Tipy na výlet Za gastronomií Gastronomie

Nově postavený rodinný Hotel Na Farmě se nachází v malebné vesničce Choťovice, nedaleko lázeňského města Poděbrady, 4 kilometry od dálnice D11 na 50. kilometru mezi Prahou a Hradcem Králové (EXIT 50 - Kolín, Žehuň). Hotel je středobodem mezi městy Poděbrady, Kolín a Chlumec nad Cidlinou.

RESTAURACE

Restaurace má kapacitu 102 míst, při příznivém počasí lze využít pro posezení i venkovní terasu pro 50 osob.

Nabízíme příjemné prostředí, profesionální přístup a hlavní důraz klademe na velmi kvalitní gastronomii. V naší nabídce najdete kromě vepřového a odvěšeného hovězího masa i specialitu podniku - telecí maso v různých úpravách. V restauraci vaříme výhradně z čerstvých surovin, maso je z našeho vlastního chovu prověřeného 20letou tradicí.
Maximum surovin, které v kuchyni používáme, se snažíme získávat od místních prověřených pěstitelů.

Zkušený tým našich kuchařů Vám z těchto kvalitních a čerstvých surovin připraví výborné steaky, telecí a jiné speciality, jejichž aktuální přehled najdete v našem jídelním lístku.

Samozřejmostí je dětský koutek a přebalovací pult pro naše nejmenší hosty. Rádi vám zapůjčíme pastelky na kreslení. Děti si mohou zaskákat na dvou velkých trampolínách, zabavit se jízdou na šlapacích traktůrcích či si prohlédnout zvířátka farmy v naší malé minizoo. O víkendech promítáme pohádky.

O kvalitě našich pokrmů, nápojů a vín se můžete přesvědčit sami na některé z připravovaných kulinářských akcí tohoto roku:

ZÁŘÍ

„Burčákobraní“ – kvalitní bílý i červený burčák, speciální burčákový sorbet, termín 19. – 20. 9. 2015

Svatováclavské slavnosti – pečená kachna, koláče, termín 26. – 28. 9. 2015

ŘÍJEN (aktuální termíny akcí naleznete na našem webu a Facebooku)

Rybí hody – výlov Žehuňského rybníka

Tradiční Staročeská zabijačka

Silvestr 2015

KONTAKT:
Hotel Na Farmě, Choťovice 134, 289 05 Žehuň (okres Kolín)

GPS: 15.3265856°E,50.1407753°N, www.hotelnafarme.cz

Telefon recepce, restaurace, rezervace míst: +420 606 060 856

Pro rezervaci pokojů, prosím, pište na e-mail: info@hotelnafarme.cz

Poslední aktualizace: 7.9.2015
HOTEL NA FARMĚ CHOŤOVICE: Kvalitní maso z vlastního chovu, zázemí pro děti i dospělé, skvělý servis… na mapě

Příspěvky z okolí HOTEL NA FARMĚ CHOŤOVICE: Kvalitní maso z vlastního chovu, zázemí pro děti i dospělé, skvělý servis…

Hotel Na Farmě v malebné vesničce Choťovice
Nově postavený rodinný Hotel Na Farmě…
Jedná se o barokní kostnici podle návrhu architekta F. Kermera. Postavena byla v letech 1765-66. V interiéru ko…
V obci Dobšice, v místě křížení cyklistické…
Památník Boží muka postavili místní občané roku 1867. Jsou to dvě sochy světců Petra a Pavla a uprostřed je…
Dobšice leží ve východní části okresu Nymburk v nadmořské výšc…
V Dobšicích na Nymbursku mají zajímavou naučnou stezku věnovanou Keltům a…
Vletech 1899 - 1927 byl vDobšicích prováděn rozsáhlý…
Památník padlých z I. a II. světové války byl slavnostně odhalen 27. 6. 1948. Obec uctila památku padlých z I. války při stavbě ob…
V místě starého a nevyhovujícího dětského hřiště a Sportovního areálu se staví a již je i částečně hotové ( jaro 2009) nově vybudované hřiště ve…
Žehuňský rybník je ve Středočeském kraji největší a v České republice je…
Pokud si uděláte výlet do Poděbrad, krásného lázeňského města, př…
Vracíme se z dovolené na Broumovsku, ale ještě se chceme cestou zastavit na nějaké rozhledně. Právě tato se nám nabízí jako první. O…
V 16. století se v Českých zemích začaly zakládat obory pro chov zvěře. D…
Přírodní památka Oškobrh se rozkládá na stejnojmenném kopci ve východní…
Na kopec Oškobrh východně od Poděbrad se můžete vypravit ze tří obcí: z V…
Oškobrh - vrch, který nedosahuje závratných výšek (285m), ale v rovinatém…
První písemná zpráva o obci je doložena ve spojitosti s románským kostelem roku 1305. Původní kostel, který stával uprostřed…
Přirozeným centrem Městce Králové je Náměstí republiky s dominantní…
První zmínka o Měštci je z roku 1357. Již v tomto roce byl Měštec městem,…