Ze Lhotky u Mělníka do Mšena

číslo 1 Lhotka u Mělníka Šotolina 0,0 km
  Lhotka Mělníka - Mšeno

Začátek trasy je ve Lhotce u Mělníka. Po červené značce jdeme asi 300 metrů po silnici do kopce, posléze zahýbáme vlevo na cestu a přes železniční trať a po levé straně jdeme kolem rybníku Lhotka, po pravé straně cesty míjíme skály Cvrček, Rejžáček a Vodnice. Posléze Labyrint a Vrátnice. Kolem Strážce Štampachu vcházíme do Kravského dolu. Po pravé straně dolu máme skály Mefistofeles, Faustova stěna a Čertova stěna a přicházíme do Žampachu. Podle potoku Pšovka pokračujeme k jeskyni U Kroužku, přecházíme silnici a pokračujeme po červené přes Bažiňák k Harasovu. Rybník Harasov obcházíme vlevo a přes místo dalekého rozhledu pokračujeme přes Pšovskou bránu k Ladčinu prameni. Od Ladčina pramene jdeme podél skal po louce až na křižovatku k restauraci U Grobiána. Potom jdeme asi 300 metrů po silnici a zahýbáme vpravo do údolí Kočičina až do Sedlece, odkud přes Bílku pokračujeme stále po červené do Mšena. Obrazová dokumentace link: https://mihla.rajce.idnes.cz/Lhotka_u_Melnika_-_Mseno/

Poslední aktualizace: 2.5.2020
Ze Lhotky u Mělníka do Mšena na mapě
Autor: H837

Příspěvky z okolí Ze Lhotky u Mělníka do Mšena

Máchovým krajem do pivovaru Lobeč
Krásná a nenáročná 19kilometrová trasa Máchovým krajem do obce Lobeč, kde je …
Další tip na výlet je pro všechny určitě celodenní, nazveme ho KU…
Skalní Byt. Toto obydlí se nalézá nedaleko od Mělníka a je…
Rozcestí žluté turistické značky s kouzelným místem Skalní byt. Od…
Jedeme vlakem do Mělníka, koná se tam vinobraní. Jedeme za kultur…
 Vytesáný reliéf ukřižovaného Krista. Tento reliéf se nachází na skále bývalého hradu, který jej roku 1321 jej založil patrně Pešek Hrzán z…
Tuto trasu jsem absolvoval z Mělníka, jako turista jsem se na místo chtěl dopravit autobusem, neboť vlakové spojení ke Kokořínu…
Harasov Rozcestník turistických tras. Na tomto místě se setkávají dva turistické značky a to červená která zde vede…
Když budete projíždět kokořínským dolem, určitě vaší pozornosti neunikne …
Kokořínsko-malebný kraj severně od Prahy se stal tentokrát cílem našeho…