Caorle

Tipy na výlet Rodina s dětmi Romantika Vycházka - půldenní Za sportem Do přírody

Směřujeme k severnímu Jadranu do letoviska Caorle, cca 50 km východně od Benátek.

Caorle  •  Foto: Martens

V první řadě jedeme za koupáním a odpočinkem. Caorle láká svou dlouhou pláží s teplým pískem a mořským dnem, které se svažuje velmi pozvolna. Pláž je na východní a západní rozdělena kostelem Madony Andělů se zvonicí. Východní pláž volně přechází v území bažin a lagun jež jsou také častým cílem výletů milovníků přírody. Inspiraci ke své tvorbě v lagunách hledal i Ernest Hemingway. Caorle není, ale jen „koupací letovisko“, ale i historické město. Antickým srdcem osídlení Caorle je velkolepá románská katedrála - Dóm sv. Štěpána. Kolorit centra, které je plné starých uliček, hospůdek a rybářských domů ozdobených malůvkami, je umocněn večerním osvětlením nedalekého přístavu. Historické centrum Caorle je chráněno ohromnými balvany, které lemují nábřežní promenádu končící u kostela Madony Andělů.

Ti, kteří nemají chuť na válení u mořské pláže můžou navštívit místní Aquapark, který je otevřen od 10 do 18 hodin. Vstupné pro dospělé na celý den stojí 15 EUR, na odpoledne od 14 hodin 12 EUR, pro důchodce nad 65 let a děti je vstupné 12 EUR na celý den. Pro rodinu 2+2, tj. 2 dospělí a 2 děti do 130 cm se vyplatí koupit rodinný lístek, který stojí přibližně 50 EUR.

Míst k večernímu nadlábnutí je po městě více než dost….

Jako většina přímořských letovisek má Caorle svoji atmosféru, která je zde doplněna bohatou historií….

Caorle  •  Foto: Martens

Caorle je od ČR je vzdáleno cca 800km, cesta po rakouských dálnicích ubíhá rychle, nejhorší úseky cesty jsou samozřejmě u nás doma….

Webkamery v Caorle:

viz: https://www.turistika.cz/turisticke-cile/detail/webkamera-caorle

viz: https://www.turistika.cz/turisticke-cile/detail/webkamera-caorle-ii-spiaggia-di-levante

viz: https://www.turistika.cz/turisticke-cile/detail/webkamera-caorle-iii-spiaggia-di-ponette-zapadni-plaz

Poslední aktualizace: 19.7.2010
Caorle na mapě
Autor: Martens

Příspěvky z okolí Caorle

Caorle
Caorle je půvabné historické městečko u břehů severního jadranu v Itálii. Caorle láká nejen svou dlouhou pláží s teplým pískem a mořským dne…
V pondělí 4.9. jsme se vydali na cestu do severní Itáli…
Aquapark v Caorle není klasický turistický cíl, ale pro ty, kteří…
Dne 14.5. jsme vyjeli autem na dovolenou do Italského malebného městečka…
Caorle je jedno z nejkrásnějších letovisek severní Itálie. Není zde, jako…
Webkamery na připojeném odkazu nás přenáší do známého italského letoviska Caorle. Několik webkamerkamer zabírá jak dominanty letoviska tak n…
Nemůžete se rozhodnout, kam příští léto vyrazíte na dovču? Zkuste se…
Po laguně a rybářství Valgrande na lodi Valgrande je ob…
Mezinárodní turistická vesnice - "Villagio Turistico Internaziona…
Z Bibione na kole k majáku Il Faro Maják Il Faro v Bibi…
Cykloprojíždka po Bibione Bibione je přímořské letovisk…
Kudy a jak jedeme Pokud jedete z Prahy, čeká vás…
Bibione 2023 ...... slunce, moře, písek a tréninkový plán, který …
Speciální autobus, který zajišťuje propojení mezi letištěm v Bená…
Sbalit si věci pro pobyt u moře patří k těm nejmilejším…
Víkend plný sportu a zábavy v jedinečné přímořské lokalitě je to,…
Bibione se nachází hodinu od Benátek a je známé po celé Evropě sv…
Při návštěvě Bibione každý vidí v pozadí Krásné pobřežní scenérie maják Il Faro. Je to jeden ze symbolů, který je zobrazen na…
Lido di Jesolo - mestečko tiahnuce sa asi 15 km pri pobreží Jadranského…
Někdy člověku nezbývá nic jiného, než svou touhu po moři vtěsnat do co…
Tento rok sme sa po dlhšej dobe vydali na dovolenku k moru. Pretože sa nám v minulosti páčilo na severe Talianska, vybrali sme si op…
Taliansko - Lignano Sabbiadoro - detský hrací park PARCO JUNIORPri návrate z pešej zóny plnej obchodíkov, kaviarničiek, reštaurácii,…
Hneď po príchode do letoviska Lignano a po odložení si batožiny na dočastné stanovisko pri vilke Melita, kde sme sa počas nášho poby…
Náhodou sme na našej doobedňajšej prechádzke po letovisku Lignano Sabbiadoro "narazila" na letné divadlo - Arena Adria, ktoré sme už…
Mestečko Lignano sa nachádza na severe Talianska, neďaleko ďalšieho…
K pešej zóne sme sa dostali po dvojprúdovej ulici Viale Centrale, ktorá potom prechádzala do pešej zóny, ktorá sa tiahla rovnobežne …
Chiesa Parrocchiale di San Giovanni Bosco - farský kostol sv. Jána  Bosca - sa nachádza na ardese - Parco San Giovanni Bosco 35 v Li…
Hneď v prvý deň nášho pobytu v prímorskom letovisku Lignano, časti Sabbiandoro sme sa prešli po pobreží od našej budúcej pláže č. 16…
Do Benátek lodí z Punta Sabbioni (07/2018) Parkování je v…