Zimný prechod Suchej Belej

Zimný prechod Suchou Belou je určený len pre zdatnejších turistov.Celá roklina môže byť zamrznutá preto je prechod možný len s mačkami.Trasa začína na Podlesku-je to jednosmerná trasa - a vedie tadiaľto zelená tur. značka.Trasa má v mape časový údaj 2 hod , ale v zimnom období musíme počítať s väčším časom.Po trase je veľa ľadopádov.Na konci rokliny je turistický prístrešok vhodný na občerstvenie.Naspäť sa môžeme vrátiť po Glackej ceste-žltá tur. značka a následne po červenej tur. značke , ktorá nás zavedie až na Podlesok.

Poslední aktualizace: 16.3.2012
Zimný prechod Suchej Belej na mapě
Autor: Barty74

Příspěvky z okolí Zimný prechod Suchej Belej

Prielomom Hornádu
Trasa Prielomom Hornádu si získa každého turistu,ktorý túto trasu…
Významné celoroční turistické středisko v údolí Velké…
Ideme do najkrajšieho a najnavštevovanejšieho kaňonu v Slovenskom raji.Budeme vychádzať z turistického strediska Podlesok. Suchá Belá je národnou…
Obec v plochém údolí Hornádu a Vydrničianky v severozápadním cípu Slovens…
Prielom Hornádu je nejdelší a nejkrásnější soutěska Slovenského ráje.…
Rokle, 1,5km dlouhá začíná u ústí Hornádu a končí na louce u Kláštoriska.…
V severní částí Slovenského Ráje nachází se osada Podliesok a to je…
Podlesok je východiskovým bodom na túre do Slovenského Raja.Nachádza sa tu aj turistické informačne centrum.Je tu veľa reštaurácii a…
  Tentokrát jsme se vydali na tůru přes dvě rokliny Slovenského ráje. Rokliny jsou zpřístupněné dřevěnými vodorovnými žebříky,…
Obec ležící na březích Hornádu v okrese Spišská Nová Ves. První…
Nejznámější a asi nejnáročnější stupačky Pod Zelenou horou se nacházejí ve…
Sobota 29. 7. 2023 Na spaní jsme opět objevili krásné a klidné mí…
Jeden z vrcholů hřebene ohraničujícího Slovenský ráj ze severní strany. Do kotliny Letanovského mlýna spadá strmými skalními srázy.…
Východiskem našich túr do zamrzlých roklin Slovenského ráje se st…
Národní park Slovenský ráj je známý díky kaňonům, roklinám a sout…
Rozcestník stojí u řeky Hornád ve Slovenském ráji v tzv. Prielomu Hornádu. Prochází tudy ze Spišské koliby modrá turistická trasa,…
Jedna z nejhezčích roklin Slovenského ráje. Voda ní protékající pramení na severním okraji planiny Glac. Její tok odděluje od sebe…
Kaňon vytvořený potokem pramenicí pod Kláštoriskem a ústícím př…
Kláštorská roklina patří bezesporu k nejkrásnějším ve Slovenském ráji. Je…
Přibližně 16 km dlouhý úsek horního toku řeky Hornád. Jsou zde kaňonovitá…