helvíkovice

Tipy na výlet Rodina s dětmi Romantika Do přírody Na kole

Do Helvíkovic se dá jet autem,autobusem, na kole a pěšky.

Helvíkovice jsou obec v okrese ústí nad orlicí . Obec se rozkládá převážně v údolní nivě Divoké Orlice podél frekventované silnice I/11 (Hradec Králové - Žamberk - Šumperk - Ostrava).

V této obci za firmou fitmin (dnešní dibaq výroba granulí) je u kolejnice,když se jede podél kolejnice, dá se tu vykoupat v tůni, je tam klid žádné domy nikdo jenom kolejnice. V klidu tam zajedete s autem, můžete tu stanovat,táborák si udělat, ideální místo pro odpočinek.

U státní silnice leží konzum kde si nakoupíte např:(ty párky na opečení ), nebo hospoda u jelena, která leží mostu.ubytování je u krtka ceník: děti do 2 let zdarma děti do 10 let 250kč/lůžko dospělí 300 kč/ lůžko

nejvíce se mi líbila hloubka vody táborák,prostě to bylo fajn

• děti do 2 let – ZDARMA
  • děti do 10 let – Kč 250,- / lůžko
  • dospělí – Kč 300,- / lůžko záloha na ubytování ve výši 50% do 7 dnů od rezervace,
    zbytek splatný po příjezdu
    číslo účtu: 163 616 5163 0800 (Česká spořitelna)
  • Poslední aktualizace: 28.7.2010
    helvíkovice na mapě
    Autor: eviuckaf

Příspěvky z okolí helvíkovice

Helvíkovice - kaple sv. Antonína
    Helvíkovice - obec založená zřejmě v první polovině 14. století na staré cestě z Kladska do Čech. První písemní zmínka datuje obec…
    Divišův bleskosvod
    Maketa bleskosvodu Prokopa Diviše u jeho rodného domku. Václav Prokop Diviš (1698-1765) byl významným vynálezcem, experimentoval se statickou…
    Rodný dům vynálezce bleskosvodu se nachází nedaleko levého břehu Divoké Orlice v helvíkovicích. Prokop Diviš se zde narodil 21.…
    Kaple sv. Rozálie byla postavena byla v roce 1682. Jedná se o centrální šestibokou stavbu s jehlanovou střechou, která byla…
    Žamberk, Tyršova rozhledna
    Tyršova rozhledna nebo také Rozálka, stojí v Žamberku na Kapelském vrchu o…
    Městské muzeum Žamberk se spolupodílí na kulturních aktivitách města,…
    Tímto rozcestím procházejí následující značené turistické trasy: modrá S směrem - Polsko, Houkov, Rokytnice v Orl. h., Horní Rokytnice, Hanička -…
    Pozdně empírová stavba z r. 1845, která dnes slouží jako Muzeum, byla…
    jedeme poznávat staré parní stroje,veterány a vse co k tomu patří.Muzeum starých strojů a technologií ,která dalo dohromady parta nadšenců ve staré Vonwillerovy textilní továrny…
    Židovské obyvatelstvo se usídlilo nejen v Žamberku, ale i v okolních…
    Nachází se poblíž středu města u kruhového objezdu, na jihozápadn…
    Památný strom s názvem Buk lesní - červenolistý (v Žamberku je památných stromů s tímto názvem několik, tento je evidován v ÚSOP pod kódem 101205)…
    Při návštěvě města Žamberka, jedné ze vstupních bran do Orlických hor bychom neměli zapomenout navštívit mimo krásného sportovního areálu i v…
    Žamberk - kostel sv. Václava
    Kostel sv. Václava je postaven na místě původního dřevěného kostela, který je doložen r. 1355. Dřevěný kostel dne 29.7.1684 vyhořel…
    Při pohledu na mapu na modrou a žlutou značku, spojující Žamberk …
      V roce 2015 došlo ke změně vedení žluté značky z centra…
    Žamberk leží v Pardubickém kraji v údolí Divoké Orlice. Vede tudy…
    Trasa začíná na náměstí v Žamberku (foto 1). Držet se budeme žluté…
    Vážení přátelé Turistiky i turistiky,tentokrát Vás pozvu do města Žamberka,kde potkáte něco krásného prakticky na každém kroku…
    Masarykovo náměstí v Žamberku je nejen centrem města, ale i místem s…
    Turistické informační centrum v Žamberku, kde návštěvník obdrží vešk…
    Pátek 28. 8. 2020 V noci bylo jasno, zima byla větší a větší. K ránu bylo…
    Z Brna jsme se do Žamberka dostali poměrně snadno rychlíkem do Ústí nad…
    Další den naší žamberské dovolené jsme si naordinovali menší odpočinek a…
    Podhůří Orlických hor je rovněž jednou z oblastí, pro kterou máme…
    Město Žamberk v podhůří Orlických hor může být právem hrdo na svů…
       Kunčice - Orlice místní část města Letohradu může být cílem kr…
    K dělostřelecké tvrzi Hanička se dá  dostat tradiční cestou vedou…
    Park se rozkládá jihovýchodně od zámku. Renesanční, později barokně…
    Žamberk leží ve Východních Čechách, severovýchodním směrem od…