Berchtesgaden a okolí – cokoli, jen ne rovina!

Tipy na výlet Rodina s dětmi Romantika Pro zdatnější

Nad Berchtesgadenskou oblastí se majestátně tyčí hora Watzmann - s výškou přes 2700 m je druhou nejvyšší horou Německa. Watzmann je králem kouzelné říše:

V jižní části tohoto kraje vás k výletům do životního prostředí orlů a svišťů zve Národní park Berchtesgaden. V okolí světoznámého Jezera Königssee, Orlího hnízda (Kehlsteinhaus) a Solného dolu na vás čekají nezapomenutelné zážitky. Co takhle trocha wellnessu spojená s klasickou hudbou? Bad Reichenhall zavede své návštěvníky k léčebné tradici s využitím soli, k tomu se postará Filharmonický orchestr o poslechový zážitek hudby Mozarta a Beethovena. Na severu tohoto kraje je velmi populární cyklistika. Na kole můžete jet okolo rašelinového jezera v Německu, přes tajemné bažinaté oblasti až k idylickým městečkům Saaldorf a Piding. Bavorské pohostinství, živé zvyky a tradiční slavnosti vám udělají z dovolené nezapomenutelný zážitek.

Příroda, kultura, wellness, sport a odpočinek v létě i v zimě, hospůdky s lahodnými dobrotami – v Berchtesgadenském kraji se najde pro každého něco. Takže – krásnější dovolenou než tady opravdu jen těžko zažijete!

Všeobecné informace:

Berchtesgadener Land Tourismus GmbHBahnhofplatz 4,

83471 BerchtesgadenTelefon 01805-865200,

Email: info@berchtesgadener-land.com

www.berchtesgadener-land.com

Poslední aktualizace: 15.4.2008
Berchtesgaden a okolí – cokoli, jen ne rovina! na mapě

Příspěvky z okolí Berchtesgaden a okolí – cokoli, jen ne rovina!

Hitlerovo  Orlí hnízdo – Kehlsteinhaus, Kehlstein Teehaus -   Berchtesgaden  NĚMECKO
Hitlerovo Orlí hnízdo – Kehlsteinhaus, Kehlstein Teehaus - Berchtesgaden NĚMECKO
Klapka, akce !!!! Mnichov, léto roku 1914 … Ve…
Mnoho cestovních kanceláří nabízí jednodenní zájezd na Orlí hnízdo (v…
Bratr s rodinou se rozhodli navštívit Hitlerovo Orlí hnízdo -…
Na jednom ze slevových serverů jsem si zakoupila výlet na Orlí hnízdo …
Ráno jsme se probudili, podívali se z okna ... a hned bylo jasné,…
Výlet na Orlí hnízdo The Eagle's Nest Kehlsteinhaus, Berchtesgaden,…
Z dokumentárních filmů a týdeníků znám Hitlerovo letní sídlo vysoko v…
Jedním z mých letošních pěkných zážitků bylo svezení se po horské silnici…
V dalších řádcích popsanou okružní trasu (Rundweg) doporučuji každému…
Po Dolním Rakousku a Salzburku jsme se rozhodli udělat si malinkou…