Den otců na zámku Loučeň

Tipy na výlet Rodina s dětmi Za kulturou

Již pošesté připravujeme pro všechny táty, taťuldy, tatínky, otce a taťky, kteří se rozhodnou vyrazit se svými ratolestmi v neděli 19. června za společným zážitkem na zámek Loučeň, dárek: NA DEN OTCŮ U NÁS MAJÍ TATÍNKOVÉ VSTUP ZDARMA. A Pokud si vyzkouší i pět rytířských dovedností, tak I PIVO ZDARMA!!!

Den otců opět na zámku Loučeň

Den otců - tato tradice je živá především v Americe. Slaví se ale živě také ve Skandinávii, státech Pyrenejského poloostrova, nebo třeba v Bulharsku. Když jsme viděli, že všichni propagují jen Svátek matek, bylo nám tatínků líto, že se jejich svátek tak masově nepropaguje. Česku se dlouho vyhýbala, ale jen doby, než se našlo pár nadšenců a průkopníků, mezi něž patří i zámek Loučeň, kde se bude slavit Den otců již pošesté. Tento den si připomene, spolu s většinou míst v Evropě, v neděli 19. června, kdy Den otců oslavíme.

Tátové slaví, zámek naděluje

„K svátku se obvykle dávají dárky. Těmi našimi jsou VSTUP ZDARMA do zámeckých labyrintů PRO VŠECHNY OTCE a především možnost se ctí obstát při zkoušce pěti rytířských dovedností v zámeckém parku, kterého by se měli zúčastnit hlavně tátové," řekla Kateřina Šrámková, jednatelka zámku Loučeň. Při zkoušce musí tatínkové předvést svojí zručnost třeba při zápolení s beranidlem, střelbě z luku či u hodu jitrnicí. Všichni účastníci pětiboje obdrží tradičně pivo zdarma :-)

Den otců = TÁTOVÉ VSTUP ZDARMA

Letošní rok se na Loučeni nese ve znamení Karla IV. jehož 700. výročí narození letos slavíme. Král Karel IV. byl dokonce jedenáctinásobným otcem!!!

Poslední aktualizace: 14.6.2016
Den otců na zámku Loučeň na mapě

Příspěvky z okolí Den otců na zámku Loučeň

Hrubý Jeseník - Socha Panny Marie (IMMACULATY)
Jedná se o jeden z pozůstatků již zaniklého zámku Ronov (pravděpodobně na okraji obce Oskořínek), který v době své největší slávy byl obklopen barokn…
Nedejte se zmást názvem. Tentokrát nepojedeme na Moravu a  nenavštívíme…
Velmi pěkný kříž, který si zaslouží stručnou zmínku o existenci najdeme v Hrubém Jeseníku (obci na Nymbursku, ne v horách) na křižovatce s odbočkou n…
V okolí Nymburka byste marně hledali nějaké výraznější kopce, které by na…
Krásného a slunného počasí jsme…
Rozhledny jsou naším oblíbeným cílem. Když někam jedeme, snažíme se vždy naplánovat trasu přes co nejvíce rozhleden. Z Poděbrad pr…
Hrubý Jeseník je jedna z nejstarších obcí na Nymbursku, původu ranně stře…
ZOO se nachází v obci Chleby v těsné blízkosti kostela sv. Panny a sv.…
Zoo v Chlebech je nejblíž našeho bydlište a proto byla první zoologickou zahradou kterou jsme navštívili. Nejlíp se sem dostanete z Ml.Boleslavy neb…
Dneska se vydáme do ZOO Chleby u Nymburka.Jeli jsme vlakem z Hlavního…