Na Okoř je cesta ...

Vážení přátelé Turistiky i turistiky. Tentokrát Vás pozvu na výlet na Okoř. Vyrážíme z konečné stanice tramvaje 26 Divoká Šárka. Nejprve půjdeme po stejné trase, jako v jednom z předešlých výletů /Liboc - Baba/ po červené značce až do Nebušic a potom už musíme sledovat odbočku na zelenou, která je v místě zvaném na Pučálce. Odtud, se vydáme po již inzerované zelené značce, směrem na Horoměřice, kde opět změníme barvu na červenou a ta nás povede přes sv. Juliánu do Tuchoměřic a dále přes sv. Salvátora, Malé Číčovice do Noutonic k nádraží. Pozor nádraží je mimo obec. Toto nádraží je zajímavé dvěmi věcmi.Za prvé, jezdí odtud jen 2 vlaky denně a za druhé, tu mají nádhernou směrovku, na místa ze zajímavými názvy. Z nádraží Noutonice, je to už jen kousek do obce Okoř. Tip turistika.cz:hrad Okoř - popis, historie, vaše komentáře, fotky (64) Hned na kraji obce u rybníka , uvidíte domek herce Jiřího Krampola a o kousek dále, dům Petra Hapky.Nás, ale zajímá místní zřícenina hradu,jejíž impozantní věž , je nepřehlédnutelná. Prohlídku určitě absolvujte, protože jsou tu opravdu super průvodkyně, které odpoví na každý dotaz, týkající se historie hradu. Po prohlídce, doporučuji návštěvu místní cukrárny "Pod hradem". Na cestu do Prahy, můžete použít autobus , který jede každou hodinu ve 20 a končí u stanice metra Dejvická.Přeji krásné počasí a spoustu zážitků z cesty i prohlídky hradu. ZDRÁVI DOŠLI. TOMÁŠ LUBOVSKÝ

Poslední aktualizace: 10.3.2008
Na Okoř je cesta ... na mapě
Autor: správce

Příspěvky z okolí Na Okoř je cesta ...

Ukrytý poklad na hradě Okoř
Hrad Okoř otevře své brány návštěvníkům i mimo sezónu. Navštívit ho můžete…
Hrad OKOŘ je jedním z cílů návštěvníků hlavního města, vede tady i…
Působivé zříceniny Okoře již mnoho let lákají výletníky, historiky i…
Turistický rozcestník, umístěný na hlavní křižovatce u zdi domu v obci Okoř, upřesňuje směr červené a modré turistické trasy, které…
Délka trasy cca 18kmPoměr lesních, polních, zpěvněných cest / asfalt cca…
Okoř
Soutěž 2 body
Zřícenina hradu Okoř se nachází ve Středočeském kraji. Leží na skalnatém…
Délka trasy cca 18kmPoměr lesních, polních, zpěvněných cest / asfalt cca…
Tříkrálová Okoř 2014  Nový rok jsme přečkali ve zdraví a jako každoročně…
Naše společná cesta začíná na Exitu 5 rychlostní silnice R7. Odtud…
Vyjeli jsme od Litoměřic směrem na Budyni nad Ohří a dále na Velvary a…