Oáza klidu nedaleko Prahy - Průhonický park

Vážení přátelé Turistiky i turistiky, tentokrát, se podíváme do krásné oázy klidu nedaleko Prahy, do Průhonického parku. Dostanete se sem lehce jak z Prahy, tak i z dálnice D1, která vede nedaleko. Z Prahy - Opatova, kde je stanice metra "C", sem jede každých 20 minut autobus č.385,363,324 nebo 325. Zámek Z autobusu vystoupíte nedaleko od zámku. Ten je bohužel pro veřejnost uzavřen. Vstupné do parku je lidové , za dospěláka zaplatíte 40.-, rodina 2+2 zaplatí 90.- a děti jen 20.-. Tip Turistika.cz: detail zámku, popis a fotogalerie (12) Park To, co Vás čeká v místním parku, by stálo za mnohem vyšší vstup. Já, jako zahradník, vím velice dobře, co stojí údržba parku a to spravuji jen 3,7 ha . Vy na 250 ha, uvidíte více než 1300 druhů rostlin a pokud projdete všechny cesty křížem krážem, nachodíte 40 km. Tento nádherný park, můžete navštívit v období I+II+XI+XII - 8-17 h,III - 7-18 h, IV+X - 8 - 19 h, V- IX - 7 - 20 h. V roce 1885, založil Průhonický park Arnošt Emanuel Silva - Tarouca a nechal zde vysadit rostliny, které přivezl ze svých cest a najdete zde zhruba 52 000 kultůrních rostlin a například smrků je tu kolem 20druhů a odrůd. V parku najdete také překrásné alpinum, které kvete od března až do září, krásné meandry Botiče nebo také umělou zříceninu. Pokud budete mít štěstí, uvidíte předvádění dravců. Připravte se na celodenní výlet a vezměte si dostatek jídla a pití, neboť v parku nic neseženete a v obci je to dost drahé. Přeji krásné počasí. ZDRÁVI DOŠLI . TOMÁŠ LUBOVSKÝ

Poslední aktualizace: 4.2.2008
Oáza klidu nedaleko Prahy - Průhonický park na mapě
Autor: správce

Příspěvky z okolí Oáza klidu nedaleko Prahy - Průhonický park

Průhonický park
Zámek 1, 252 43 Průhonice Z Prahy se k Průhonickému parku dostanete z…
Během třetího dne našeho pražského pobytu jsme poprvé – a také na…
Průhonický park
Přírodně krajinářský park na rozloze 250 ha. v členitém údolí potoka Botiče a jeho přítoků. Byl založen v roce 1885 hrabětem…
 Průhonice jsou městečko na Botiči jižně od Prahy. Jejich dominantou je…
Drobné památky to mají v některých obcích velmi těžké. Vše se zde…
Filmová turistika se stává světovým fenoménem posledních let. Své…
Průhonický park je místo, kam se rádi vracíme. Nejkrásnější je na jaře, když kvetou rododendrony.Park má rozlohu 250 ha a na konci 19. století ho založil hrabě Silva-Tarouca. Je…
Pseudorenesanční zámek stojí na ostrohu nad pravým…
Dendrologická zahrada,  Za d…
Dendrologická zahrada V Průhonicích je zcela ojedinělým zařízením svého…