Biopark Štít

Tipy na výlet Rodina s dětmi Vycházka - půldenní Do přírody

Biopark Štít se nachází v Královehradeckém kraji nedaleko Chlumce nad Cidlinou. Pokud jedeme od Chlumce n. C., projede se vesnice Štít a na konci se po zpevněné cestě dostaneme k areálu. V případě, že jedeme od Přelouče, přes Újezd u Přelouče do Štíta, uhneme hned na začátku vesnice doleva. Majitelé zde chovají zvířata a umožňují i kontakt s některými z nich. Můžeme zde vidět holuby, ledňáčky, kozy, prasnici se selátky, želvy, morčata, ale i lvy, bílé lvy, opice, tygry.

Nejlépe se sem člověk dostane autem, případně na kole. U areálu je menší parkoviště. Biopark pořádá různé akce, jako např. plánované krmení zvířat, focení s nimi, dětský den atd.

Foto: Martina71

Ubytovat a najíst se může návštěvník v Chlumci nad Cidlinou a nebo pak v nedalekém penzionu v Kolesách.

Pro mne bylo největším zážitkem rozhodně to, že jsem si mohla poprvé v životě pohladit odrostlé bílé lvíče - Georga a pozorovat ho z blízka. Je pravdou, že u toho byla pochopitelně ošetřovatelka, která nám řekla spoustu zajímavých věcí, celou dobu spal a cucal jí palec. Prostě dítě dudlíka. Někdo možná namítne, že lépe je zvířatům v přírodě. Pokud vím, jsou zde např. zvířata, která v ZOO chtěli utratit, neb nebyla schopná reprodukce, případně jim někdo přivezl kozu jako krmení pro šelmy, ovšem majitelům jí bylo líto a nechali si ji.

Vybírá se příspěvek na krmení - 100 Kč za dospělého a 50 Kč za dítě.

Poslední aktualizace: 9.7.2017
Biopark Štít na mapě
Autor: Martina71

Příspěvky z okolí Biopark Štít

rybník Pamětník
Rybník Pamětník se nachází cca 5km od Chlumce nad…
Na tomto místě se původně nacházel ostrov, který byl ze všech stran…
Nové Město nad Cidlinou - obec stavebně navazující na Chlumec nad Cidlinou je prvně písemně doložena roku 1397. V Novém Městě, které…
Není snad nikoho, kdo by neznal známé selské povstání z roku 1775, jehož…
U silnice č.11 mezi Chlumcem nad Cidlinou a Novým Městem se nachází…
Koupaliště v Chlumci nad Cidlinou se nalézá na okraji města, za fotbalový…
Chlumec nad Cidlinou - mariánský sloup
Chlumecký mariánský sloup se nachází na východní straně dnešního Klicperova náměstí. Postavit ho dal Václav Norbert Oktavián hrabě…
Pomník se sochou sv. Jana Nepomuckého je umístěn před budovou bývalého chlumeckého Majorátu, kterému je věnován samostatný příspěvek…
Zajímavou budovou, která uzavírá východní část chlumeckého náměstí je…
Pomník Václava Klimenta Klicpery, který se ve městě dne 23.11.1792 narodil, se nachází v centru Klicperova náměstí, kterému s…
Kostel sv. Voršily - dominanta Klicperova náměstí byl postaven za vlády Pernštejnů ve slohu pozdní gotiky a nastupující renesance v…
Pomník se sochou, patrona českého, sv. Václava zdobí prostor u mostu na…
Trasa je šestou a závěrečnou částí druhého dne našeho cyklovýletu po…
Každý kdo přijíždí do Chlumce nad Cidlinou přivítá silueta zámku Karlova…
Chlumecká informační centra, kde návštěvník města najde vše potřebné, se nachází na dvou adresách: - v budově sokolovny a knihovny…
Chlumec nad Cidlinou - kostel Nejsvětější Trojice
Kostel Nejsvětější Trojice je nejstarší dochovanou památkou ve městě. Doložen je sice "až" v roce 1358, ale dle nápisového kamene,…
Zubatovská Kaple se nachází v malám parčíku nedaleko kostela Nejsvětější…
Slunečné Jarní ráno přímo láká k výletu, proto se narychlo rozhodujeme pro…
Budovu městského muzea - Lorety v Chlumci nad Cidlinou najdeme při pravé…
Chlumec nad Cidlinou leží ve Východních Čechách, západním směrem od Hradce…