-14 let 60,-.Parkovné 20,- se platí v pokladně se vstupem.

Poslední aktualizace: 8.1.2021
Park exotických zvířat Dvorec na mapě
Autor: Drumer1965

Příspěvky z okolí Park exotických zvířat Dvorec

Válečný bunkr Jedovary
Lehký objekt A 140 - 33 - Jedovary je bunkr z roku 1938. Nachází se ve…
Původně raně gotický kostel pochází z konce 13. století. Ve druhé polovině 15. století byl přestavěn. Kostel patří k nejcennějším památkám pozdní…
Pozdně gotický děkanský kostel Nanebevzetí Panny Marie, navazuje na starší stavbu z pol. 13. stol. a přestavovaný v r. 1385, kdy…
Na pomezí mezi rakouským Waldviertelem a j…
Pětitisícové jihočeské městečko Trhové Sviny se pyšní vlastní městskou…
Trhové Sviny leží v Jižních Čechách, jihovýchodním směrem od Českých…
Buškův hamr není jen zajímavou usedlostí nacházející se v těsné blízkosti…
Oblíbené jižní Čechy jsme navštívili – alespoň někteří – po čase krátkém, …
Pro rodinku či malou partu se vyplatí při svých cestách kolem Trhových Svinů stavit na jídlo na Žižkově náměstí v restauraci Centrum…
Se sochami sv. Jana Nepomuckého se na našem území setkáváme velmi často, ale jeho zpodobnění v jihočeském městečku Trhové Sviny je s…
Na Žižkově náměstí, nacházejícím se v centru jihočeského městečka Trhové S…
Radnice je zmiňována již v 16. století. Dnešní podoba radnice je…
Okružní naučná stezka vede v oblasti jižně od obce Trhové Sviny, která je…
Nedaleko jihočeských Borovan se nachází malá obec Trocnov, která …
Buškův hamr, se nalézá v blízkosti městečka Trhové Sviny, jižně o…
Pondělí 22. 5. 2023 Během noci se tento…
Asi 20 kilometrů jihozápadně od Třeboně se nachází ZOO Dvorec, který chová…
Najdete zde lva, tygra, rysy, ocelota, primáty, plaze, asijské i africké…
Zoo Dvorec (neboli park exotických zvířat) je jedna z mála soukro…
Soukromý pohraniční skanzen Borovany - muzeum s exponáty, které…