OD ZÁMKU KE HRADU ANEB FURT PO ČERVENÉ Z LÁN NA KŘIVOKLÁT

Tipy na výlet Romantika Celodenní výlet Za kulturou Do přírody

Foto: správce

Vážení přátelé turistiky i Turistiky, rád bych Vás pozval na tůru od zámku Lány ku hradu Křivoklát krásnou přírodou. Počátek trasy je na náměstí v Lánech, kam dojedeme autobusem nebo poosilnici dojdeme cca 2 kilometry od vlakové stanice Stochov. Z Lán jdeme po červené značce, která nás povede po celé trase. Jinou barvu ani nebudeme potřebovat znát.Jako první bod zájmu bude PANOVA LOUKA, jsou krásné rybníčky. Dále jdeme po červené k PLOSKOVSKÉ MYSLIVNĚ. Dále půjdeme po louce a na dostřel od LÁNSKÉ OBORY. Kolem oborního plotu půjdeme velkou část trasy až k PŘEHRADĚ KLÍČAVA. Tady oborní plot definitivně opustíme a po červené značce dojdeme k LESNICKÉ ŠKOLE NA PÍSKÁCH. Tady se můžeme rozhodnout a můžeme pokračovat bez značky po silnici, ale samozřejmě nejlepší je pokračovat po červené značce lesem, společně s NS Brdatka. Dojdeme až do obce Křivoklát. Zdejší nádherný hrad je otevřen celoročně, ale te%d v zimě jen do 15 h. V obci Křivoklát sejdeme pod hrad a po směrovkách dojdeme k nádraží, odkud jedou vlaky do Berouna nebo do Rakovníka. Trasa měří 22 kilometrů a dá se absolvovat celoročně.

Především nás čeká nádherná trasa úchvatnou přírodou, trasa je zvlněná s klesáním, stoupáním, ale většina trasy vede po rovině. V sezóně můžete na počátku trasy navštívit park u zámku Lány a celoročně Vás přivítají na hradě Křivoklát.

V obchodech v Lánech můžete nakoupit potraviny i nápoje, najíst se můžete i v restauraci NARPA v Lánech, na konci trasy je velké množství možností občerstvení i ubytování.

Celá trasa vede nádhernou přírodou, kde si užijete pohodovou chůzi bez velkých výkyvů v povrchu , ani vwelkých výškových výkyvů. Čeká na Vás prostě klídek.

ZÁMEK LÁNY-Návštěvní doba parku 1. duben – 31. říjen

Středy a čtvrtky 14.00 – 18.00
Soboty, neděle, svátky 10.00 – 18.00
Vstupné

15,- Kč

Foto: správce

OTEVÍRACÍ DOBA HRAD KŘIVOKLÁT.

• 6.února - 19. března - otevřeno pouze v sobotu - 12:00 - 14:00
  • duben - otevřeno denně, mimo pondělí - 10:00 - 16:00
  • květen, červen - otevřeno denně, mimo pondělí - 9:00 - 17:00
  • 1. července - 31. srpna - otevřeno denně - 9:00 - 18:00
  • září - otevřeno denně, mimo pondělí - 9:00 - 17:00
  • říjen - otevřeno denně, mimo pondělí - 10:00 - 16:00
  • 1. listopadu - 31. prosince - otevřeno v sobotu, neděli a ve svátcích - 10:00 - 15:00.
  • AKTUÁLNÍ CENY VSTUPNÉHO A JEDNOTLIVÉ OKRUHY NAJDETE NA STRÁNKÁCH HRADU KŘIVOKLÁT
Poslední aktualizace: 9.1.2017
OD ZÁMKU KE HRADU ANEB FURT PO ČERVENÉ Z LÁN NA KŘIVOKLÁT na mapě
Autor: správce

Příspěvky z okolí OD ZÁMKU KE HRADU ANEB FURT PO ČERVENÉ Z LÁN NA KŘIVOKLÁT

Velká Buková – obec a rozhledna
Pohybujeme se v CHKO Křivoklátsko a navštěvujeme rozhledny. Z Pavlíkova přejíždíme směr Křivoklát. Obec Velká Buková je zhruba 11 km…
Rozhlednu Velká Buková nalezneme na Křivoklátsku, cca 1 km nad obcí Velká…
Cíl výletu je nová,zajímavá rozhledna postavená obcí Velká Buková.Vesnička se nachází v krásné lokalitě Křivoklátska .Z rozhledny j…
    Cyklostezky „Po stopách českých králů“ zavedou cyklisty d…
Vyrážíme vlakem do stanice Křivoklát, krátká prohlídka hradu a pak výšlap…
Okružní cesta západně od městyse Křivoklát vede přes vyhlídku u památníku…
O královském hradě Křivoklát jsme slyšeli snad všichni. Pokuď ho chceme…
Když zaslechnete jméno obce Křivoklát, ležící jihovýchodně od okr…
                             Vlakem z Prahy na…
Křivoklát
Soutěž 2 body
Hrad Křivoklát je jedním z nejstarších a nejvýznamnějších hradů u…
Ve druhé polovině července roku 2013 jsme vyrazili s manželkou,…
Zřejmě každá stavba, která se může pochlubit krásou a věhlasem je…
Malá trojboká kaplička, kterou najdeme na skále proti veži křivokl…
Za Karla Egona II. z Fürstenbergu dosáhlo Křivoklátsko vrcholu svého rozkvětu. Kníže obratně těžil z přírodního bohatství svého…
Tento výlet jsem rozdělil do dvou částí. První část byla absolvována autem. Jsou v něm absolvována tato místa. Rozhledna Velká…
Při tomto výletě jsme se toulali a zároveň poznávali krásnou přírodu i…
Naše společná cesta začíná v Berouně, kde směřujeme na Nižbor. Projedeme obcí Hýskov až dorazíme do Nižboru, kde se naše další cesta…
Křivoklát je jedním z nejstarších a nejvýznamnějších hradů českých knížat a králů, jehož počátky sahají do 12. století. Za panování …
Co si budeme vykládat, asi každý si tu představí Rudol…