Dvoubarevné kolečko Kunratickým lesem

Tipy na výlet Rodina s dětmi Vycházka - půldenní Do přírody

Vážení přátelé Turistiky i turistiky,tentokrát vás pozvu na trasu Kunratickým lesem na jejíž začátek se dostanete metrem "C"  a vystoupíte ve stanici Roztyly..Z vestibulu jděte východem směr Kunratický les a hned narazíte na rozcestník turistických značek.Vyberte modrou a jděte po ní přes Velký altán a k Novému Hrádku.Po prohlídce zbytků zříceniny,pokračujte po modré z kopce dolů a dojdete na rozcestí se žlutou.Pokračujte po ní k Restauraci U krále Václava.Nedaleko jsou ve výběhu srnky.Dále pokračujte po žluté kolem Kunratického potoka,plotu Thomayerovy nemocnice,restaurace Na tý louce zelený,restaurace Za větrem,rybníka Labuť zpět ke stanici metra Roztyly,odkud jste před 8,5 kilometry vycházeli.ZDRÁVI DOŠLI.

Kromě procházky krásnou přírodou,navštívíte zříceninu Nový Hrádek.V letech 1411-1412 si zde nechal sídlo postavit král Václav IV,který zde až do roku 1419 pobýval a 16.8. 1419 tu zemřel.27.1.1420 byl Hrádek obléhán a dobyt Pražany.1736 zde byla postavena kaple sv.Jana Nepomuckého,která zanikla 1787.Nedaleko zříceniny se nacházejí zbytky tábora obléhatelů a pozdějších dobyvatelů.Dnes sem kromě turistů vybíhají každoročně účastníci závodu Velká Kunratická.

Jelikož se jedná o procházku měl jsem sváču s sebou,ale Vám mohu doporučit Restaurace U krále Václava,Na tý louce zelený a Za větrem.

Krásná příroda,zřícenina dýchající tajemnem.Při sestupu z Hrádku je třeba jít opatrně, protože to dost klouže.

Všude je vstup zdarma a nonstop.Při sestupu z Hrádku doporučuji opatrnost.

Poslední aktualizace: 22.11.2010
Dvoubarevné kolečko Kunratickým lesem na mapě
Autor: správce

Příspěvky z okolí Dvoubarevné kolečko Kunratickým lesem

Tříbarevné kolečko Kunratickým lesem
Vážení přátelé Turistiky i turistiky,rád bych Vás pozval na vycházku Kunratickým lesem.Na počátek,který u stanice metra "C" Roztyly…
Podíváte-li se na nějakou ani ne moc starou mapu, nenajdete v místech, kde…
Tip na odpolední program: Burčák, grilovaní pstruzi z Rybářství Kolář a unikátní pohádkové i poznávací stezky pro děti Úterní odpoledne 16. …
Klikující autobus sochaře Davida Černého má své stálé místo. Je u…
Venku převzal vládu nad počasím podzim, což jasně říká, že zima…
Tím jediným, co zbylo ze starého Chodova, je Okrouhlá vodní tvrz poblíž…
Nemyslím si, že bych tímto popisem nějak objevil Ameriku, vetšina lidí žijící v Praze Kunratický les zná, ale přesto se setkávám…
Dnešní výlet je opět z těch překvapivých, které nás zavedou z šedého…
Starou Chodovskou tvrz najdeme ukrytou mezi paneláky a zelení na největším…
Do Prahy za volně žijícími zvířaty? I já jsem si myslel, že to není možné.…