Legoland nejen pro děti

Tipy na výlet Rodina s dětmi Celodenní výlet

Cestovali jsme Autobusem-přes cestovní kancelář Zájezdy pro děti. Jedeme cca 5 hodin. Cesta utíká rychle, autobusy jsou pohodlené. V autobuse českých dětí moc není, v Legolandu však převládají..:-) Legoland se nachází ve městě Gunzburg. Na každém rohu jsou zde toalety, restaurace, lavičky k odpočinku. Pokud pojedete do Legolandu v letních měsících připravte se na dlouhé fronty.

Legoland-lego zná každý, někdo ho miloval, někdo méně. My jsme se chtěli podívat na to, jak vypadá Lego v životních velikostech. Zážitek to byl opravdu krásný, nedá se mu upřít nic. Najdete zde zoo, po které se projedete vláčkem, dinosaury či hudebníky-to vše z lega. Jídlo není v ceně, dá se zde však najíst ve skvělých restauracích.

Foto: fanfanfa

Byl to jednodení výlet. Pokud máte děti, můžete se zde ubytovat v kempu Indiana Jonse. Ten leží hned za parkem, pokoje jsou pěkné a útulné.

Miniatury měst a zologická zahrada. Dále bych uvedla i vodní atrakce, na které je ale velká fronta-stojí však za to.:-) Mě se také líbil vodní svět, kde jste si mohli zvířata-hvězdice apod. ošahat a dozvědět se o nich zajímavé info.

Pro silnější žaludky doporučuji horskou dráhu-bohužel faktem je, že ne každý se odváží, ten kdo ano zažije krásný zážitek-horská dráha totiž projíždí hradem kde uvidíte dokonalé vytvořené pohadkové bytosti z lega- čaroděje Marlina, trpaslíky a všechny možné pohádkové bytosti. Vše je oživeno mluveným slovem, zvuky a člověk se ocitne opravu v pohádce. Děti bych na tuto atrakci nebrala, ono přeci jen to co následuje potom je pro silnější žaludky.

Foto: fanfanfa

Za tento jednodení výlet jsme zaplatili oba dva něco okolo 3500,-Kč, i s Dopravou i se vstupem. Dá se zde koupit i vstupné zvýhodněné když máte děti.

Vstupné se pohybuje okolo 30 euro-my jsme byli skupina asi 30 lidí-tudíž bylo vstupné levnější.

Vstupné obsahuje, vstupy na všechny atrakce, které v Legolandu jsou-na 4D kino, na pouťové atrakce, legoland vláček apod. Je to opravdu skvělý zážitek.

Poslední aktualizace: 18.7.2010
Legoland nejen pro děti na mapě
Autor: fanfanfa

Příspěvky z okolí Legoland nejen pro děti

Legoland - dobrý tip, ale .....
Tentokrát jsme se nechali inspirovat zážitky mnoha Známých i neznámých, kteří o Legolandu psali na inernetu a vydali jsme se do…
V bavorském Městečku Günzburg je "země", kde každý může být…
Při plánování tohoto výletu jsme byli plní rozporuplných pocitů. …
Výlet pro všechny milovníky, této nesmrtelné stavebnice. Park LEGOLAND u městečka Günsburg ( od nádraží v Günsburgu jezdí pravidelný…
 LEGOLAND ALLEE, 89312 Günzburg – v navigaci najdete v…
Vše, co si jen mohou rodiny na výletě o státním svá…
 Víkend plný zářících dětských obličejů a šťastní rodiče – zhruba…
 Faraoni, mumie, mocná božstva – v německém LEGOLANDu bude sezóna 2019…
Velechrám v Ulmu Das Ulmer Münster Velechrám v Ulmu neboli Ulm Münster je dodnes  díky věži vysoké 161,5 metru nejvyšším…
Do Blaubeurenu se lze dostat autem. Ve většině směrech je město…
Nadmořská výška :  743 m.nm. GPS:  N 48° 79.213   E…
Scharfenberg   První písemná zmínka o hradu pochází ze počátku 11. století. Původní hrad byl vystavěn rodinou ze Scharfenbergu. Ve…
Projdeme si městečko Donzdorf a jeho okolí. Kdo by…
Parkoviště je nedalelo obce Heubach a dobře označeno odbočkou. …
Schwäbisch Gmünd je město v německé spolkové zemi Bádensko-Württembersko. Je druhým největším městem zemského okresu Ostalb ve vládním obvodu Stuttgart. Město leží na východě h…
Königsturm   Tato  polokruhovitá vyhlídková věž byla postavena  asi v období 1405 – 1407. Ale  první písemná zmínka o věži pochází  z roku 1502. V roce 1546 byla věž pošk…