Dostihy chrtů MAY PRIX 2014 - vyřazovací závod velkých šlapadel

Tipy na výlet Rodina s dětmi Romantika Vycházka - půldenní Za sportem Do přírody

Greyhound Park Motol, Plzeňská 215f, PrahA 5 - Motol

Tram
linkami č. 9, 10, 16, 58 a 59.
Zastávky: - Poštovka (areál je již vidět - pěšky k bráně malý kousek nahoru
od centra)
- Hotel Golf (kousek dolů směrem k centru)

Autobus
spoje autobusové kopírují ty silniční, linky autobusů vedou po čtyřproudých silnicích do okolních čtvrtí.
Linky: 167, 174, 179, 180, 184, 347 a 502.

Automobilem
z letiště PrahA Ruzyně - cesta automobilem 20 min.

z centra města - cesta mimo dopravní špičku - cca 10 minut.

Dne 03.05.2014 (sobota) od 12.00 hod. v Greyhound Park Motolmůžete shlédnout dostihy chrtů greyhoundů na dostihové dráze, která nemá v kontinentální Evropě obdoby.
Za podobným zážitkem byste museli až do Irska či Anglie, v určitých detailech až do Austrálie či Ameriky. Uvidíte v akci nejrychlejší psy planety - přímé potomky dostihových legend profesionálního dostihového sportu, například Austrálie nebo Irska. Otcem mnohých chrtích závodníků je australská dostihová legenda a Top plemeník celého světa - Big Daddy Cool, jeho potomci pak Big Daddy Gucci nebo např. Big Daddy Louis, Cool Dolce nebo Cool Gabbana. Ano, čtete dobře, jména našich chrtích závodníků nesou jména světových značek nejen po rodičích - uvidíte Dior, Chanel, Kenzo, Dolce a Gabbana, Gucci, Louis a Vuitton - chrtí královničku s růžově nalakovanými drápky. Na vítězné pořadí chrtích závodníků můžete sázet v zábavné hře Sranda-Tip a při správném tipu vyhrát láhev kvalitního vína. S chrty se můžete pomazlit, s vítězi dostihů také a pořídit si s nimi fotografii na památku. Z dostihového menu připraveného specielně pro tento dostihový den si jistě vyberete - přináší speciality vyšší cenové kategorie i ty za přijatelnou cenu, přesto jde v obou případech za zážitkovou gastronomii Four Leaf Restaurant. Restaurace je v provozu každý den, nejen o dni dostihovém. Skvělý tip na sobotní oběd s programem, za který nic nehradíte. Veškeré naše terasy jsou kryté, takže i kdyby sprchlo - můžete sedět venku ve skvělém prostředí, chrtům déšť nevadí. Po dostizích chrtů můžete využít šlapadla ve vyřazovacím závodu a třeba vyhrát ve finále 1.000,- Kč (první) nebo 500,- Kč (druhý).

Součástí areálu je výtečná restaurace Four Leaf

Nejvíce určitě zaujmou chrtí dostihy, Vaše děti jistě ocení možnost pohladit si vítěze a třeba se s nimi vyfotit.

Chci na oběd a shlédnout dostihy chrtů:
Konzumační lístek v hodnotě 100,- Kč/osobu vč. dětí uplatníte v restauraci jako platidlo (útratu navíc uhradíte)
(Vstupné na program dostihů chrtů nehradíte).

Chci na oběd nebo večeři, shlédnout dostihy chrtů a zajezdit si na šlapadlech
Konzumační lístek v hodnotě 200,- Kč/osobu včetně dětí uplatníte v restauraci jako platidlo (útratu navíc uhradíte). V ceně tohoto balíčku je půjčovné na šlapací go-kart
(šlapadlo) v délce 20 minut/1 osoba.
(Nehradíte půjčovné dle ceníku 200,- Kč/1 osobu/20 minut - máte v ceně, nehradíte program dostihů chrtů)

Více informací zde: http://www.greyhoundpark.cz/clanky/dostihy-chrtu-mai-prix-2014---vyrazovaci-zavod-velkych-slapadel.aspx

Poslední aktualizace: 29.4.2014
Dostihy chrtů MAY PRIX 2014 - vyřazovací závod velkých šlapadel na mapě
Autor: cgdf1

Příspěvky z okolí Dostihy chrtů MAY PRIX 2014 - vyřazovací závod velkých šlapadel

Turistická známka č. 2325 - Trabant muzeum Praha
V muzeu je k vidění kompletní historie výroby vozů značky Trabant, od prvního předchůdce Trabanta AWZ – P70…
Muzeum v pražském Motole, na adrese Plzeňská 215, stanice tramvaje Hotel…
Díky této akvizici získává Wyndham 23. značku, čímž posiluje svou…
Je to les a  přitom jen dvacet minut tramvají z centa Prahy. Na zastávku Poštovka se dostaneme tramvají číslo 9, 10 nebo 16. Lesopark je součástí usedlosti…
Jedeme autobusem č. 197 na Smíchovské nádraží a odtud tramvají č. 9 nebo…
Podzimní procházka Cibulkou na máchovské téma: Stříbrný vítr rozezněl…
Nevíte, co s volnou nedělí v Praze? Neseďte doma nebo nechoďte tam, kde u…
Cibulka je čtvrť v západní části Košíř, jižně od Plzeňské třídy. Jedná se…
Na dnešní výlet se vydáme do parku Cibulka, jedeme autobusem č. 167 z…
Dnes se mi nechtělo tvrdnout doma, tak jsem se nechala inspirovat, tak…
Trochu oklikou jsme z Plzně směřovali do Dolních Počernic. Máme ještě čas a protože milujeme rozhledny, rozhodli jsme se zajet do pa…
Vážení přátelé turistiky i Turistiky, tentokrát Vás pozvu na malou…
Rozsáhlé území v těchto místech u obce Motol zakoupil v roce 1688 od baro…
Nová kovová rozhledna vyrostla v nadmořské výšce 364 metrů v říjnu roku…
Původ jména není zcela zřejmý, pravděpodobně pochází od osobního jména…
Pramen Vojtěška a tok potoka Brusnice vyvěrajícího v areálu Břevnovského…
Břevnovský klášter: Dalším místem, které můžeme na svých toulkách Prahou navštívit je Břevnovský klášter, který najdeme v klidné…
Břevnovský klášter je pozoruhodný už jenom tím, že se jedná o první mužský…
Břevnovský klášter je klášter řádu benediktinů. Je to nejstarší mužský kl…
Jdu na  odpolední procházku do obory Hvězda v Praze 6. Jdu  se  projít do…
Budova Ústavu makromolekulární chemie byla postavenáv…
Pův. ves vystavěná z břeven, klád, po založení kláštera (Boleslav II. 993)…
Pojedeme se podívat na letohrádek Hvězda.Letohrádek leží ve…
Představujeme vám překrásné skalnaté údolí, které se nachází při …
Malá Strana patří k městské části Prahy 1. Tato část města se roz…
Chrám Svatého Víta
Katedrála svatého Víta je největším a nejvýznamnějším pražským chrámem. Kromě bohoslužeb se zde odehrávaly i korunovace českých králů a královen.…
Národní Divadlo, Praha
Do roku 1852 zakoupen pozemek bývalé solnice u řetězového mostu, v roce 1…
Pražský Hrad
Pražský hrad je největším klenotem hlavního města i celé České republiky. Pražský hrad je…
Staroměstské náměstí, nejstarší a nejvýznamnější náměstí historické Prahy,…
Praha je hlavním a největším městem České republiky. Leží na řece Vlta…