Inline brusle Třebechovice pod Orebem - Týniště nad Orlicí

Tipy na výlet Rodina s dětmi Za sportem Do přírody

Vybudovaná stezka, která vede z Třebechovic pod Orebem do Týniště nad Orlicí. Stezka začíná v místní části Třebechovic Bědovic. Vozidlo se dá při troše šikovnosti odstavit podél cesty v Bědovicích nebo někde poblíž v ulicích Třebechovic a na stezku už dojít (dojet). Dále pak trase pokračuje skrz oboru (pozor, občas tu byli nedorozumění s majitelkou, např. posipaná cesta pískem atd., nyní by snad již vše mělo být v pořádku). Po projetí obory se pokračuje lesem dále směrem na Týniště. Cestou se 2x kříží železniční trať. Cesta konči cca. 200m od koupaliště v Týništi nad Orlicí. Dále již povrch trasy není tolik dobrý na bruslení, ale jet se na něm dá. Spíše doporučuji návrat zpět. Dalši informace najdete na www.tipynabrusle.cz.

Příjemné projetí na bruslích v létě, 80% trasy je totiž schováno v lese, navíc si cesta stále zachovává příjemný povrch na bruslení. Jelikož projíždíme lesem musíme počíta z nečistěnou cestou od listí a dalších věcí. Také musíme počítat s tím, že po děšti cesta déle usychá. V Třebechovicích navíc můžeme navštívit muzeum Betlému a V Týniště se stavit na koupališti se osvěžit.

V Třebechovicích je možnost občerstvení v restauracích nebo něco k jídlu zakoupit v obchodech s potravinami. Od začátku stezky to do centra města není daleko. V Týništi nad Orlicí nás stezka vyvede ke koupališti. Pokud bychom se chtěli najíst zde, je situace malinko těší neboť do centra města je to odtut poměrně daleko. Pokud však jsme zde autem, zas takový problém to není. Občerstvení je i na trase, ale cca. 200m od stezky po polní cestě, pokud bychom se tam tedy chtěli stavovat je nutné si sebou vzít boty.

Klidná cesta a možnost schovat se před sluncem v létě v lese, pohled na zvířata v oboře

Možnost parkování jak bylo uvedeno výše je jedna v Bědovicích a pak přímo v ulicích Třebechovic. Na druhé straně v Týništi nad Orlicí je možnost zaparkovat před koupalištěm.

Poslední aktualizace: 9.8.2008
Inline brusle Třebechovice pod Orebem - Týniště nad Orlicí na mapě

Příspěvky z okolí Inline brusle Třebechovice pod Orebem - Týniště nad Orlicí

cykloturistické rozcestí - Třebechovice pod Orebem, u tenis. kurtů
Cykloturistický rozcestník, který se nachází v jihovýchodní části…
Areál městského koupaliště v Třebechovicích se nachází ve východní části…
Štěnkov - obec jižně od Třebechovic pod Orebemm která je doložena roku 1406, v záznamech z roku 1494 je obec nazývána Čenkov. V obci…
Cykloturistický rozcestník, který se nachází ve východní části Třebechovic…
Turistický rozcestník, který se nachází na návsi ve Štěnkově, ukazuje…
Tento památný strom roste na kraji lesa v Třebechovicích pod Orebem, na křižovatce ulic Vitouškovy a Moravské. Za památný strom byl tento dub…
Železný nýtovaný most u Štěnkova samozřejmě není klasický turistický cíl,…
Cykloturistický rozcestník, který se nachází u železného mostu přes Orlici…
Město Třebechovice pod Orebem je známé nejen díky kopci, pod nímž se…
Třebechovice pod Orebem - kaple sv. Jana Křtitele
Kaplička sv. Jana Křtitele ze 17. století se nachází na pravé straně silnice při výjezdu z Třebechovic směrem na Opočno. Přesné…
                      Třebechovické muzeum betlémů16.2.2020 Muzeu…
Podorlický skanzen Krňovice
Podorlický skanzen Krňovice Podorlický skanzen Krňovice je jedin…
Turistické rozcestí v Bědovicích ukazuje výletníkům cestu ve dvou směrech. Po značce modré ve směru Třebechovice - Bolešť a dále…
Na třebechovickém náměstí T.G.M. najdeme několik zajímavých památek,…
Kostel sv. Ondřeje stojí na místě původního dřevěného kostela z r. 1358. …
Orlice u Krňovic zachovává původní neregulované Koryto řeky. Z nánosů je zde vytvořena malá, ale vyhledávaná, přírodní pláž.…
Cykloturistický rozcestník, který se nachází v blízkosti skanzenu v…
V Třebechovicích najdeme nejen muzeum betlémů a kostel na Orebu, ale i větší množství pomníků a křížů. Na náměstí T.G.M. najdeme…
Tímto dřevěným betlémém není míněn slavný Proboštův betlém, který se nachází v místním muzeu betlémů, viz: https://www.turistika.cz…
Třebechovické informační centrum, kde návštěvník města najde vše potřebné, se nachází v budově muzea Betlémů v severovýchodním rohu…
Třebechovický betlém
TECHNICKY POPIS: Trebechovicky (tez Probostuv) betlem je unikatnim dilem jak z hlediska umeleckeho, tak technickeho. Je 7 metru…
Skanzen leží zhruba 10 km od Hradce Králové směrem na Ostravu u…
Při vyslovení názvu města Třebechovice pod Orebem se většině lidí vybaví…
Jedeme do východních Čech, do Třebechovic pod Orebem, které se nachází cca 10 km východně od Hradce Králové. Když se řekne…
Bědovice - ves východně od Třebechovic pod Orebem prvně historick…
Třebechovice pod Orebem - kostel Božího Těla na Orebu
Barokní kostel Božího Těla Na Vrchu Oreb, jež připomíná památné husitské…
Obec Krňovice, která je prvně písemně doložená v roce 1362, se nalézá cca …
Třebechovice pod Orebem leží ve Východních Čechách, východním směrem od města Hradec Králové. Město se rozkládá na okraji Hradeckého lesa a nad…
Dřevěný kříž u písníku Marokánka se nalézá v prostoru křižovatky mezi písníkem a hájovnou. Silnici ve směru Krňovice - Bělečko zde p…
Lesní rybník Šanovec nalezneme ve východní části hradeckých lesů, cca 2 km jižně od Třebechovic pod Orebem. Na hrázi rybníka se nachází lovecký srub…