Bruslení ve Vídni

Tipy na výlet Rodina s dětmi Za sportem

Konec letošní zimy jsme si s Aničkou zpříjemnily návštěvou Vídně a bruslením u Vídeňské radnice. Jely jsme Student Agency z Brna v 6:15 s návratem v 15:45 z Vídně. Autobus staví přímo u stanice metra Praterstrasse, takže dostat se přímo do centra je velmi jednoduché. Stephansplatz je třetí zastávka.

Jely jsme hlavně bruslit, ale bylo by škoda nenavštívit ještě něco víc. Dopoledne jsme strávily v Muzeu přírody a historie. Expozice byla o něco interaktivnější než při mé minulé návštěvě před několika lety, což velmi ocenila šestiletá Anička. Té se nejvíc líbila pumpa na výrobu sopečné exploze. To nejlepší nás čekalo odpoledne, a to bruslení na obřím kluzišti před vídeňskou radnicí - Vídeňský ledový sen. Bylo to úžasné, bruslení na ledových cestičkách v parku za zvuku valčíku mělo svoji atmosféru.

Mekáč v centru blízko Stephansplatzu je jistota levného občerstvení v centru.

Bruslení ve Vídni má krásnou atmosféru, skvělé zázemí a je to skutečně zážitek. Jen ty půjčené brusle mi moc nepadly, takže je lepší si vzít svoje.

Vstup na kluziště je 6/4 eur. Za půjčení bruslí se zaplatí zhruba také tolik.

Poslední aktualizace: 21.2.2011
Bruslení ve Vídni na mapě
Autor: Dadous

Příspěvky z okolí Bruslení ve Vídni

Vídeň koncem léta
Většina lidí si Vídeň a návštěvu Vídně spojuje jen s vánočními trhy a…
Keď sme odchádzali od kostola sv. Floriána, uvideli sme na druhej…
Posledným miestom, ktoré sme tretí deň pobytu navštívili bol Gasometer. Toto miesto nachádzajúce sa…
Malý hřbitov Sankt Marxer Friedhof ležící za velkou červenou zdí ve…
Vídeňské obří kolo patří již přes 100 let k nejvýznamnějším památkám města…
Kostol Panny Márie víťaznej sa nachádza v areáli Arsenál, kde sídli aj Vojenské historické múzeum. Kostol je postavený zo surovej tehly v…
Na zámek Schönbrunn 3.8.2021 Na dovolené v Sopronu (Maďarsko) se …
V areáli Arzenálu sa okrem bývalých kasárni nachádza aj budova Mú…
Viedeň má okrem zaujímavých budov aj veľa parkov. Jedným z nich je neďaleko hlavnej železničnej…
Pri vyberaní hotela kde sa vo Viedni ubytujeme, rozhodujúcu rolu hrála poloha - čo najbližšie k hlavnej železničnej stanici, na ktorú sme vlakom…
Jsou to dva zámky postavené v barokním stylu, které spojuje…
Vídeň – Horní Belvedere  (Wien – Oberes Belvedere)
Vídeň – Horní Belvedere (Wien – Oberes Belvedere)
Rozsáhlý zámecký komplex Belvedere je vlastně rakouskou obdobou…
Do někdejšího hlavního města rakousko-uherské monarchie se snažíme zavítat…
Zámecký park – nebo chcete-li zámecké zahrady – nacházející se mez…
Dolní Belvedere je nedílnou součástí vídeňského zámeckého komplexu…
Vídeň - Obří kolo (Riesenrad)
Obří kolo (Riesenrad) je jedním ze symbolů Vídně a nejstarší atrakcí svého druhu na světě. Postavil ho anglický inženýr Walter…
Od kostola sv. Othmara to už nebolo ďaleko k nášmu cieľu - domu pomenovanom podľa umelca Hundertwassera.Hundertwasserhaus ( od roku …
Zámek Schönbrunn leží na jižním okraji Vídně. Jeli jsme z Jižní Moravy…
Jedeme do Vídně autobusem Studen Agency. Odjezd z Brna v 6.00, příjed do…
Kapucínský kostel byl postaven v letech 1632-1633.V císařské hrobce …