Ledovcová jeskyně alias Peștera gheratul - diskuse

• Oprava
    20.8.2012 11:28

Jen byh chtěl opravit tu teplotu, ta nečiní + 1 až 2 stupně, ale -2 stupně. Nějak jsem to minule přeslechl to mínus, protože když sem tam naposledy byl( 15.8.2012), tak průvodkyně informovala o -2 stupních.

• Re: Teplé oblečení z velkou jistotou.
    7.8.2012 10:09

Zcela souhlasím Smile Avšak oproti Dobšínské Ľadové jeskyni je toto  menší jeskyně, respektive se nedělá žádný velký okruh. Turisté jsou vpuštěni do jámy, zhruba v půlce začne být opravdu zima a jde se v podstatě do jednoho velkého ledového sálu. Ale dole v jeskyni můžete být jak dlouho chcete. Chodí se individuálně. Ale za mikinu jsem byla opravdu ráda Smile

• Teplé oblečení z velkou jistotou.
    6.8.2012 13:35

Zdravím. Teplé oblečení do těchto druhů jeskyň určitě doporučuji. Jednou ( a taky určitě naposled) jsem udělal chybu, že jsem neposlechl svoji tetu před odjezdem do Dobšínské Ľadové jaskyně, abych si vzal teplé oblečení. Řekl jsem si, že se ta zhruba asi hodinová prohlídka jeskyně snad dá vydržet jen v tryčku a krťasech. Po prohlídce jeskyně jsem byl ale rád, že jsem mohl vylézt ven na sluníčko, abych se rozehřál.  Naštěstí bylo venku krásné teplo. Teplota 1 až 2 stupně celsia na kraťasy a tryčko není zrovna dělaná.