Dobře ukrytá rozhledna Járy Cimrmana

Tipy na výlet Rodina s dětmi Romantika Vycházka - půldenní Celodenní výlet Do přírody

Udělali jsme si výlet do Březové nad Svitavou, kde se nachází rozhledna Járy Cimrmana.  Smile

Autem jsme přijeli do Březové nad Svitavou kde jsme zaparkovali a dále už jsme pokračovali pěšky.

Dobře ukrytá rozhledna Járy Cimrmana je součástí naučné stezky " Údolím řeky Svitavy" která začíná za železniční zastávkou Dlouhá. Rozhledna se nachází na hřebenu kopcovitého terénu nad železniční tratí.

Nosná konstrukce je převážně dřevěná, celkem 20 m Vysoká, s vyhlídkovou plošinou ve výšce 15 m nad okolním terénem. Rozhledna byla postavena v roce 2007

Jídlo a pití jsme měli s sebou.

Hezké výhledy a příroda.

Vstupné se na rozhlednu neplatí a je přístupná po celý rok. Turistickou známku lze zakoupit v městské knihovně nebo v info. Březová nad Svitavou.

Poslední aktualizace: 9.1.2011
Dobře ukrytá rozhledna Járy Cimrmana na mapě
Autor: voji2

Příspěvky z okolí Dobře ukrytá rozhledna Járy Cimrmana

Umělecké památky Březové nad Svitavou
Nenápadné městečko Březová nad Svitavou nabízí také řadu zajímavých…
V okolí rozhledny prochází naučná stezka Údolím řeky Svitavy, na které je umístěno celkem 13 informačních tabulí. Začíná u železniční zastávky …
Nachází se nad železničním mostem v bočním svahovém údolíčku na západním okraji Březové nad Svitavou. Prochází tudy zeleně a žlutě zna…
Sobota 6. 8. 2022 - odpoledne Na dnešek máme ještě nějaké plány, …
Zeleně značená trasa začíná v městečku Březová nad Svitavou na Moravském náměstí naproti zdejšího informačního centra. Odtud pokračuje…
Jedeme se podívat na pomezí Čech a Moravy do moravského měste…
Obrazová galerie zobrazuje hlavní náměstí ve městě. Jsou zde sous…
Nachází se uprostřed města a je jeho přirozeným centrem. Dochovala se zde řada objektů z 18. a 19. století, kde zvláště na východní straně je i několik…
Trasa sleduje novou zeleně značenou turistickou cestu, která zde …
Tato barokní Socha sv. Jana Nepomuckého z roku 1732 byla původně součástí domu na Moravském náměstí 32. Socha byla umístěna na…
Je součástí městské knihovny a nachází se v přízemí historického…
Březová nad Svitavou, jak už z názvu vyplývá, se rozkládá v poměrně úzkém…
Horní Hynčina, vesnice na Svitavsku založená v průběhu 13. nebo 1…
Nachází se na kamenné opěrní zdi za nádražní budovou. Začíná zde dálková červeně značená turistická cesta a dále pak zelená a žlutá značka. …
Čertovy díry u Bělé nad Svitavou
Nacházejí se v příkré lesnaté stráni mezi Bělou n. Svitavou a Brn…
Vítejte v Restauraci a ubytovně POHODA Kde najdete přátelskou atmosféru …
Obec ležící na silnici z Křenova do Moravské Chrastové. V současné době m…
Obec Vítějeves je podle různých pověstí přímo magnetem na významn…
Hrad Svojanov stojí na ostrohu nad stejnojmenným městečkem v údol…
  Poslední červnová sobota loňského roku byla pro mne a pro manželku ve zn…