Krasový vývěr Lingenau

Tipy na výlet Rodina s dětmi Vycházka - půldenní Do přírody Na hory

VORARLBERG jedna z nejkrásnějších zemí Rakouska a jedna z nejkrásnějších oblastí na světě.
Najdete zde vyžití jak v létě tak v zimě. Horké dny prožijete osvěžením v horských říčkách, koupáním ve venkovních vyhřívaných koupalištích či bazénech, které jsou v každé obci. Úžasným plaváním v křišťálově čisté vodě alpských jezer z nichž největší Bodamské jezero je víceméně jako moře. Není-li počasí na koupání můžete prozkoumat tajuplné soutěsky a hluboká bizarní údolí, nebo naopak vydat se vzhůru k obloze po úzkých a strmých stezkách ,kde Vás často budou pozorovat Kamzíci a Kozorozi doprovázeni hlasitým křikem Alpské Kafky. Cestu k vrcholům ,které zde dosahují výšky do 3000m/m vám jistě zpestří odpočinek na salaších a horských boudách,kde Vám vždy nabídnou tradiční občerstvení - vlastní výroba Horských sýrů a Alpských špeků. Celý váš pobyt zde bude podbarven zvukem zvonků volně se pasoucích krav.
Máte li raději kolo než chůzi, nevadí. Hory a údolí Vám poskytnou nikdy nekončící kilometry pro Vaše vyžití.
K zimním radovánkám jsou pro Vás připraveny jak sjezdové tak běžecké tratě ,vždy perfektně upravené . Vorarlberk je zimními centry takřka propleten. Králem je zimní centrum Warth-Lech- Arlberg s komfortními sjezdovkami v délce 305 km s 87 vleky a lanovkami.
Navštivte Rakousko - Vorarlberg a budete se vracet.

Jedinečný a nádherný přírodní skvost v severní části Algauerských Alp v Rakouské zemi Vorarlberg v oblasti Bregenzerwaldu se nachází Quelltuff- vývěr vody na povrch, přesycené vápenatými solemi.
Tyto sole se uzazují a krystalizují na všem co s vodou přichází do dlouhodobého kontaktu. Je jedno zda je to kámen, zbytky větví, listů či trav a rostlin. Vše naprosto pohltí proces krystalizace na povrchu těchto předmětů, které jakoby zkameněly. Rovněž voda ,která ztéká ze skal a svahů vytváří mohutné krasové útvary ,které vídáme v krasových jeskyních.

Ubytování : nepřeberné množství poskytovatelů jak penzionů, hotelů ,tak je zde i řada kempů.

nebe modřejší, tráva zelenější

Koukni na náš BLOG najdeš i jiné informace

Poslední aktualizace: 19.8.2017
Krasový vývěr Lingenau na mapě
Autor: Zipicek

Příspěvky z okolí Krasový vývěr Lingenau

Můj první výlet do vorarlberských Alp (2007)
1. a 2. den K chatě Grass Hütte jsme dorazili 19.8. zhruba o půl čtvrté. A to po klikatých, strmých ale udržovaných silničkách od…
Alberschwende- Bregenzerwald - Vorarlberg - RakouskoParkování zdarma je u…
Do soutěsky Engenloch. Ležící u městečka Hittisau . Zaparkovali jsme…
  Jedeme autem z Bregenzu s koly, do kempu Bregenzerach v Bozenau u Doren.…
Jeskyně Brousek / Wetzsteinhöhle / je bývalý lom kamene…
Pokud navštívíte Bodamské jezero, byla by velká chyba si ho neprohlédnout…
Jeskyně ,,Schneckenloch,, je nejzajímavější a nejznámější jeskyní v…
Předchozí díl cestopisu naleznete tady. Dále máme jasno, pojedeme ještě…
Díl předchozí je k nalezení zde. Předně chci ozřejmit jedno, nemám mezery…
Hlavné mesto rakúskej spolkovej KRAJINY Vorarlbersko Bregenz.Dá sa sem…
Velmi pěkná ,ne příliš dlouhá ale přesto náročná tůra na méně známý vrchol Bocksberg 1461m/m Parkování je možné u kostela v obci Ebn…
  Hoher Freschen leží v centrální části Alpské přírodní rezervace Hohe…
Starobylé LIndau se nachází na ostrově ve východní části…
Auto jsme zdarma zaparkovali u městského koupaliště ,odkud vede pěkná udržovaná turistická cesta soutěskou podél vody. Nedávno zde p…
Jedeme na 6 denní zájezd do oblasti ledovců v údolí…
Laternsertal je údolí řeky Frutz, která je jednou z nejvýznamnějších…
Nekomplikovaný, trendy a cenově výhodný, tak vypadá moderní zákla…
Cestování je důležité, možná víc, než si myslíme. Nové zk…
Bodamské jezero -  to byl první z cílů naší cesty na Tour de France, kter…
Přírodní zábavní park Bärenland se nachází pod vrcholem Hory Sonnenkopf …