Mýdlárna v Teplicích

Tipy na výlet Rodina s dětmi Romantika Za kulturou

Protože bydlím v Teplicích, tak jsem se vydala trolejí a pak od konečné stanice jsem musela dojít již pěšky.

Jdu se podívat za novou provozovnou a obchodem rodinné dílny Mýdlárny

Najíst se mohou turisté všude možně, hospůdek a různých obchůdků s občerstvením je tu v Teplicích mnoho

Foto: Bruklin

Ráda se občas zajdu podívat do Mýdlárny, voňavého krámku nedaleko teplického zámku. Jakmile otevřu dveře, ovane mě vůně všech možných květů i různého ovoce, nejen z našich luhů a hájů, ale i z ciziny...Je to neidentifikovaná vůně a řekla bych, že mezi sebou soutěží, aby zákazníka, který vstoupí do místnosti, nalákaly právě na ten svůj jedinečný specifický parfém.
Většinou to dopadne tak, že nevíte jaké mýdlo si máte koupit, protože všechna jsou krásně vonavá a i vzhledem neopominutelná a tak si jich nakonec odnášíte víc. Nedá se totiž odolat nejen té vůni, ale i tvarům, kterých je tu vystaveno nepřeberné množství.
Pro dospělé jsou tu mýdla v podobě různých oválů, obdélníčků a všelijakých jiných tvarů, do kterých jsou uměleckou rukou vloženy různé figurky, ovoce, květiny a i jiné ozdůbky, a pro děti tu jsou zase mýdla v podobě zvířátek, autíček a různých jiných hraček.
Jsou tu mýdla dárková na různé příležitosti, ať ke slavení kulatin, nebo i svatební, můžete je koupit jednotlivě, nebo i celé sady. Mýdla Vám tu vyrobí podle Vašeho přání, ať budou pro maminku, nebo při narození dítěte, či na jinou příležitost.
Nejsou tu výjimkou ani mýdla pro pány - mýdla na holení, či léčivá mýdla z různých bylinek. Najdete tu např. i šlehaná máslová solná mýdla, koupelové sole a další různé jiné produkty.
Vyrobí Vám tady speciálně dárkové balíčky pro zamilované - valentinské, nebo velikonoční mýdla, či vánoční...
Zkrátka fantazii a přání zákazníka se zde meze nekladou!
Mýdlárna je řemeslně chráněná dílna, které byl v roce 2015 udělen Asociací regionálních značek Certifikát produkt Krušnohoří a zároveň byla mýdlárna zařazena do celorepublikového Katalogu řemeslné výroby.
Ale proč o tom píši...
Tato dílna měla doteď malou provozovnu propojenou s malým krámečkem a přestěhovala se do větší, a tak jsem se tam byla podívat a nestačila se divit!
Otevřením dveří jsem se ocitla v době našich babiček a prababiček, ovanula mě nádherná vůně všech možných variant a tak jsem se začala rozhlížet...Bylo to tu kouzelné a tak jsem udělala pár snímečků a dávám je k nahlédnutí...

Vstupné k prohlédnutí obchůdku se samozřejmě neplatí, i když si nic nekoupíte, ale neodoláte, aby jste si neodnesli, kdo tudy bude projíždět, aspoň jedno mýdélko buď na památku, nebo jako dárek pro někoho...

Poslední aktualizace: 16.8.2017
Mýdlárna v Teplicích na mapě
Autor: Bruklin

Příspěvky z okolí Mýdlárna v Teplicích

Výlet do Lhenic za kaplí sv.Jana z Nepomuku
Cesta do Lhenic za kaplí sv.Jana z Nepomuku.             Snažím se…
Pohradická hora je zalesněný čedičový vrch,na jehož vrcholu stojí…
Ota miluje rozhledny, já zříceniny. Jsou to tedy dva důvody, proč jít…
Na pravém břehu řeky Bíliny u obce Dolánky stojí barokní kaplička. Kapličku nechal postavit v roce 1823 u Starého mlýna mlynářský mistr Josef Lachner na památku tragického úmrtí…
Z vlakového nádraží v Ohníči se vydáme po žluté značce asi do 5km…
Jedeme navštívit hrad Kostomlaty P. MILEŠOVKOU.  Výstup je pro hodně…
Kopce poblíž Kostomlat pod Milešovkou jsou pozůstatkem …
  Výlet do Lbína - Pytlíkova, a okolo „ Tří dubů“ zpět do Teplic.               Vyrazili jsme opět s mojí partou, tentokrát jen v…
11. 10. 2015 proběhla oslava k 100. výročí úmrtí teplického slavného…
Barokní zámek je dominantou obce Kostomlaty pod Milešovkou na…
            Asi se bude zdát někomu divné, proč tu píši na stránkách…
Ten čas letí jako bláznivý, člověk se jen tak náhodou podívá do kalendáře…
Hrad Kostomlaty nalezneme na kopci nedaleko stejnojmenné obce. Jedná se o…
Historická barokní fara v obci Světec.               Při mé náv…
Jedeme autem z Kladna na zříceninu hradu Kostomlaty nedaleko Milešovky.   …
Tuto trasu jsem uskutečnil dne 11.4.2012. Bylo to hlavně z důvodu, že jsem…
Z Královského města Litoměřice se vydáte směrem na Lovosice a dále na…
Zřícenina hradu Kostomlaty, nazýván také Sukoslav, stojí na zalesněném kopci asi 1 kilometr jihovýchodně od obce Kostomlaty pod Milešovkou na Teplick…
~ Hrad Sukoslav byl vybudován roku 1333 pány z Rýzmburka.~ V průběhu 16. století hrad zpustl.~ V polovině 19 století byla opravena a…
Jedeme po silnici E55 směr Teplice, v obci Žalany odbočíme vlevo na…