Dymník-Dlouhý Důl-Krásná Lípa

Tipy na výlet Rodina s dětmi Romantika Vycházka - půldenní Do přírody

Zimní výlet od rozhledny Dymník přes Zahrady a Dlouhý Důl do Krásné Lípy.Trasa vede na okraji oblasti známé jako České Švýcarsko a po cestě se otevírají krásné výhledy do kraje.Především na nedaleké Lužické hory.Po cestě narazíme na spousty krásných chalup .Trasa Výletu má asi 12km.

Na tomto výletě navštívíme rozhlednu Dymník nad městem Rumburk.Z rozhledny jsou krásné výhledy na Lužické hory.Jizerské hory ,Českosaské Švýcarsko.
V Dlouhém dole nebo ve vesnici Zahrady můžeme obdivovat krásné roubené chalupy.Vše je umocněno zasněženou krajinou.Opravdu krásný výlet.

Rumburk restaurace Dymník,Kyjov-hospůdka a kavárna Perla,Vlčí hora-penzion Vlčárna,Krásná Lípa-penzion a pivovar Falkenštein.

Nádherná celá trasa

Foto: radimm

Vstup na rozhlednu Dymník je 20kč.Otevřena je v zimě každý víkend.
Turistické cíle v okolí :Rozhledna Vlčí Hora,Luční Bar u Krásné Lípy,Kyjovské skály a Brtnické ledopády.Větrný mlýn Světlík.

Poslední aktualizace: 27.12.2021
Dymník-Dlouhý Důl-Krásná Lípa na mapě
Autor: radimm

Příspěvky z okolí Dymník-Dlouhý Důl-Krásná Lípa

Za krásou ledopádů.
  Výlet do zimních pískovcových skal za krásou ledopádů. Podle toho jaká…
Tato trasa, nacházející se v Českém Švýcarsku, je velmi příjemnou…
Vlakem jsme jeli do Rumburku, zde jsme přestoupili na lokálku a jeli do…
Památná lípa se nachází ve středu obce na pozemku u č.p. 219, který patří ústavu sociálních služeb. Obvod kmene v roce 2002 činil…
Parádní výlet pro celou rodinu, zejména pak v lednu - březnu, kdy je celý…
Trasa vedoucí krajinou a lesy ( nebo spíš tím co po nich zbylo) zadního Českého Švýcarska. Vystřídáte na ní všechny turistické trasy…
Brtníky jsou vesnice v severních Čechách. Díky své poloze na rozhraní…
Osada Kopec, správně náležící pod Staré Křečany, se nachází ve Šluknovské…
Modrý Brtnický okruh neboli zimní cesta ledopádů není nikterak náročná trasa  ( kopiruje z části zelenou turistickou značku a z část…
Čtvrtek 23. 7. 2020 Večer to vypadalo opět na studenou noc, ale bylo…
Naše trasa začíná u Infocentra v obci Brtníky.Od…
Brtníky - brtnické Ledopády, šluknovský výběžek, částečně CHKO Lužické hory částečně národní park České Švýcarsko - záleží jakou…
Další typ na Váš turistický výlet bude opět, jak jinak mé oblíbené České…
Z osady Kopec(dostaneme se od Brtníků po cestě 2km vede sem modrá turistická značka) se vydáme podél Vlčího potoka až k brtnickému…
Nedaleko od centra obce Brtníky je 446 metrů vysoký zalesněný vrch. Dříve se jmenoval Mlýnský vrch, stával na něm větrný mlýn. V roce 1768 na vrcholu byla postavena barokní…
Před vjezdem do Brtníků jsem upozorňoval  Pavlínu, že má dávat pozor na odbočku k restauraci U Krkovičky. Nedávala. Silnice byla…
Výlet do Česko Saského Švýcarska, do romantického údolí a za pěkným rozhledem z rozhledny Weifberg. Vycházím z vlakové zastávky…
U svatého Antonína je místo na samém okraji Np České Švýcarsko, kde stojí sloup se sochou svatého Antonína Paduánského, připomínající tr…
U plotu domu č.p. 266 v horní části obce Brtníky stojí smírčí kříž z hrubého pískovce. Kříž připomíná lístek jetele. Historie kříže je spojována s válečnými událostmi roku 1642,…
Kaple Nejsvětější Trojice se nachází u silnice z Brtníků do Mikulášovic, asi 400 metrů za odbočkou na Velký Šenov, po levé straně na místě zvaném U…